Gå til innhold

Gutter; Sex med overvektig dame


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Blir overvektige damer veldig slitne under akten? Tungpustet og svettende? 

Vet dere sånn cirka hvor tung de største du har hatt deg med har vært?

Har truffet en veldig søt og hyggelig jente, men hun er skikkelig overvektig, med stor mage, og enorme lår, så jeg er litt tilbakeholden enda i forhold til det seksuelle. Sikkert dumt, men det tenner meg ikke så voldsomt med at hun er så stor... Hun er rundt 165 cm, sikkert over 100kg.

Anonymkode: 96d42...6fb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Blir overvektige damer veldig slitne under akten? Tungpustet og svettende? 

Vet dere sånn cirka hvor tung de største du har hatt deg med har vært?

Har truffet en veldig søt og hyggelig jente, men hun er skikkelig overvektig, med stor mage, og enorme lår, så jeg er litt tilbakeholden enda i forhold til det seksuelle. Sikkert dumt, men det tenner meg ikke så voldsomt med at hun er så stor... Hun er rundt 165 cm, sikkert over 100kg.

Anonymkode: 96d42...6fb

Du er allerede i en negativ spiral. Er du snill mot henne så holder du deg unna. Hun trenger som alle noen som liker henne 100%, og du noen du liker 100%.  Slik er det ikke nå.

Anonymkode: ffcfd...8b5

  • Liker 41
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Du er allerede i en negativ spiral. Er du snill mot henne så holder du deg unna. Hun trenger som alle noen som liker henne 100%, og du noen du liker 100%.  Slik er det ikke nå.

Anonymkode: ffcfd...8b5

Han syns hun er søt og hyggelig da. Og det er vel det viktigste?

Anonymkode: e4cae...eda

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært med ei som jeg gjetter veide Ca 90kg, hun var jo helt grei hun.

Men det disset temmelig fælt under doggy husker jeg 😅

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De har sex som normalvektige damer er da min mening. Er overvektig selv og Ksn fint holde på i flere timer. At du faktisk ikke tenner 100 % på henne er nok til at du burde respektere henne såpass og takke for deg.  Hjelper ikke å være snill og søt når den seksuelle kjemien ikke er der.  Det er bare slemt mot henne og du vil til slutt faktisk dumpe henne at den grunnen.  

Anonymkode: 37e48...ed0

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

8 timer siden, Trøndermann skrev:

De beste og deiligste damene er de over 100 kg!! 👍😇

Huff. Du kødder nå, sant?

Anonymkode: 2739b...fbd

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Huff. Du kødder nå, sant?

Anonymkode: 2739b...fbd

Kødder? Nei absolutt ikke!!

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 timer siden, AnonymBruker skrev:

Blir overvektige damer veldig slitne under akten? Tungpustet og svettende? 

Vet dere sånn cirka hvor tung de største du har hatt deg med har vært?

Har truffet en veldig søt og hyggelig jente, men hun er skikkelig overvektig, med stor mage, og enorme lår, så jeg er litt tilbakeholden enda i forhold til det seksuelle. Sikkert dumt, men det tenner meg ikke så voldsomt med at hun er så stor... Hun er rundt 165 cm, sikkert over 100kg.

Anonymkode: 96d42...6fb

hvorfor finner du ikke en slank og pen kvinne? er du lite attraktiv ?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Han syns hun er søt og hyggelig da. Og det er vel det viktigste?

Anonymkode: e4cae...eda

Spørsmålet er heller om du kan lære deg å like henne og kroppen hennes.... eller vil du alltid se på henne som uattraktiv. 

Anonymkode: 42ae2...daf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 hours ago, AnonymBruker said:

Blir overvektige damer veldig slitne under akten? Tungpustet og svettende? 

Vet dere sånn cirka hvor tung de største du har hatt deg med har vært?

Har truffet en veldig søt og hyggelig jente, men hun er skikkelig overvektig, med stor mage, og enorme lår, så jeg er litt tilbakeholden enda i forhold til det seksuelle. Sikkert dumt, men det tenner meg ikke så voldsomt med at hun er så stor... Hun er rundt 165 cm, sikkert over 100kg.

