Gå til innhold

Som dine dager er


lille_frosk

Anbefalte innlegg

Godt å høre fra deg ❤️ Tøffe tider, og jeg forstår at det er umulig for noen som ikke er i samme situasjon å forstå, men du er utrolig dyktig til å beskrive både det som føles vanskelig, og de gode tingene, og det er beundringsverdig og inspirerende! 
 

Dere virker som er flott familie med sterke bånd ❤️ Det er forståelig at det å få en diagnose er viktig, så jeg krysser fingrene og håper dere snart får svar! Og for at det ordner seg med nattevakt. 
 

stor klem, tenker på dere stadig vekk :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så fint å "høre" fra deg, tenker på dere med jevne mellomrom. Håper ikke du blir helt koko før nattevakter og hus er på plass. ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 30.10.2020 den 4.19, Skeeter skrev:

  Gammel følger i ny drakt melder seg! (Jeg sender deg PM om hvem jeg er :fnise: )

Dette var litt av en leseopplevelse, selv om jeg jo har fulgt deg på andre arenaer og sett noe av det ❤️ 

Du er utrolig tøff. Ja, man blir tøff og det er utrolig hva man greier når man må, men du fortjener å høre det allikevel! Hva får du av oppfølging selv, nå? Får du støtte og hjelp, og de avbruddene du trenger? :klem: 

Jeg sender dere alle gode tanker! Håper dere får på plass nattevakt-teamet snart, så du får sovet!

Heia! Tusen takk, snille du. Hm, det er et komplekst spørsmål faktisk. Vi har tilbud om avlastning, da i form av å sende lilleskatt på overnatting i barnebolig. Det er helt helt uaktuelt for oss nå, hun er så liten, så god, så lettvint og så veldig en del av flokken. Kanskje en gang i fremtiden, men absolutt ikke nå. Utover det har vi lite hjelp dessverre, da familie bor langt unna. De er flinke til å komme, og jeg vet at hvis jeg sier «nå trenger jeg dere» så kommer de på dagen. Ellers er jeg jo ikke tilbake i jobb, og begge barna har barnehageplass, så jeg får jo ofte puste (og sove litt) på dagtid. Men jeg gleder meg til å begynne å jobbe litt igjen, være litt bare meg! Og jeg skulle såå ønske mannen og jeg kunne hatt en natt på hotell en gang. 😂

På 30.10.2020 den 7.42, ^^Belle^^ skrev:

Så fint å høre fra deg! :hjerte: Ser dere innimellom på insta (dere er nydelige hele gjengen!) og lurer alltid på hvordan det går med dere.

Nattevakt høres brutalt ut! Håper virkelig dere får hjelp snart altså. :klem: 

Takk, fina! Og det samme til deg! Det ER brutalt. Men hjelpen er på vei!

På 30.10.2020 den 9.12, LilleMy1989 skrev:

:hjertesmil:

På 30.10.2020 den 18.10, Sjela skrev:

Så godt å høre fra deg! Har fra tid til annen tittet innom for å se hvordan det står til med deg :) 

Det høres knalltøft ut og all ære til dere som står midt i dette! Håper det ikke er altfor lenge til dere får bistand, for manko på søvn over lenger tid kan slite på den mest hardføre! Og så skal dere pusse opp huset i tillegg! Wow. Men det er rart med det. Når man først står der viser det seg at man klarer og makter mye mer enn man hadde trodd.

Tenker på deg og håper dere snart får noen klare svar :hjerte:

Hei Sjela! Har du det bra? Mangel på søvn på denne måten her føles utrolig usunt, unaturlig og slitsomt. Og det er det jo, det er virkelig ikke bra. Men hjelpen er på vei, hurra!

På 1.11.2020 den 19.19, Aryamili skrev:

Godt å høre fra deg ❤️ Tøffe tider, og jeg forstår at det er umulig for noen som ikke er i samme situasjon å forstå, men du er utrolig dyktig til å beskrive både det som føles vanskelig, og de gode tingene, og det er beundringsverdig og inspirerende! 
 

Dere virker som er flott familie med sterke bånd ❤️ Det er forståelig at det å få en diagnose er viktig, så jeg krysser fingrene og håper dere snart får svar! Og for at det ordner seg med nattevakt. 
 

stor klem, tenker på dere stadig vekk :klem:

Tusen takk for så fint svar! Vi er nok stort sett en helt vanlig familie med ups and downs. Perfekt er jeg IKKE, jeg kjefter på både mann og barn, spiser altfor mye sjokolade, er utålmodig og synes synd på meg selv, haha. Men vi fikser det så greit som vi kan, jeg er egentlig ganske stolt over at vi får det så bra til som vi gjør. Vi smeller sikkert rett i veggen når alt stabiliserer seg etterhvert, med utbrenthet, skilsmisse og sinnasnekkeren på nakenbilder tillegg! :ler:

1 time siden, Porcelain skrev:

Så fint å "høre" fra deg, tenker på dere med jevne mellomrom. Håper ikke du blir helt koko før nattevakter og hus er på plass. ❤️

Heia! Har du det bra? Jeg er litt koko nå, men har ikke klikket helt enda, takk! :hoho:

 

02:02

 

Akkurat nå - trøtt idyll. Stolen er myk og god, teppet er varmt, jeg ser koselige ting på nettbrettet og lille sover godt. Om 2,5 time er jeg ferdig med vakten min! Og om en uke begynner vi med nattevakt noen netter i uken. Jeg gleeeder meg!! Halleluja! Tenk at vi bor i et land der kommunen fikser nattevakter syv netter i uken, 365 dager i året, uten at vi betaler noe annet enn helt vanlig skatt. Wow.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, lille_frosk skrev:

Hei Sjela! Har du det bra? Mangel på søvn på denne måten her føles utrolig usunt, unaturlig og slitsomt. Og det er det jo, det er virkelig ikke bra. Men hjelpen er på vei, hurra!

Så fantastisk at nattevakter er rett rundt hjørnet! :hjerte: Har du noe du pusler med når du sitter våken om nettene? :)

Med meg går det bra. Har endelig fått fingeren ut og planlagt nummer to, men søsken skulle være like tregt å lage som førstemann :hoho:Så smører meg med tålmodighet om dagen. Føler meg heldigvis ikke like koko som første gang vi prøvde heldigvis.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt å høre at nattevaktene snart er på plass :klem: 

Så bra at du får tatt deg litt inn på dagtid! Det er noe med å få bruke hodet og være bare en vanlig voksen, og ikke mamma hele tiden! Når blir det jobb igjen, tror du? :kose: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 5.11.2020 den 11.14, Sjela skrev:

Så fantastisk at nattevakter er rett rundt hjørnet! :hjerte: Har du noe du pusler med når du sitter våken om nettene? :)

Med meg går det bra. Har endelig fått fingeren ut og planlagt nummer to, men søsken skulle være like tregt å lage som førstemann :hoho:Så smører meg med tålmodighet om dagen. Føler meg heldigvis ikke like koko som første gang vi prøvde heldigvis.

Det blir mye film, serier, fargeleggingen for voksne med podcast på øret, spising ( :rolleyes: )... Hurra for prøving!! Krysser fingrene for at spiren sitter snart!

13 timer siden, Skeeter skrev:

Godt å høre at nattevaktene snart er på plass :klem: 

Så bra at du får tatt deg litt inn på dagtid! Det er noe med å få bruke hodet og være bare en vanlig voksen, og ikke mamma hele tiden! Når blir det jobb igjen, tror du? :kose: 

Ja, det skal bli utrolig godt - etter over to år hjemme - å få være litt voksen jobbmenneske igjen. Vet ikke helt når det blir, egentlig var planen nå i begynnelsen av desember, men nå blir det jo utsatt til vi tidligst har fullt nattevakt-team på plass. Kanskje et par dager i uken fra januar?

 

 

—-

01:51

I natt synes jeg det er urettferdig. Alt sammen. Stakkars lille som må gå gjennom alt dette. Og resten av oss. Livet er urettferdig og brutalt, og selv om vi elsker vesleskatt og hun bare er en glede, så skulle jeg ønske hun var frisk, at hun kunne snakke, synge, hoppe, danse, spise. Si mamma. Bli rasende fordi hun ikke får være med på storesøsters lek. At hun var et helt vanlig barn, med vanlige barns fremtidsutsikter, håp og utfordringer. Lille vennen min.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

14 timer siden, lille_frosk skrev:

Det blir mye film, serier, fargeleggingen for voksne med podcast på øret, spising ( :rolleyes: )... Hurra for prøving!! Krysser fingrene for at spiren sitter snart!

Høres ut som du har litt å pusle med slik at timene ikke går for sent 😊 Takk for det :hjerte:

Det skal være lov å kjenne på urettferdighet når man står midt i dette. Datteren din har gode foreldre som gjør sitt beste for at barna skal ha det bra! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...
  • 2 måneder senere...

Her er det lenge siden jeg har vært. Men har jo fulgt deg og pratet med deg andre steder. Og tenkt masse på dere. Så fint å få lese oppdatering. Har sagt det før, og sier det igjen, dere er kjempe tøffe ❤️ Jeg forstår godt at det føles urettferdig. Det er jo en sorg over det som ikke ble som det skulle bli. Håper veien videre går fint, og at dere møter så lite utfordringer som mulig. Nydelige lille K, og resten av gjengen :klem: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke vet jeg om du tror på sånt, men her er et veldig fint og om mulig rørende dikt

Se kildebildet

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 måneder senere...
  • 1 måned senere...

Var tilfeldigvis innom, måtte lese litt tilbake i mine gamle dagbøker og mimre litt, og ser du har lagt igjen litt spor i din. Så hyggelig å lese at etter forholdene så har du det bra. Jeg forstår det er ekstra med bekymringer for din del, men at hun samtidig er en liten velsignelse. Jeg håper dere har fått diagnosen nå, men har skjønt at slikt kan ta åresvis også. Jeg håper dere slipper å vente så alt for lenge da.

Tenker på deg. Følger deg jo på Instagram så ser jo små glimt av hverdagen din og hun ser vanvittig herlig ut altså! ❤️ 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 9 måneder senere...

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...