Gå til innhold

Som dine dager er


lille_frosk

Anbefalte innlegg

Tenker så mye på dere! Jentene dine er så heldig som har akkurat deg som mamma :hjerte: Krysser fingrene for at hun får fart på vektoppgangen sin snart. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På 10.2.2019 den 20.41, Jabbadabbaduu skrev:

Jeg må bare skrive en liten hilsen. Det høres så utrolig slitsomt ut å gå og vente i uvisshet, og samtidig kjempe med spising og vekt. Tenker på dere.

Takk for gode ord :hjerte:

På 11.2.2019 den 19.44, Poppsilopp skrev:

Ånei og nei fine frosken ❤️ Finner ikke helt ord. Jeg ante virkelig ikke hva du har gått gjennom. Føler meg skikkelig dum som ikke en gang har vært inne og lest. Dette er skikkelig tøffe saker, dere er sterke ❤️ Håper av hele mitt hjerte at dere finner ut at lille K ikke vil slite med dette videre, og skulle det motsatte vise seg så kunne hun ikke fått en finere mamma som skal følge henne opp og passe på henne. 

Og hun ER alledes nydelig 🥰❤️

Poppsi :hjerte:

På 12.2.2019 den 11.20, plastfolien skrev:

Tenker så mye på dere! Jentene dine er så heldig som har akkurat deg som mamma :hjerte: Krysser fingrene for at hun får fart på vektoppgangen sin snart. 

Takk kjære du.

 

I går var vi på ny kontroll, med barnelege og fysio. Kjære vesleskatt, det er vondt for mammahjertet å høre den fantastiske barnelegen vår si at hun nå er sikker på at det er noe galt, men at vi ikke enda vet hva. Du har stive og vonde ledd, både i ankler, hofter, hender og skuldre. Du sliter mye med laryngomalasien din, det gjør det tungt for deg å puste, og du har så mye slim som tetter igjen og gjør det enda vanskeligere. Det som er fint er at legen din er veldig oppsatt på å gjøre livet og hverdagen så god som mulig for deg. Vi skal få saltvannsforstøver til å bruke hjemme, forhåpentligvis vil det gjøre det lettere for deg å løsne slimet. Du skal også få medisiner for refluks, vi vil ikke at du skal ha det vondt. 

Kjære vesleskatt, det blir mye fremover. Nå skal vi på rikshospitalet, både til barneortoped, lungelege og avdeling for medisinsk genetikk. Dessuten skal du få operert inn peg, knapp i magen, så du slipper nesesonden. Det kvier mamma seg for, men det blir nok bedre for deg, og det er jo viktigst. 

Kjære skatten min. Vi vet ikke hvordan livet ditt vil bli, og det gjør så forferdelig vondt. Hjertet mitt knuser. Men vi elsker deg, og du har mange rundt deg som gjør alt de kan for at du skal ha det så bra du kan. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tårene sitter løst når jeg leser det du skriver, Frosken. Både fordi dere må gjennom så mye og må leve med den usikkerheten, men også fordi det er så rørende å lese hvordan du skriver om(til) vesleskatten. Det er så mye kjærlighet i hvert eneste ord :hjerte:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

😭:hjerte:

Så vakkert, trist, vondt og fint på en gang. Lille skjønne er heldig som kom til en så fin familie!

Sender en styrkeklem, tenker på dere stadig vekk.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Åh fine frosken :hjerte: Jeg kom over navnet ditt i en annen tråd om ks, og fant ut at jeg måtte se hvordan det sto til med dere for tiden. Så hjerteskjærende og rørende å lese det du skriver. Sender varme tanker til dere :hjerte: 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

❤️ Åh......den fine sterke jenta deres ❤️ Håper dere klarer å ta en dag av ganga - det høres ikke som som det er noe særlig gode tider for mammahjertet om dagen. Og så håper jeg ikke minst at besøkene i Oslo kan hjelpe dere til å få mer klarhet i ting, og aller helst så gode beskjeder som mulig! 

Ikke at det hjelper å få en virtuell klem, men jeg sender en likevel til deg og den fine familien din! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stor klem og varme tanker til deg :klem: Sannelig står dere i den største stormen. Du er sterk, men tillat deg selv å være "svak" innimellom hvis det er nødvendig.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå renner tårene. Takk for at du deler fine frosken ❤️ Det er vondt å lese hvordan dere har det, så jeg kan bare forstille meg hvordan dere har det. Du skriver så fint om dette som må være så vanskelig. 

Heldigvis får dere god oppfølgning og sikkert den beste hjelpen dere kan få. I dag kan de så mye, og jeg krysser alle fingre for at det viser seg å være noe hun kan leve fint med, som vil til å begrense livet hennes for mye ❤️

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg klarer dessverre ikke å skrive så mye her for tiden. Jeg har så lett for å ta ting for mye inn, spesielt nå som jeg er gravid. 

Likevel, jeg er her og leser alt du deler og følger med og heier på dere :hjerte: 

:klem:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg sjekker bare inn for å si at vi lever, og at vi ikke har fått noen svar enda. Jeg leser og elsker alle kommentarer og meldinger, hver eneste en er et lyspunkt :hjerte: Takk! Men akkurat nå er det en skikkelig tøff periode, og jeg orker ikke skrive så mye. Vi har akkurat kommet hjem fra tre nye døgn innlagt, og jeg er så innmari sliten. Vi kommer sterkere tilbake!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner godt at du ikke orker! Bruk kreftene på å hente deg inn og kose deg så mye du kan med familien din :hjerte:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tårene renner.. Du skriver så vakkert! Vondt å lese hvordan dere har det, selv om det er umulig å sette seg inn i og forstå hvordan dere har det. Eneste jeg kan si er at jeg sender deg og familien din masse gode tanker :hjerte: Heier på dere.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Trygve Skaug sier det så fint:" livet gir gratisbilletter til alle andre enn deg" - for sannelig er dere på en reise som koster faen så mye.  For hva det er verdt så tenker jeg på deg :hjerte:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenker på dere hver dag! Men jeg synes det er så vanskelig å ordlegge meg. Jeg leser og får mange vanskelige tanker når det gjelder min egen graviditet. 

Du er så sterk og fin og det virker som om du takler dette på en kjempefin måte :hjerte:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fnugg

❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️ Sender deg femten tonn energi og pågangsmot 💪

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...