Gå til innhold

Snøkaos i Europa, global oppvarming?? 😂😂


BMW 5-serie 535D

Anbefalte innlegg

  • 2 uker senere...

Fortsetter under...

På 12.1.2019 den 14.37, BMW 5-serie 535D skrev:

Ser denne globale oppvarmingen fungerer, tror den må snus på hodet, altså global nedkjøling!

Du kan ikke lage en sånn humortråd i 2019. Paradokset mellom kortere vær-tilfeller og de langt farligere klimaendringene, gikk av moten på 1990-tallet.

Følg med litt, da. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jævlig kald nordavind i dag ass. I slutten av mai, snart juni! Global oppvarming 🙄

Anonymkode: ed51a...73d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, MortenMinstelønn skrev:

Du kan ikke lage en sånn humortråd i 2019. Paradokset mellom kortere vær-tilfeller og de langt farligere klimaendringene, gikk av moten på 1990-tallet.

Følg med litt, da. 

Jasså sier du det?? Ja jeg følger med og det blir bare kaldere og kaldere vær for årstiden!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser det ikke er alle som skjønner global oppvarming også betyr klimaforandringer generelt, og ser det hele i et større perspektiv. Mai er dessuten en måned med værvariasjoner her til lands, men «haha jeg tror på global oppvarming når det er sommer hele året, 25C»-gjengen nitpicker og tror de dermed har motbevis

Anonymkode: 2b307...f1a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jævlig kald nordavind i dag ass. I slutten av mai, snart juni! Global oppvarming 🙄

Anonymkode: ed51a...73d

Global oppvarming er noe forbanna tull, de utnytter det kun for å få avgifter på ditt og datt.. heldigvis er noen av oss fortsatt oppegående så vi skjønner dette 👍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, BMW 5-serie 535D skrev:

Jasså sier du det?? Ja jeg følger med og det blir bare kaldere og kaldere vær for årstiden!!

Så du sier det er klimaforandringer eller?

Anonymkode: 2b307...f1a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Så du sier det er klimaforandringer eller?

Anonymkode: 2b307...f1a

Tja, jeg tror det går mot en ny istid og det er sykluser, ikke pga utslipp osv. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, BMW 5-serie 535D skrev:

Global oppvarming er noe forbanna tull, de utnytter det kun for å få avgifter på ditt og datt.. heldigvis er noen av oss fortsatt oppegående så vi skjønner dette 👍

Oppegående mennesker vet forskjell på vær og klima, noe du tydeligvis ikke gjør.

Anonymkode: 4838b...641

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Oppegående mennesker vet forskjell på vær og klima, noe du tydeligvis ikke gjør.

Anonymkode: 4838b...641

Lol 😂😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

57 minutter siden, BMW 5-serie 535D said:

Tja, jeg tror det går mot en ny istid og det er sykluser, ikke pga utslipp osv. 

tro hva du vil

Heldigvis er ikke vitenskap og fakta avhengig av hva du eller jeg tror

tips: Det å ikke "tro" fakta og vitenskap men lage seg sine egne teorier (eller låne fra andre som lager seg sine egne) virker litt.... usmart?

"nei, jeg tror ikke 4 x 4 = 16, det er er noe myndighetene har plantet for å lure oss for skatt og bompenger og innvanderer, jeg tror 4 x 4 = 15. Heldigvis er noen av oss såpass oppegående at vi tenker selv og ser at det 4x4 neppe kan være 16. Bevis finnnes i denne youtubevideoen og på neutralnews i massevis"

Anonymkode: e5083...73d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

tro hva du vil

Heldigvis er ikke vitenskap og fakta avhengig av hva du eller jeg tror

tips: Det å ikke "tro" fakta og vitenskap men lage seg sine egne teorier (eller låne fra andre som lager seg sine egne) virker litt.... usmart?

"nei, jeg tror ikke 4 x 4 = 16, det er er noe myndighetene har plantet for å lure oss for skatt og bompenger og innvanderer, jeg tror 4 x 4 = 15. Heldigvis er noen av oss såpass oppegående at vi tenker selv og ser at det 4x4 neppe kan være 16. Bevis finnnes i denne youtubevideoen og på neutralnews i massevis"

Anonymkode: e5083...73d

Lol, å sammenligne 4×4 mot klimaet er latterlig, alt går i sykluser, det gjør ikke matematikk....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 5/26/2019 at 11:20 AM, BMW 5-serie 535D said:

Lol, å sammenligne 4×4 mot klimaet er latterlig, alt går i sykluser, det gjør ikke matematikk....

"lol" til og med...

Ingen har her benektet at klimaet går i sykluser, det er ikke det som diskuteres.

men det å påstå at "Global oppvarming er noe forbanna tull, de utnytter det kun for å få avgifter på ditt og datt.. heldigvis er noen av oss fortsatt oppegående så vi skjønner dette" er ikke akkurat noe bevis på at man er oppegående ;-)

Ta et annet eksempel da, hvis 4x4 var for LOL:  Røyking er helseskadelig iflg vitenskapen. Det at noen ikke "tror" på dette kan så være, men det forandrer ikke fakta (men kan være ugunstig for personen og de rundt).

Og det at vesentlg deler av global oppvarming er menneskapt (i tillegg til sykluser selvsagt) er dessverre ikke en gang omdiskutert.  Det at noen ikke "tror" på dette kan så være, men det forandrer ikke fakta (men kan være ugunstig for personen og de rundt)

fakta og vitenskap bryr seg lite om hva du og jeg "tror"

Anonymkode: e5083...73d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...