Hjarte Skrevet 7. mars 2022 #421 Skrevet 7. mars 2022 Så teit at diskusjonen blir ødelagt av folk som kritiserer utseendet hennes 🙈 6 1
pøbelsara Skrevet 7. mars 2022 #422 Skrevet 7. mars 2022 Jeg heier på YM som både melder ulovlig virksomhet til forbrukertilsynet og som viser frem hets og hetsere i sine SoMe. Noe så ille som den meldingen hun har fått og viser frem på IG! Hva i all verden får folk til å skrive slik? 10 1
Sol Rampelyset Skrevet 7. mars 2022 #423 Skrevet 7. mars 2022 Tråden er ryddet for brukerdebatt og spekulasjoner. Sol, admin.
MiominMio Skrevet 7. mars 2022 #424 Skrevet 7. mars 2022 pøbelsara skrev (1 time siden): Jeg heier på YM som både melder ulovlig virksomhet til forbrukertilsynet og som viser frem hets og hetsere i sine SoMe. Noe så ille som den meldingen hun har fått og viser frem på IG! Hva i all verden får folk til å skrive slik? Enig hun er en sykt viktig stemme i influenser verden som fronter et sykt press generelt. Synes virkelig hun er en flott dame jeg og lever i nuet. Merch som hun selger hopper jeg glatt over, men hun har mye viktig å si. Fatter ikke at folk kan skrive stygge meldinger som dette. Er bare trist! 12
Gjest LysOgVarme Skrevet 8. mars 2022 #425 Skrevet 8. mars 2022 (endret) skruf skrev (9 timer siden): Helt supert at noen faktisk tar tak i den uetiske biten av skjønnhetstyranniet. Veronica's etiske verdier kan virkelig diskuteres. 🙈 Jeg kan ramse opp flere punkter hvor hun viser total mangel på etikk. Endret 8. mars 2022 av LysOgVarme
Smurfii Skrevet 8. mars 2022 #426 Skrevet 8. mars 2022 Kommentaren fra hun Kristine lukta jo sjalusi laaaang vei!🤣 flaut å pakke det inn på den måten, og enda flauere hvor lang tid hun sikkert har giddet å bruke på å skrive den🙈 2
Gjest LysOgVarme Skrevet 8. mars 2022 #427 Skrevet 8. mars 2022 Dere kan støtte uthenging så mye dere vil, men uansett hvor mye dere vrir og vrenger på det, så er det YM gjør ulovlig. Veronica sier hun ikke bryr seg, men viser noe helt annet. Hadde hun ikke brydd seg, så hadde hun heller ikke hengt ut. Hun sa hun ikke fikk mange sånne meldinger, men i neste øyeblikk sa hun nå har det vært så mye 🙈🤣 Her er det nok snakk om flere hatere. Jeg har selv sett hva hun har lagt ut, og ja hun får mye dritt. Sier sitt det da. Hun er ikke så populær som hun selv tror.
