Gjest Winza Skrevet 1. mai 2017 #221 Del Skrevet 1. mai 2017 Hylekoret på kg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 1. mai 2017 #222 Del Skrevet 1. mai 2017 Folk som kommer inn i tråder bare for å skape kvalme Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2017 #223 Del Skrevet 2. mai 2017 På 19.4.2017 den 23.39, slagelse skrev: Støttes! Det er altså helt greit at andres lidelse er underholdende for noen. Jeg er lei av at barneverntilhengerne på KG hetser og sverter familier som mister det kjæreste de har og lar dette være underholdningen i hverdagen. Gi deg nå for svarte f...n! Det er ikke dette vi diskuterer her inne Anonymkode: 76f78...e7a 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2017 #224 Del Skrevet 2. mai 2017 På 25.4.2017 den 2.21, Askandmaybeitell skrev: Ja det er jeg helt enige i, spesielt de som later som de er et vern...For vi trenger et barnevern, siden vi i dag ikke har det. Vi har et røykslør der utgir seg for å være det, og egentlig tror jeg det er disse såkalte barneverns haterne som står bak det som kalles barnevern i Norge... Rapportert for avsporing Anonymkode: 76f78...e7a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 2. mai 2017 #225 Del Skrevet 2. mai 2017 Folk som kommer med påstander om andre brukere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mandragora Skrevet 2. mai 2017 #226 Del Skrevet 2. mai 2017 At det alltid er ein eller fleire som må dra inn at "menn blir også hetsa" i ein diskusjon om hetsing av kvinner eller motsatt (sjølv om eg har sett mest av det fyrste eksempelet). 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2017 #227 Del Skrevet 2. mai 2017 1 minutt siden, Mandragora skrev: At det alltid er ein eller fleire som må dra inn at "menn blir også hetsa" i ein diskusjon om hetsing av kvinner eller motsatt (sjølv om eg har sett mest av det fyrste eksempelet). De blir jo det, veldig mye nå for tiden Anonymkode: bd8c5...a2f 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mandragora Skrevet 2. mai 2017 #228 Del Skrevet 2. mai 2017 23 minutter siden, AnonymBruker skrev: De blir jo det, veldig mye nå for tiden Anonymkode: bd8c5...a2f Då kan folk opprette eigne tråder for å diskutere det og ikkje måtte ta det opp i ein om kvinner. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2017 #229 Del Skrevet 2. mai 2017 33 minutter siden, Mandragora skrev: At det alltid er ein eller fleire som må dra inn at "menn blir også hetsa" i ein diskusjon om hetsing av kvinner eller motsatt (sjølv om eg har sett mest av det fyrste eksempelet). Kvinner som tror at det bare er de som opplever hetsing. Anonymkode: 96a22...1f9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mandragora Skrevet 2. mai 2017 #230 Del Skrevet 2. mai 2017 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Kvinner som tror at det bare er de som opplever hetsing. Anonymkode: 96a22...1f9 Det har eg ikkje gitt noko uttrykk for. Eg seier det er irriterande når ein tråd handlar om hetsing og eit kjønn og folk brukar den til å snakke om det andre kjønnet. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honey Dew Skrevet 2. mai 2017 #231 Del Skrevet 2. mai 2017 (endret) Trolling Folk som spør om råd, men nekter å godta svarene de får Endret 2. mai 2017 av Honey Dew 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Catalina Culès Skrevet 2. mai 2017 #232 Del Skrevet 2. mai 2017 Folk som svarer bare for å være ekkel i tråder. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 2. mai 2017 #233 Del Skrevet 2. mai 2017 29 minutter siden, Loki Laufeyson skrev: Folk som svarer bare for å være ekkel i tråder. Enig, er så frustrerendes Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2017 #234 Del Skrevet 2. mai 2017 Å få komplimenter fra brukere jeg misliker. Jeg har egentlig ikke lyst til å høre at jeg er fornuftig fra en som pleier å spre kvinnehat og rasisme. Synes ikke det er noe gøy at han tenker "vi to ser likt på ting". Anonymkode: 6ab46...d53 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 3. mai 2017 #235 Del Skrevet 3. mai 2017 Brukere som liker sine egne innlegg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Million Skrevet 3. mai 2017 #236 Del Skrevet 3. mai 2017 Jeg hater disse evinnelige pikk-trådene, eller tråder som bruker så grov språkbruk som mulig i overskriften, dvs mest mulig bruk av "pikk" og "fitte" der. Det er bare tråder som er skapt av trådstarteren bare for å ha noe å runke til. Også disse "kunne du vært sammen med en lav og feit mann" trådene.... argh! Jeg ORKER dem ikke! 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2017 #237 Del Skrevet 3. mai 2017 Folk som bruker ordet DIARÉ i overskriften på tråder. Anonymkode: 69b69...336 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2017 #238 Del Skrevet 3. mai 2017 2 timer siden, Winza/Jacklost skrev: Brukere som liker sine egne innlegg Det går ikke an å plusse egne innlegg. Anonymkode: 96a22...1f9 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2017 #239 Del Skrevet 3. mai 2017 14 timer siden, Honey Dew skrev: Trolling Folk som spør om råd, men nekter å godta svarene de får Eller folk som nekter å akseptere at de tar feil selv om de får bevis på det. Eller brukere som nekter og akseptere at de ikke forsto hva som ble skrevet selv om man sier at de ikke forstod det og fortalte dem hva man mente. Anonymkode: 96a22...1f9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest C.Tramell Skrevet 3. mai 2017 #240 Del Skrevet 3. mai 2017 14 timer siden, Mandragora skrev: Det har eg ikkje gitt noko uttrykk for. Eg seier det er irriterande når ein tråd handlar om hetsing og eit kjønn og folk brukar den til å snakke om det andre kjønnet. Det er en uting, for det tar fokus bort fra det som er problemet og svekker den andres historie. Det er vel også nettopp derfor de gjør det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå