Gå til innhold

Gutter; Sex med overvektig dame


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

11 minutter siden, AnonymBruker said:

? Hvorfor skal man det når man bare kan finne noen andre å ha sex med rett rundt hjørnet?

Jeg gidder iallefall ikke å øke eller minske vekten min for at en mann skal orke å ha sex med meg i henhold til sine preferanser. Det er tross alt nok å ta av for min del. 

Anonymkode: 852c3...839

Hmm?

Poenget er at vekta går opp og ned ila livet. De fleste overvektige vil gjerne gå ned i vekt, noe som er fullt oppnåelig. Men om TS' preferanse er så sterk at han ikke vil tenne på henne når hun er stor bør han naturligvis gå videre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har vært 120 kg. Det var ikke kondisen som var problemet (dette kommer jo veldig an på livsstilen ellers, sånn bortsett fra at man spiser for mye), men jeg klarte ikke å ri lenge om gangen fordi jeg ble så sliten i lårene. Å komme til var ikke noe problem. Har aldri svettet mye heller, men dette er selvsagt også individuelt.

Men jeg hadde ikke ønsket å ha sex med noen som mislikte kroppen min og ikke tente på meg.

Anonymkode: 33abb...af8

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er 1.72 høy og har på mitt tyngste veid rett over 100 kg. Sånn bortsett fra at jeg ble veldig sliten i lårene om jeg satt øverst for lenge, så har det aldri vært noen utfordring å ha sex. Er nede på ca 80 kg nå og merker jo at alt er mye lettere, men som sagt så har det aldri vært noe problem å ha sex når jeg var 20 kg tyngre enn nå, heller.

Men jeg synes jo at du heller bør gå for ei du faktisk tenner på... Dumt å innlede et forhold med den innstillingen som du har til kroppen hennes allerede nå.

Anonymkode: 5309d...d14

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 timer siden, Miramira95 skrev:

Det er ikke noe stas å ha sex med fordomsfulle drittsekker heller.😉

Fordomsfull drittsekk fordi vi er mange som ikke tenner på dundrer på 100? Du er klar over at det er sykelig overvekt, og folk flest har en biologisk aversjon mot alt som er sykelig. Hold deg til fetisjmennene dine, og ikke døm oss som ikke tenner på deg. 

Anonymkode: bf976...adb

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hold deg til fetisjmennene dine, og ikke døm oss som ikke tenner på deg. 

Fetisjmennene? 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Fordomsfull drittsekk fordi vi er mange som ikke tenner på dundrer på 100? Du er klar over at det er sykelig overvekt, og folk flest har en biologisk aversjon mot alt som er sykelig. Hold deg til fetisjmennene dine, og ikke døm oss som ikke tenner på deg. 

Anonymkode: bf976...adb

Heller en dundre, enn å ha trekk mellom ørene.

 

Anonymkode: 3741d...9e0

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

22 timer siden, Miramira95 skrev:

Det er ikke noe stas å ha sex med fordomsfulle drittsekker heller.😉

Er det fordomsfullt og drittsekkoppførsel å ikke date og ha sex med veldig overvektige personer som en ikke tenner på? 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, herzeleid skrev:

Er det fordomsfullt og drittsekkoppførsel å ikke date og ha sex med veldig overvektige personer som en ikke tenner på? 

Det er noe med måten man sier/skriver det på. Det er en ærlig sak å ikke like overvektige personer, men man kan si det på en mindre ufin måte, tenker jeg.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Miramira95 skrev:

Det er noe med måten man sier/skriver det på. Det er en ærlig sak å ikke like overvektige personer, men man kan si det på en mindre ufin måte, tenker jeg.

Ok, ser den :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 157 å veier ca 80 kg.. blir ikke andpusten. Men hadde jeg sitt eksen min skrevet sånt om meg her, da hadde jeg blitt skuffa! Selvom vi har noe ekstra på kroppen betyr det slettens ikke at vi ikke tar vare på oss selv! Noen av oss har en sykdom så gjør at vi legger på oss! Deriblant meg.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, Annonym91 said:

Jeg er 157 å veier ca 80 kg.. blir ikke andpusten. Men hadde jeg sitt eksen min skrevet sånt om meg her, da hadde jeg blitt skuffa! Selvom vi har noe ekstra på kroppen betyr det slettens ikke at vi ikke tar vare på oss selv! Noen av oss har en sykdom så gjør at vi legger på oss! Deriblant meg.

Er så viktig at folk minnes på dette. Så urettferdig å få hets og baksnakk om kroppen sin når det skyldes sykdom, må være en vond følelse. Ikke at man skal hetse uansett, men det gjør det liksom enda verre.

Anonymkode: c58b7...a1d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 timer siden, AnonymBruker skrev:

Forstår ikke hvordan så mange overvektige kvinner får til doggy? :klo: Når jeg var 155 cm og 90 kg så var doggystyle umulig å få til på grunn av den store rumpa han måtte forbi.

Nå er jeg 45 kg og sexen er myyyye bedre, og doggy har blitt favorittstillingen min.😉

Anonymkode: 3d3bb...b08

Må bare bruke penisforlenger som er stor nok så kommer man til😅

Anonymkode: 3469a...281

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 1/15/2019 at 10:46 PM, Hr. Aktiv said:

Sitter de bare i sofaen å spiser blir de lett slitne. Men det finnes de som er chubby å i forbausende god form. De er mye bedre. 

Finns ikke mange av de...

Anonymkode: becea...30e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Finns ikke mange av de...

Anonymkode: becea...30e

De som er i god form mener du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 timer siden, Annonym91 skrev:

Jeg er 157 å veier ca 80 kg.. blir ikke andpusten. Men hadde jeg sitt eksen min skrevet sånt om meg her, da hadde jeg blitt skuffa! Selvom vi har noe ekstra på kroppen betyr det slettens ikke at vi ikke tar vare på oss selv! Noen av oss har en sykdom så gjør at vi legger på oss! Deriblant meg.

Bare av nysgjerrighet, hva slags sykdom er det som gjør at du legger på deg? 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 18.1.2019 den 7.55, herzeleid skrev:

Bare av nysgjerrighet, hva slags sykdom er det som gjør at du legger på deg? 

PCOS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Per i dag er jeg vel 95kg og rett under 160cm, på mitt letteste (i voksen alder) var jeg 62,5kg og merker ikke noe særlig forskjell seksuelt. Blir sliten i lårene av å være på topp, men det har jeg alltid blitt pga høyden min. :P
Blir ikke noe MER andpusten eller svett nå enn før, det kommer jo helt an på sexen det for heftigere og mer langvarig økt blir man jo mer sliten av enn en kjappis uansett vekt. ;)
Må si jeg syns HI er litt fordomsfull her, han antar jo allerede at det blir vanskelig med sex før han i det hele tatt har prøvd.. For alt han vet så er hun den beste han noen gang har hatt, men grunnet fordommer kan det hende han aldri vil finne ut av det. 😕
Klart man ikke skal tvinge seg selv til å tenne på noen, men ofte kan det hjelpe å bli enda bedre kjent og kanskje starte med lett intimitet som klemming og kyss. :)

Anonymkode: 42d32...20f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror mange undervurderer damenes vekt her? Når dere sier «sikkert over 100kg» i samme åndedrag som store mager som står rett ut osv. Jeg veier 90 kg, er 165 og bruker strl 44 i klær liksom. Nesten 100kilo. Når menn tipper, tipper de ofte mellom 65-70. Har ikke bulende mage, ikke enorme lår, lite valker men jevn fordeling av litt ekstra polstring. Chubby, ikke feit.

Disse damene dere snakker om må jo veie 120+...

Anonymkode: 7f23a...c90

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan snakke for meg selv, er 106 kilo. 

Blir ikke fort sliten. Men valkene disser ja 😜 svett blir man uansett

Anonymkode: 33a27...872

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 16.1.2019 den 14.32, AnonymBruker skrev:

Forstår ikke hvordan så mange overvektige kvinner får til doggy? :klo: Når jeg var 155 cm og 90 kg så var doggystyle umulig å få til på grunn av den store rumpa han måtte forbi.

Nå er jeg 45 kg og sexen er myyyye bedre, og doggy har blitt favorittstillingen min.😉

Anonymkode: 3d3bb...b08

Haha du tuller? 45kg? 🤮

Anonymkode: 9ce17...c41

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...