Gå til innhold

Gutter; Sex med overvektig dame


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Du må slutte å tenke så mye! 

Liker du personlgheten hennes? Dersom ja, så slipp deg løs! Tenk at denne dama skal du få frem det beste i, vær kongen av sex! 

Slutt å tenk!!

Anonymkode: fd783...265

menn driter i personligheten, få en dame med spretten rumpe og store pupper så kan du se ut som en mann i ansiktet, vi bryr oss ikke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

6 minutter siden, stardust75 skrev:

menn driter i personligheten, få en dame med spretten rumpe og store pupper så kan du se ut som en mann i ansiktet, vi bryr oss ikke

Tja ikke alle menn. Jeg synes personlighet og et pent ansikt er viktig. Store pupper er ikke viktig, men litt fasong på rompe å lår er bra. Heller 10 kg for mye enn 2 for lite. 

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Hr. Aktiv skrev:

Tja ikke alle menn. Jeg synes personlighet og et pent ansikt er viktig. Store pupper er ikke viktig, men litt fasong på rompe å lår er bra. Heller 10 kg for mye enn 2 for lite. 

nei, store pupper er ikke viktig, men må ha litt pupper, flatbrystet er no no. det jeg prøvde å si er at har dama helt sykt bra kropp så er det mange menn som driter i hvordan hun ser ut i trynet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det der du beskriver er helt fremmed for meg. Hadde aldri gått på date en gang med noen så svær (100 kg!), så sex hadde vært helt uaktuelt.

 

Anonymkode: bf976...adb

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du virker temmelig skråsikker på at hun vil ha sex med deg. Vet du det?

Bare fordi vi er feite, betyr det ikke at vi også har kriterier. Jeg håper hun finner seg en som liker kroppen sin som den er.

  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Det der du beskriver er helt fremmed for meg. Hadde aldri gått på date en gang med noen så svær (100 kg!), så sex hadde vært helt uaktuelt.

 

Anonymkode: bf976...adb

Det er ikke noe stas å ha sex med fordomsfulle drittsekker heller.😉

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

8 minutter siden, Miramira95 skrev:

Det er ikke noe stas å ha sex med fordomsfulle drittsekker heller.😉

Ikke føl deg så truffet nå..

Anonymkode: ef68c...b43

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 hours ago, stardust75 said:

menn driter i personligheten, få en dame med spretten rumpe og store pupper så kan du se ut som en mann i ansiktet, vi bryr oss ikke

Vås.

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, TomHm skrev:

Har vært med ei som jeg gjetter veide Ca 90kg, hun var jo helt grei hun.

Men det disset temmelig fælt under doggy husker jeg 😅

Jeg var overvektig en stund på grunn av sykdom. Eneste jeg savner ved det er "dissingen". Å bli tatt i doggy har aldri blitt det samme igjen. Elsket at han tok tak i den store rumpen min og fikk den til å disse ekstra. En klaps på rumpa har heller aldri blitt det samme igjen uten den dissingen. 

Anonymkode: d6305...7a0

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle puster og svetter vel etter en god sex? Ikke kun overvektige vel??

Jeg puster og peser som en hvalross når jeg har skikkelig sex. Og svetter om det er ei heftig økt. Jeg er normalvektig btw..

har ikke du opplevd kvinner som puster tungt og svetter under sex, så tenker jeg at du er kjedelig i senga 😳 desverre....

 

Anonymkode: 02d5e...4d3

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, Resignert skrev:

Om jenta er 100+, og er gjennomsnittlig høy, må det jo være snakk om mye rumpe, lår og mage. Tenker at det rett og slett kan bli vanskelig "å komme til" i enkelte stillinger. Iallefall om mannen ikke er ualminnelig velutstyrt. Det er jo ikke særlig kult.....

Jeg er ikke uvanlig velutstyrt, men det er null problem å komme til selv om dama er stor. Alt blir bare så mye mykere og bedre med mye mage, rumpe,lår osv. Kun fordeler der! 😉

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 hours ago, AnonymBruker said:

Alle puster og svetter vel etter en god sex? Ikke kun overvektige vel??

Jeg puster og peser som en hvalross når jeg har skikkelig sex. Og svetter om det er ei heftig økt. Jeg er normalvektig btw..

har ikke du opplevd kvinner som puster tungt og svetter under sex, så tenker jeg at du er kjedelig i senga 😳 desverre....

 

Anonymkode: 02d5e...4d3

Jeg og, kan høres ut som jeg er i ferd med å omkomme med all pustingen og pesingen til tider. Er en trent dame på 50 kg. 

Anonymkode: c58b7...a1d

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

12 hours ago, stardust75 said:

menn driter i personligheten, få en dame med spretten rumpe og store pupper så kan du se ut som en mann i ansiktet, vi bryr oss ikke

Tenker du skal nøye deg med å snakke for deg selv.

Anonymkode: c09af...2c9

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Chubby kan være deilig, velformet rumpe og hofter. Men litt overvektig går, siden jeg foretrekker doggystyle. Da ser man ikke så mye av det som kan se ille ut. Magen for eks.

Anonymkode: 8f8ae...18e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg var overvektig en stund på grunn av sykdom. Eneste jeg savner ved det er "dissingen". Å bli tatt i doggy har aldri blitt det samme igjen. Elsket at han tok tak i den store rumpen min og fikk den til å disse ekstra. En klaps på rumpa har heller aldri blitt det samme igjen uten den dissingen. 

Anonymkode: d6305...7a0

Der synes du har et godt poeng. Det er jo så utrolig deilig og opphissende også når det disser rundt omkring på dama! Og det kan det gjøre i mange stillinger 😉 Og ja,jo større og "slappere" rumpa er jo bedre er den å daske på!! 😇

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Er det noe som blir klart av dette temaet er det at det fins folk med begge preferanser: slanke damer og 100kg+, og alt imellom. Så da er det vel bare for deg å bestemme deg hva du synes er fint og hva du tenner på. For desverre er det ikke sånn at vi kan bestemme hvem vi liker i seksuell forstand, så selv om du synes hun er søt og snill holder ikke dette for et seksuelt forhold. Da vil du bare bli skuffet og hun lei seg og det vil sannsynligvis ikke vare. Tenker nå jeg. Venner er vel et bedre alternativ da?

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En kan ikke tvinge seg til å endre seksuell preferanse. Men vekta til en person kan alltids endres.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Katten.2.0 skrev:

En kan ikke tvinge seg til å endre seksuell preferanse. Men vekta til en person kan alltids endres.

? Hvorfor skal man det når man bare kan finne noen andre å ha sex med rett rundt hjørnet?

Jeg gidder iallefall ikke å øke eller minske vekten min for at en mann skal orke å ha sex med meg i henhold til sine preferanser. Det er tross alt nok å ta av for min del. 

Anonymkode: 852c3...839

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forstår ikke hvordan så mange overvektige kvinner får til doggy? :klo: Når jeg var 155 cm og 90 kg så var doggystyle umulig å få til på grunn av den store rumpa han måtte forbi.

Nå er jeg 45 kg og sexen er myyyye bedre, og doggy har blitt favorittstillingen min.😉

Anonymkode: 3d3bb...b08

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...