Gå til innhold

Ting du er lei av på Kvinneguiden

Gjest Winza

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Agent smith skrev (1 minutt siden):

Jeg er lei avsporing 😁

:hoho: snakk om å kaste Stein i glasshus! (Stakkars Stein) :hoho: 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Kvakkekyllingen
Agent smith skrev (3 timer siden):

Ville smith, will smith, villig smith, den har mange navn 😁

Mann sin heter lille Valdemar 🥳🥳

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Miklo Velka skrev (På 8.4.2017 den 21.56):

AnonymBruker. Det virker som at flertallet av de er kun troll eller idioter ute etter å kverulere eller provosere, og ødelegger enhver debatt de deltar i.

Ja

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk som ber meg om å slutte å poste psykiatritrådene mine. Folk som i det hele tatt ber meg om å slutte å poste tråder.

Endret av Embla Othea
  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tilbake til TS , anonyme brukere som troller. Jeg kan godt skjønne hvorfor KG ønsker å gi muligheten til å poste anonymt  for å gjøre det enklere for brukere å ta opp litt pinlige ting etc , men og det er et men , slikt blir misbrukt .  På samme måte som kriminelle misbruker demokratiet og friheten som ligger i det.  Derfor bør KG , etter min mening , være på vakt og kaste ut trollene.

• Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Svinet skrev (1 minutt siden):

Tilbake til TS , anonyme brukere som troller. Jeg kan godt skjønne hvorfor KG ønsker å gi muligheten til å poste anonymt  for å gjøre det enklere for brukere å ta opp litt pinlige ting etc , men og det er et men , slikt blir misbrukt .  På samme måte som kriminelle misbruker demokratiet og friheten som ligger i det.  Derfor bør KG , etter min mening , være på vakt og kaste ut trollene.

For hver gang ab funksjonen blir innskrenket så kjenner jeg at jeg blir glad, å fjerne ab funksjonen her på sosial prat endret alt til det bedre :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Agent smith
Svinet skrev (8 timer siden):

Godt sagt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Agent smith skrev (På 16.9.2022 den 13.23):

🥳 men jeg må si at dere får frem fjase siden min litt mere, dere har jo like rar humor som meg

Entern skrev (På 16.9.2022 den 13.31):

Samme her :) 

Fikk først nå med meg dette! Koselig👍😃🥳

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nimbus2000

Misliker når folk skriver: Du kan ikke vite at han er en narsisisst, du er ikke psykolog. Alle skjønner at det er negative personlighetstrekk jeg snakker om og ikke at jeg later som om jeg har utredet vedkommende for en diagnose når jeg  beskriver han som en narsissist. 

Endret av Nimbus2000
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...