Anonymkode: 96d42...6fb

 

Æsj at du orker. Det finnes nok av damer som tar vare på seg selv. Du fortjener bedre. 

Anonymkode: 8d411...df2

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om jenta er 100+, og er gjennomsnittlig høy, må det jo være snakk om mye rumpe, lår og mage. Tenker at det rett og slett kan bli vanskelig "å komme til" i enkelte stillinger. Iallefall om mannen ikke er ualminnelig velutstyrt. Det er jo ikke særlig kult.....

Endret av Resignert
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Resignert skrev:

Om jenta er 100+, og er gjennomsnittlig høy, må det jo være snakk om mye rumpe, lår og mage. Tenker at det rett og slett kan bli vanskelig "å komme til" i enkelte stillinger. Iallefall om mannen ikke er ualminnelig velutstyrt. Det er jo ikke særlig kult.....

Jeg er 100+ og har vært med en som var så nære mikropenis som du får det.. og det gikk fint det ;) 

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

 

Æsj at du orker. Det finnes nok av damer som tar vare på seg selv. Du fortjener bedre. 

Anonymkode: 8d411...df2

takk, asshole 

Anonymkode: e60bd...b52

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

39 minutter siden, stardust75 skrev:

hvorfor finner du ikke en slank og pen kvinne? er du lite attraktiv ?

Jeg er vel ganske gjennomsnittlig. Alder 20-25, 178 cm og 70kg.

37 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Spørsmålet er heller om du kan lære deg å like henne og kroppen hennes.... eller vil du alltid se på henne som uattraktiv. 

Anonymkode: 42ae2...daf

Hun er jo ikke stygg. Hun har et fint ansikt. Kroppen er problemet her.

16 minutter siden, Resignert skrev:

Om jenta er 100+, og er gjennomsnittlig høy, må det jo være snakk om mye rumpe, lår og mage. Tenker at det rett og slett kan bli vanskelig "å komme til" i enkelte stillinger. Iallefall om mannen ikke er ualminnelig velutstyrt. Det er jo ikke særlig kult.....

Igjen så er jeg gjennomsnittlig også der nede. Ikke diger, ikke mikro. Mye mage har hun, og den buler mye ut, så jeg vet ikke hvordan det fungerer i forhold til sex, og tenker kanskje det blir litt vanskelig der.

Anonymkode: 96d42...6fb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, AnonymBruker said:

Jeg er vel ganske gjennomsnittlig. Alder 20-25, 178 cm og 70kg.

Hun er jo ikke stygg. Hun har et fint ansikt. Kroppen er problemet her.

Igjen så er jeg gjennomsnittlig også der nede. Ikke diger, ikke mikro. Mye mage har hun, og den buler mye ut, så jeg vet ikke hvordan det fungerer i forhold til sex, og tenker kanskje det blir litt vanskelig der.

Anonymkode: 96d42...6fb

Jo, det er en del mere anstrengende å knulle store damer, sammenlignet med veldreide små sneller rundt 50 kilo og kanskje 1.55 til 1.65. Stor forskjell, faktisk......

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Du må slutte å tenke så mye! 

Liker du personlgheten hennes? Dersom ja, så slipp deg løs! Tenk at denne dama skal du få frem det beste i, vær kongen av sex! 

Slutt å tenk!!

Anonymkode: fd783...265

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spørs - er hu andpusten ellers? Var veldig overvektig før men jeg pustet ikke tungt da jeg hadde sex 

Anonymkode: 02007...bcb

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spør ikke om vekt, men skal jeg tippe så var min tyngste 90-95 kg, fordelt på rundt 165 cm. Helt utrolig deilig både fysisk og visuelt i doggy, kanskje den beste jeg har hatt i den stillingen. Kan ikke si jeg merket noe uvanlig svette, men da hun var på topp var det såpass vilt at enhver ville blitt andpusten - også henne. 

Anonymkode: 1657e...bc4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitter de bare i sofaen å spiser blir de lett slitne. Men det finnes de som er chubby å i forbausende god form. De er mye bedre. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...