Birdo Skrevet 8. mars 2022 #428 Skrevet 8. mars 2022 Ulovlig?😂 Det kommer tydelig opp på Snapchat at personen du sender mld til kan dele dette videre. Er man voksen nok til å skrive slik til andre, så er man jaggu voksen nok til å ta konsekvenser for det også. Det burde egt heller vært fullt bilde, navn og arbeidsplass - sånn at hun kunne fått en ordentlig konsekvens og faktisk lært litt folkeskikk. Men der er jo ulempen med at folk er så feige på internett og gjemmer seg bak anonymitet.. 11
Orly Skrevet 8. mars 2022 #429 Skrevet 8. mars 2022 LysOgVarme skrev (3 timer siden): Dere kan støtte uthenging så mye dere vil, men uansett hvor mye dere vrir og vrenger på det, så er det YM gjør ulovlig. Veronica sier hun ikke bryr seg, men viser noe helt annet. Hadde hun ikke brydd seg, så hadde hun heller ikke hengt ut. Hun sa hun ikke fikk mange sånne meldinger, men i neste øyeblikk sa hun nå har det vært så mye 🙈🤣 Her er det nok snakk om flere hatere. Jeg har selv sett hva hun har lagt ut, og ja hun får mye dritt. Sier sitt det da. Hun er ikke så populær som hun selv tror. Det er ikke ulovlig nei, jeg håper hun sender den meldingen inn til de som laget reportasje om anonyme hatere og som ble sporet opp 7
Sharp75! Skrevet 8. mars 2022 #430 Skrevet 8. mars 2022 Smurfii skrev (4 timer siden): Kommentaren fra hun Kristine lukta jo sjalusi laaaang vei!🤣 flaut å pakke det inn på den måten, og enda flauere hvor lang tid hun sikkert har giddet å bruke på å skrive den🙈 Selv om jeg er i totalt i mot den meldingen som ble skrevet, så var det jo fakta i meldingen. Ikke riktet mot Veronica, men med det å forfalle, hva som menn tiltrekkes, helsefordeler, hva man som en generell inluencer påvirker sitt publikum med sitt inntak av drikke f eks alle disse som drikker energidrikke hver dag, usunn mat hver dag (eksempler) Jeg så ingen sjalusi i meldingen, så bare en melding fra noen som har fått henne langt opp i halsen. 1
Gjest LysOgVarme Skrevet 8. mars 2022 #431 Skrevet 8. mars 2022 (endret) Yummymummy sa igår på snap hun fikk svært lite hat meldinger, noen sekunder senere sa hun det hadde vært så mye hat den siste tiden. Hun må bestemme seg for hvilken historie hun skal gå for 🙈 Vi som følger henne ser jo hvor mye dritt hun har fått, for hun henger alle ut på kanalene sine. Det at hun ikke bryr seg er bare tull. Bryr hun seg ikke, så er hun avstumpet i følelseslivet. Hun hadde heller ikke prøvd å kontakte personen som sendte den grusomme meldingen, hvis hun ikke brydde seg. Hun hadde heller ikke lagt den ut på story. Ergo, hun bryr seg. Reagerte veldig på hun sier det er en person, som overvåker henne. Hun må seriøst skjerpe seg. Hvordan kan hun trekke den konklusjonen når hun har fått hat av så mange den siste tiden? Hun framstår paranoid, og med det får jeg vondt av henne. Det kan ikke være godt å føle en blir overvåket. Et annet spm blir, hadde hun forventet null reaksjoner når hun retter pekefingeren sin mot "alle". Dessverre frykter jeg hun vil oppleve mye hat framover, for hun er en svært spesiel dame. Endret 8. mars 2022 av LysOgVarme
Orly Skrevet 8. mars 2022 #432 Skrevet 8. mars 2022 Sharp75! skrev (1 time siden): Selv om jeg er i totalt i mot den meldingen som ble skrevet, så var det jo fakta i meldingen. Ikke riktet mot Veronica, men med det å forfalle, hva som menn tiltrekkes, helsefordeler, hva man som en generell inluencer påvirker sitt publikum med sitt inntak av drikke f eks alle disse som drikker energidrikke hver dag, usunn mat hver dag (eksempler) Jeg så ingen sjalusi i meldingen, så bare en melding fra noen som har fått henne langt opp i halsen. Virkelig? En sånn melding er totalt ugreit ø sende , la være følge hun da om man har fått hun langt oppi halsen og nei man kan faktisk ikke bortforklare en sånn melding 9 2
Gjest LysOgVarme Skrevet 8. mars 2022 #433 Skrevet 8. mars 2022 (endret) Orly skrev (5 minutter siden): Virkelig? En sånn melding er totalt ugreit ø sende , la være følge hun da om man har fått hun langt oppi halsen og nei man kan faktisk ikke bortforklare en sånn melding Du må lese hva du siterer en gang til. 🙈 Vedkommende skrev han var totalt imot den meldingen, med andre ord han er enig med deg. Du trenger ikke angripe andre som har en annen mening enn deg. Personen som sendte mld kom med fakta. Om den burde bli sendt? Nei. Men det var mange gode poeng mld. Endret 8. mars 2022 av LysOgVarme
Smurfii Skrevet 8. mars 2022 #434 Skrevet 8. mars 2022 LysOgVarme skrev (31 minutter siden): Du må lese hva du siterer en gang til. 🙈 Vedkommende skrev han var totalt imot den meldingen, med andre ord han er enig med deg. Du trenger ikke angripe andre som har en annen mening enn deg. Personen som sendte mld kom med fakta. Om den burde bli sendt? Nei. Men det var mange gode poeng mld. Fakta? Ren unødvendig dritt slenging tror jeg vi kan kalle det.🕷 Og dessuten er jeg sikker på at mannen til Veronica elsker henne for den hun er, and that’s what love is🥰 de har jo vært sammen i mange mange år nå🥰 8 2
Sjooffen Skrevet 8. mars 2022 #435 Skrevet 8. mars 2022 LysOgVarme skrev (34 minutter siden): Personen som sendte mld kom med fakta. Om den burde bli sendt? Nei. Men det var mange gode poeng mld. Det var ikke et eneste godt poeng, eller fakta. Det var kun stygge ord og forsøk på å ydmyke, snakke nedsettende om og få ym til å føle seg dritt. Jeg tror ikke det funka men gud hjelpe den dagen en slik melding sendes til et menneske som ikke står støtt i seg selv. Jeg lurer virkelig på hva som skjer i hodet på mennesker som klarer å vrenge ut av seg sånne meldinger og forsvarer det med fakta og gode poenger🤷🏼♀️ 9 1 2
MiominMio Skrevet 8. mars 2022 #436 Skrevet 8. mars 2022 LysOgVarme skrev (55 minutter siden): Du må lese hva du siterer en gang til. 🙈 Vedkommende skrev han var totalt imot den meldingen, med andre ord han er enig med deg. Du trenger ikke angripe andre som har en annen mening enn deg. Personen som sendte mld kom med fakta. Om den burde bli sendt? Nei. Men det var mange gode poeng mld. Hva fakta basert på hva en får ut av snap/insta? Seriøst hadde denne personen hatt ære i sitt yrke hadde ikke H*n sendt slik melding. Dette er heller en tragisk person som bare skriver for å være vemmelig ikke for å hjelpe. Og har man så mye imot en person på snap at man har denne personen i vrangstrupen....ja da bør man seriøst vurdere om det er så veldig sunt å følge vedkommende? Hørt om å ta ansvar for eget liv kanskje? 4 2
skruf Skrevet 8. mars 2022 #437 Skrevet 8. mars 2022 (endret) Sjooffen skrev (30 minutter siden): Det var ikke et eneste godt poeng, eller fakta. Det var kun stygge ord og forsøk på å ydmyke, snakke nedsettende om og få ym til å føle seg dritt. Jeg tror ikke det funka men gud hjelpe den dagen en slik melding sendes til et menneske som ikke står støtt i seg selv. Jeg lurer virkelig på hva som skjer i hodet på mennesker som klarer å vrenge ut av seg sånne meldinger og forsvarer det med fakta og gode poenger🤷🏼♀️ Så enig! Ingenting i den meldingen var fakta eller gode poeng, det var ren hets og ei skikkelig stygg melding. Heldigvis virker Veronica trygg på seg selv og trygg i sin egen kropp, men hva med de som ikke er det og mottar ei sånn melding? Hva om det hadde vært en sårbar tenåring? Eller en person med tidligere spiseforstyrrelse som nå er frisk og har noen ekstra kilo på kroppen…ei melding som den Veronica fikk kan få en spiseforstyrrelse til å blusse opp igjen. Og hva er liksom fakta? Må man farge grått hår? Nei. Må man være tynn? Nei. Må man barbere kroppshår? Nei. Må man sminke seg hver dag? Nei. Må man kle seg som om man skal på fest hver dag? Nei. Må man spise sunt hver dag? Nei. Har Veronica klaget over eget utseende, vekt og kosthold og bedt om råd? Nei. Og hvordan vet ukjente om mannen til Veronica tenner på henne eller ikke? Det er jo spekulasjon så det holder etter. Rimelig frekt å spekulere i også. Eneste vi vet er at Veronica og mannen har vært sammen i veldig mange år, noe de ikke hadde vært hadde forholdet vært dårlig.. De har akkurat kjøpt seg et stort og fint hus med nydelig hage, hytte på fjellet, to barn…..en klassisk kjernefamilie. Mangler bare hund og Volvo edit; jeg kan ikke fatte at noen faktisk forsvarer og stiller seg bak den meldingen «Katrine» skrev til Veronica. Men det viser dessverre bare at det er flere mennesker som «Katrine» der ute😣 Endret 8. mars 2022 av skruf 14 1
Sharp75! Skrevet 8. mars 2022 #438 Skrevet 8. mars 2022 Sjooffen skrev (27 minutter siden): Det var ikke et eneste godt poeng, eller fakta. Det var kun stygge ord og forsøk på å ydmyke, snakke nedsettende om og få ym til å føle seg dritt. Jeg tror ikke det funka men gud hjelpe den dagen en slik melding sendes til et menneske som ikke står støtt i seg selv. Jeg lurer virkelig på hva som skjer i hodet på mennesker som klarer å vrenge ut av seg sånne meldinger og forsvarer det med fakta og gode poenger🤷🏼♀️ Det er Veronica som sier at influencere må være gode forbilder. Her finnes det faktisk en mellomting 😉 av de som fremmer sykelig trening og er opptatt av alt de spiser og veier f. Eks eller de som gir blanke f.... og spiser absolutt alt og ingen trening. Ingen av de er gode forbilder. Litt av alt. En balanse. Om du mener at jeg forsvarte den meldingen, så er du langt ute og sykler!!!
Sjooffen Skrevet 8. mars 2022 #439 Skrevet 8. mars 2022 (endret) Sharp75! skrev (7 minutter siden): Det er Veronica som sier at influencere må være gode forbilder. Her finnes det faktisk en mellomting 😉 av de som fremmer sykelig trening og er opptatt av alt de spiser og veier f. Eks eller de som gir blanke f.... og spiser absolutt alt og ingen trening. Ingen av de er gode forbilder. Litt av alt. En balanse. Om du mener at jeg forsvarte den meldingen, så er du langt ute og sykler!!! Var det deg jeg siterte?😬😂 Dessuten.. mellomting.. hun er aktiv med barna, hun står på ski, hun sykler.. hun lager middager og hun koser seg med boller.. er ikke det sånn vi alle gjør? Endret 8. mars 2022 av Sjooffen 9 1 1
Sharp75! Skrevet 8. mars 2022 #440 Skrevet 8. mars 2022 Sjooffen skrev (26 minutter siden): Var det deg jeg siterte?😬😂 Dessuten.. mellomting.. hun er aktiv med barna, hun står på ski, hun sykler.. hun lager middager og hun koser seg med boller.. er ikke det sånn vi alle gjør? Nei, det gjorde du ikke og det skrev jeg ikke heller , jeg skrev OM du mener meg 😉 ser du forskjellen 😉 Den som ler sist ler best 😉 Jeg ser ikke på meg som sunn, men om jeg skal sammenligne meg med det lille vi ser Veronica legger ut av spisevaner så er jeg nok ikke så usunn allikevel for å si det sånn. Nå er jeg ingen påvirker heller til andre enn mine barn/barnebarn og de har jeg fader klart meg bra med!!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå