Cata Skrevet 20. februar 2019 #81 Skrevet 20. februar 2019 Den musikken har klistret seg litt fast i hjernevinningene mine . Jeg er på ingen måte noen matentusiast, men etter å ha sett mange nok episoder så har jeg faktisk begynt å prøve meg på kjøkkenet selv. Jeg er rett og slett blitt inspirert til å prøve litt nye ting. (Hadde knapt nok trodd jeg kom til å ende med å ha en pastamaskin - og jeg har til og med brukt den.)
FrankDrebin Skrevet 27. februar 2019 #82 Skrevet 27. februar 2019 Litt nedtur i kveld. Spoiler Kjedelig at Aldo måtte ut, han var en favoritt. På en annen side var det hyggelig at Brendan(?) slapp inn i varmen igjen. 1
Kala Skrevet 27. februar 2019 #83 Skrevet 27. februar 2019 Samboeren og jeg har fulgt med på masterchef AU i flere år, like koselig hvert år😊
Prague Skrevet 27. februar 2019 #84 Skrevet 27. februar 2019 32 minutter siden, FrankDrebin skrev: Litt nedtur i kveld. Vis skjult innhold Kjedelig at Aldo måtte ut, han var en favoritt. På en annen side var det hyggelig at Brendan(?) slapp inn i varmen igjen. Enig med deg Kommer til å savne ham i programmene heretter.
Cata Skrevet 27. februar 2019 #85 Skrevet 27. februar 2019 43 minutter siden, FrankDrebin skrev: Litt nedtur i kveld. Vis skjult innhold Kjedelig at Aldo måtte ut, han var en favoritt. På en annen side var det hyggelig at Brendan(?) slapp inn i varmen igjen. Ja, det der var ikke så morsomt. Spoiler Men bra at Jess klarte seg. Synd vi ikke fikk sett bittelitt mer av Loki og Metter i second chance.
FrankDrebin Skrevet 27. februar 2019 #86 Skrevet 27. februar 2019 38 minutter siden, Prague skrev: Enig med deg Kommer til å savne ham i programmene heretter. Absolutt, han var en av de beste, helt klart. 30 minutter siden, Cata skrev: Ja, det der var ikke så morsomt. Vis skjult innhold Men bra at Jess klarte seg. Synd vi ikke fikk sett bittelitt mer av Loki og Metter i second chance. Enig, det hadde vært fint. Ellers er det rødende å se at selv de som ryker ut genuint gleder seg på vegne av de som klarer seg. 1
Cata Skrevet 27. februar 2019 #87 Skrevet 27. februar 2019 4 minutter siden, FrankDrebin skrev: Ellers er det rødende å se at selv de som ryker ut genuint gleder seg på vegne av de som klarer seg. Jeg har ikke sett noen av de andre MC versjonene men jeg har forstått at der er konkurransen hardere i tonen. Synes den omgjengelige tonen både mellom deltakere og mellom dommere og deltakere er noe av det som gjør programmet morsomt. Kommer for øvrig til å humre lenge av Aldos jakt på mynte i dette programmet. Det var litt av en sprint i siste liten . 2
FrankDrebin Skrevet 27. februar 2019 #88 Skrevet 27. februar 2019 35 minutter siden, Cata skrev: Jeg har ikke sett noen av de andre MC versjonene men jeg har forstått at der er konkurransen hardere i tonen. Synes den omgjengelige tonen både mellom deltakere og mellom dommere og deltakere er noe av det som gjør programmet morsomt. Kommer for øvrig til å humre lenge av Aldos jakt på mynte i dette programmet. Det var litt av en sprint i siste liten . Ja, det er en røffere tone i de andre, og deltakerne har en tendens til å skryte seg selv opp i skyene, gjerne mens de snakker litt nedsettende om en annen deltaker i samme slengen. Jeg synes både dommere og deltakere er jevnt over hyggeligere her. Hehe, ja, det ble litt action på kjøkkenet der. xD
..........! Skrevet 28. februar 2019 #89 Skrevet 28. februar 2019 Syns det beste med MA er at det er fokus på maten, og ikke drama! Og denne gangen er det skikkelig vanskelig å finne en favoritt.
Cata Skrevet 3. mars 2019 #90 Skrevet 3. mars 2019 Morsom episode i kveld. Jess klarte å løpe til minst tre sider samtidig så det ut som . Spoiler Og veldig bra hun kom seg videre. 1
FrankDrebin Skrevet 4. mars 2019 #91 Skrevet 4. mars 2019 12 timer siden, Cata skrev: Morsom episode i kveld. Jess klarte å løpe til minst tre sider samtidig så det ut som . Vis skjult innhold Og veldig bra hun kom seg videre. Litt av en strikk-ball, ja. Spoiler Enig, hadde vært nedtur om hun måtte gå. Synd med Gina, men sånn er livet på Masterchef.
Cata Skrevet 4. mars 2019 #92 Skrevet 4. mars 2019 Hjelp, jeg kan ikke fatte og begripe hvorfor noen har den fascinasjonen for hvit sjokolade. Det er jo bare kvalmende. 3
Gjest månedrømmer Skrevet 4. mars 2019 #93 Skrevet 4. mars 2019 31 minutter siden, Cata skrev: Hjelp, jeg kan ikke fatte og begripe hvorfor noen har den fascinasjonen for hvit sjokolade. Det er jo bare kvalmende. Skjønner ikke det jeg heller . Liker ikke smaken. Men hadde elsket å fått vært med på dagens smakstest.
FrankDrebin Skrevet 5. mars 2019 #94 Skrevet 5. mars 2019 På 4.3.2019 den 21.00, Cata skrev: Hjelp, jeg kan ikke fatte og begripe hvorfor noen har den fascinasjonen for hvit sjokolade. Det er jo bare kvalmende. Jeg skjønner heller ikke hva som er så stas med det. Kvalmt griseri!
Gjest Malika Skrevet 6. mars 2019 #96 Skrevet 6. mars 2019 39 minutter siden, Cata skrev: I kveld er det bare å heie på Ben og Hoda. Hoda har hatt en dårlig periode, så håper hun tar seg opp. Ben er generelt stødig. Man blir jo så glad i de menneskene. Og ikke minst dommerne. For en herlig konkurranse, hvor drama ikke tar plass, men heller læring og mestring.
FrankDrebin Skrevet 6. mars 2019 #97 Skrevet 6. mars 2019 Spoiler Trist med Hoda. Men ikke overraskende. Slikkepinner av kanel, hallo??! 2
Cata Skrevet 6. mars 2019 #98 Skrevet 6. mars 2019 20 minutter siden, FrankDrebin skrev: Vis skjult innhold Trist med Hoda. Men ikke overraskende. Slikkepinner av kanel, hallo??! Det var litt merkelig ja. Skjønte ikke helt den retten, men jeg erkjenner jeg har (bokstavelig talt) dårlig smak for jeg ville ikke vært fan av kanel-is med daddelkake heller. Det hørtes så søtt ut at jeg begynte omtrent å se meg om etter insulin (og jeg har i utgangspunktet ikke diabetes en gang.) Spoiler Synd i Ben, men han er jo ikke noen dessertmann så han er sikkert glad for at sweet week er over. 1
FrankDrebin Skrevet 7. mars 2019 #99 Skrevet 7. mars 2019 4 timer siden, Cata skrev: Det var litt merkelig ja. Skjønte ikke helt den retten, men jeg erkjenner jeg har (bokstavelig talt) dårlig smak for jeg ville ikke vært fan av kanel-is med daddelkake heller. Det hørtes så søtt ut at jeg begynte omtrent å se meg om etter insulin (og jeg har i utgangspunktet ikke diabetes en gang.) Vis skjult innhold Synd i Ben, men han er jo ikke noen dessertmann så han er sikkert glad for at sweet week er over. Ja det fristet ikke meg heller, akkurat, og jeg liker ikke dadler, så det stopper seg selv uansett.
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2019 #100 Skrevet 7. mars 2019 Jeg visste hun ville tape det øyeblikket hun sa cake pops. Det var en internett-trend som hoppet glatt over smak og fokuserte kun på utseende Anonymkode: 2fdd8...40d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå