Birdo Skrevet 30. april 2019 #41 Del Skrevet 30. april 2019 2 timer siden, PippiLa skrev: Slitsom dame som melker det samme poenget igjen og igjen. Men come on, hun er jo overvektig så det holder! Det er IKKE sunt med så mye magefett, og droppe alt av trening osv. Dårlig forbilde som fremmer lubbenhet fordi det passer hennes livsstil best. Ble dagen din bedre nå?☺️ 21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lill3My Skrevet 30. april 2019 #42 Del Skrevet 30. april 2019 1 time siden, Birdo skrev: Ble dagen din bedre nå?☺️ Hva slags svar var det? Spydighet velkamuflert med et smil? Enig i at det ikke var veldig fine ting som ble skrevet her om Veronica og meningen kunne vært formulert annerledes for ikke å virke like ufint. Men budskapet er dog det samme og det må vedkommende få lov til å mene. Dette er et debattforum og at overvekt /usunnhet blir "frontet" er et betent tema som det bør debatteres litt rundt. Når du svarer usaklig som her, stenger du for debatt heller enn å åpne 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Birdo Skrevet 30. april 2019 #43 Del Skrevet 30. april 2019 1 time siden, Lill3My skrev: Hva slags svar var det? Spydighet velkamuflert med et smil? Enig i at det ikke var veldig fine ting som ble skrevet her om Veronica og meningen kunne vært formulert annerledes for ikke å virke like ufint. Men budskapet er dog det samme og det må vedkommende få lov til å mene. Dette er et debattforum og at overvekt /usunnhet blir "frontet" er et betent tema som det bør debatteres litt rundt. Når du svarer usaklig som her, stenger du for debatt heller enn å åpne Man skal ikke diskutere kroppen til andre, punktum. 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lill3My Skrevet 1. mai 2019 #44 Del Skrevet 1. mai 2019 (endret) 15 timer siden, Birdo skrev: Man skal ikke diskutere kroppen til andre, punktum. Er i utgangspunktet enig. Men ... hun legger jo selv opp til diskusjon av kropp ved stadig vekk offentliggjøre bilder av nettopp sin egen kropp . Og da er det naturlig p stille spørsmålet om det er «bedre» å fronte en litt overvektig kropp enn en normalvektig eller slank kropp, hvorfor er det greit, hvorfor ikke? Da snakker jeg generelt om kropp, ikke nødvendigvis om hennes, men det er hennes kropp, bilde og innlegg som starter debatten og da er det naturlig at innholdet i nettopp hennes innlegg ofte blir kommentert og det er for all dl bra at kropper i flere fasonger og figurer blir vist frem, men det er ikke greit at sunne og normalvektige kropper blir rakka ned på. Det er heller ikke utelukkende positivt å fronte en overvektig kropp med mye magefett som ideelt eller optimalt, da det faktisk ikke er det gunstigste for helsa Endret 1. mai 2019 av Lill3My 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hjarte Skrevet 1. mai 2019 #45 Del Skrevet 1. mai 2019 2 timer siden, Lill3My skrev: Er i utgangspunktet enig. Men ... hun legger jo selv opp til diskusjon av kropp ved stadig vekk offentliggjøre bilder av nettopp sin egen kropp . Og da er det naturlig p stille spørsmålet om det er «bedre» å fronte en litt overvektig kropp enn en normalvektig eller slank kropp, hvorfor er det greit, hvorfor ikke? Da snakker jeg generelt om kropp, ikke nødvendigvis om hennes, men det er hennes kropp, bilde og innlegg som starter debatten og da er det naturlig at innholdet i nettopp hennes innlegg ofte blir kommentert og det er for all dl bra at kropper i flere fasonger og figurer blir vist frem, men det er ikke greit at sunne og normalvektige kropper blir rakka ned på. Det er heller ikke utelukkende positivt å fronte en overvektig kropp med mye magefett som ideelt eller optimalt, da det faktisk ikke er det gunstigste for helsa Har hun rakket ned på sunne og normalvektige kropper? 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ms. Daisy Skrevet 1. mai 2019 #46 Del Skrevet 1. mai 2019 Hun har ikke rakket ned på noe . Tvert imot omfavnet de forskjellige størrelsene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Birdo Skrevet 1. mai 2019 #47 Del Skrevet 1. mai 2019 ☝🏻☝🏻 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hjarte Skrevet 1. mai 2019 #48 Del Skrevet 1. mai 2019 2 timer siden, Ms. Daisy skrev: Hun har ikke rakket ned på noe . Tvert imot omfavnet de forskjellige størrelsene. Det er akkurat det jeg har sett at hun har gjort også, så jeg forstår ikke helt hvorfor noen skal beskylde henne for å rakke ned på noen. Men det skal jo sies at det er ganske typisk for enkelte å komme med slike beskyldninger mot kroppspositivister. Carina "Fet men fattet" har også blitt anklagd for å ikke like tynne folk, men ingen klarer å hoste opp noe som beviser det. Det mest latterlige var da noen klagde på at Lady Dahmer bare malte damer med hengepupper på maleriene sine. Vedkommende følte seg ikke representert siden hun ikke hadde hengepupper. Tingen var jo det at Lady Dahmer maler selvportrett, og derfor maler puppene sine slik de er. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym1990. Skrevet 3. mai 2019 #49 Del Skrevet 3. mai 2019 Jeg synes dama er slitsom på mange måter. Holdingen hennes i visse situasjoner synes jeg er uholdbar. MEN akkurat rundt dette med kropp, selvbilde og det tankemønsteret der så synes jeg hun er god! Selv er jeg 1.59 høy og usle 49 kilo, sliter mye med at jeg er «for spinkel» .. men føler absolutt ikke at Veronica tråkker på meg som er en «tynn person», jeg føler meg veldig avslappet til egen kropp ved og høre det hun forteller, nemlig at alle er vi fine nok! Og vi får være fornøyde med det vi har fått. Samme om man spiser sunt, usunt, lite, mye, osv.. hun forteller oss ikke hva som er rett og galt, hun forteller bare at alt er greit, lev livet slik DU vil leve det. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
WhiteSwan Skrevet 10. juli 2019 #50 Del Skrevet 10. juli 2019 Synes hun kommer med mye bra 👍🏻 Liker at hun er ærlig og viser det som det er 😊 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Solfridmedhatten Skrevet 5. september 2019 #51 Del Skrevet 5. september 2019 På 10.7.2019 den 20.40, WhiteSwan skrev: Synes hun kommer med mye bra 👍🏻 Liker at hun er ærlig og viser det som det er 😊 Helt enig! Syns hun er et viktig forbilde i dagens samfunn 🙌🏼 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym1990. Skrevet 26. september 2019 #52 Del Skrevet 26. september 2019 Noen som har sett showet til denne dama? Skal på det i oktober og gleder meg skikkelig! Stod det til forventningene? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskopi Skrevet 26. september 2019 #53 Del Skrevet 26. september 2019 6 timer siden, Anonym1990. skrev: Noen som har sett showet til denne dama? Skal på det i oktober og gleder meg skikkelig! Stod det til forventningene? Jeg var der på lørdag. Det var veldig bra! Kanskje litt raske skift mellom humor og alvor, men hun gjør showet utrolig bra og timen flyr superfort! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym1990. Skrevet 26. september 2019 #54 Del Skrevet 26. september 2019 2 timer siden, Maskopi skrev: Jeg var der på lørdag. Det var veldig bra! Kanskje litt raske skift mellom humor og alvor, men hun gjør showet utrolig bra og timen flyr superfort! Hun er jo relativt ny på senen, så forventer ikke show ekspert. Men gleder meg, herlig ærlig. Hatt mang en diskusjon med hun ved forskjellig synspunkt, men hun er saklig, og lyttende. Fantastisk dame. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Solfridmedhatten Skrevet 27. september 2019 #55 Del Skrevet 27. september 2019 9 timer siden, Anonym1990. skrev: Hun er jo relativt ny på senen, så forventer ikke show ekspert. Men gleder meg, herlig ærlig. Hatt mang en diskusjon med hun ved forskjellig synspunkt, men hun er saklig, og lyttende. Fantastisk dame. Enig! Hadde vært utrolig gøy å være på show med henne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest TyrkiskPepper Skrevet 27. september 2019 #56 Del Skrevet 27. september 2019 Skulle ønske hun var på mer Norge besøk, herlige dame!🤩 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hjarte Skrevet 28. september 2019 #57 Del Skrevet 28. september 2019 Ser på snappen hennes at hun har fått kritikk i dag på jodel. Ikke så rart kanskje når hun kritiserte bruk av løsvipper mens hun filmet tven med sjølvaste Anne Brith på skjermen 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest IdaKarlsen Skrevet 15. oktober 2019 #58 Del Skrevet 15. oktober 2019 Hva tenker dere om dagens story? Personlig synes jeg det også kan være fint å vise før og etter bilde. Det kan være en enorm motivasjon for overvektige som er syke og trenger å gå ned i vekt. Eller undervektig som må opp i vekt. Eller folk med psykiske plager, ettersom trening er bevist godt for mentale helsen. Eller bare generelt, det å trene/endre kroppen med trening, trenger ikke være negativt. Synes det er for mye vekt på at «godis er greit og overvekt er greit» istedenfor at alle faktisk bare kan være seg selv. Hvorfor skal alt bli kalt press? Er det press å vise at man fjerner barten som hun gjør? Burde jeg ikke ha svarte/blonde dun over leppa? Burde jeg også ta brazillian (?) voks som henne? Alkoholpress? Poenget mitt: Hvorfor skal alt sees på som press? Jeg hadde forstått det om det var snakk om influencere som dytter «få botox/filler i dag DU også og bli penere, 20% med kode...» Men normale mennesker skal alltid kritiseres på den storyen og bli pekt ut eller ledd av. «Oi wow du bruker for mye maskara. Herregud for en stygg vippe extencions du har. Fysj for en svær og falsk rumpe du har!» det blir litt vel mye slik holdning. Hva tenker dere? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hjarte Skrevet 15. oktober 2019 #59 Del Skrevet 15. oktober 2019 40 minutter siden, IdaKarlsen skrev: Hva tenker dere om dagens story? Personlig synes jeg det også kan være fint å vise før og etter bilde. Det kan være en enorm motivasjon for overvektige som er syke og trenger å gå ned i vekt. Eller undervektig som må opp i vekt. Eller folk med psykiske plager, ettersom trening er bevist godt for mentale helsen. Eller bare generelt, det å trene/endre kroppen med trening, trenger ikke være negativt. Synes det er for mye vekt på at «godis er greit og overvekt er greit» istedenfor at alle faktisk bare kan være seg selv. Hvorfor skal alt bli kalt press? Er det press å vise at man fjerner barten som hun gjør? Burde jeg ikke ha svarte/blonde dun over leppa? Burde jeg også ta brazillian (?) voks som henne? Alkoholpress? Poenget mitt: Hvorfor skal alt sees på som press? Jeg hadde forstått det om det var snakk om influencere som dytter «få botox/filler i dag DU også og bli penere, 20% med kode...» Men normale mennesker skal alltid kritiseres på den storyen og bli pekt ut eller ledd av. «Oi wow du bruker for mye maskara. Herregud for en stygg vippe extencions du har. Fysj for en svær og falsk rumpe du har!» det blir litt vel mye slik holdning. Hva tenker dere? Det er blitt et problem blant kroppsaktivistene/positivistene at de ikke klarer å skille sunnhet fra "shaming", samtidig som at de ikke ser at de selv kanskje påvirker andre til å gjøre ting som ikke er så positivt. Tess Holliday, som er det store idolet blant mange kroppspositivister, mener at før og etterbilder er såkalt "fat phobic", men det at hun selv fyller på leppene sine med jevne mellomrom er liksom ikke noe problem. De er blitt så på hugget etter å ta folk som ytrer at de ikke ønsker å være overvektig, evt ønsker en sunnere livsstil, at alt det negative som overvekt fører med seg blir bagatellisert. Jeg liker egentlig yummymummy ganske godt, men har av og til i det siste reagert litt på noen av snappene hennes. Når hun som du nevner i innlegget her over liker å vise fram bartekremen på snap titt og ofte, så bør man kanskje ikke snakke så veldig høyt om at andre viser fram resultat av livsstilsendring. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ByeByeLove Skrevet 15. oktober 2019 #60 Del Skrevet 15. oktober 2019 Jeg vet ikke hvem det er. Funkygine har jeg fått med meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå