Jump to content
BMW 5-serie 535D

Snøkaos i Europa, global oppvarming?? 😂😂

Recommended Posts

BMW 5-serie 535D

Ser denne globale oppvarmingen fungerer, tror den må snus på hodet, altså global nedkjøling! Bare å kjøre diesel og bensinsvin så mye man vil, for det er altfor lite allerede, tenk hvordan verden og klimaet hadde vert uten noen forurensninger!! 

Denne politikken om å dra frem klimaet pga miljøskadende biler er jeg dritt lei serlig da det bare er pisspreik og ikke stemmer!

https://www.vg.no/nyheter/i/ngomQ5/snoekaos-i-europa-minst-21-omkommet-i-ulykker?utm_source=vgfront&utm_content=row-9

Fortsetter under...

AnonymBruker

Sukk

Det at det enkelte steder er iskaldt og snøstorm er ikke det samme som at det globalt er kaldere. Det er globalt som er stikkordet her. 

Globalt er det et problem med oppvarmingen. Det blir mer og mer ørken og det blir mer og mer ustabilt vær. Mer regn enn normalt, varmere enn normalt, kaldere enn normalt og mer snø enn normalt. Det er det det er snakk om, ikke at global oppvarming kan avblåses fordi det er snøstorm et sted det ikke pleier eller iskaldt en vinter i Norge f.eks. 

Anonymkode: e4a1c...a60

altflyter

Du har virkelig skjønt det. Gratulerer.... Jeg tror ikke det er noe poeng i å en gang prøve å forklare deg hvorfor du tar så skammelig feil... 

AnonymBruker

Er så lei voksne mennesker som ikke skjønner forskjell på vær og klima! Det er så utrolig flaut med sånne mennesker!!

Anonymkode: def1e...111

Annonse

BMW 5-serie 535D
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Åh hurra, enda en som ikke har forstått forskjellen på vær og klima og prøver å belære verden. 

Anonymkode: 6f3af...335

Jo, jeg er en av få som har forstått det, klimaet lever sitt eget liv uansett hvilke forurensninger som kommer. Kan du ikke verdenshistorien fra mange mange tusen år tilbake i tid? Hva var forurensninger den gangen??

BMW 5-serie 535D
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Sukk

Det at det enkelte steder er iskaldt og snøstorm er ikke det samme som at det globalt er kaldere. Det er globalt som er stikkordet her. 

Globalt er det et problem med oppvarmingen. Det blir mer og mer ørken og det blir mer og mer ustabilt vær. Mer regn enn normalt, varmere enn normalt, kaldere enn normalt og mer snø enn normalt. Det er det det er snakk om, ikke at global oppvarming kan avblåses fordi det er snøstorm et sted det ikke pleier eller iskaldt en vinter i Norge f.eks. 

Det går i sykluser, klimaet er sjefen og gjør som den vil

BMW 5-serie 535D
5 minutter siden, altflyter skrev:

Du har virkelig skjønt det. Gratulerer.... Jeg tror ikke det er noe poeng i å en gang prøve å forklare deg hvorfor du tar så skammelig feil... 

Takker for det 😉😎 fortelle den samme glosen som de fleste kommer med hjelper nok ikke på meg nei 😉

BMW 5-serie 535D
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er så lei voksne mennesker som ikke skjønner forskjell på vær og klima! Det er så utrolig flaut med sånne mennesker!!

Ja det er jeg også!

AnonymBruker
På 12.1.2019 den 14.50, AnonymBruker skrev:

Jeg er enda mer lei av mennesker som sluker rått det de leser på nettet uten at de har mulighet til å sjekke opp selv om det virkelig stemmer:-)

Anonymkode: ba2cd...e7d

AnonymBruker

Jeg er enda mer lei av mennesker som sluker rått det de leser på nettet uten at de har mulighet til å sjekke opp selv om det virkelig stemmer:-)

Anonymkode: ba2cd...e7d

For det å sluke rått betyr å ta høyere utdanning innen emnet 🙄

Anonymkode: 247ca...404

AnonymBruker
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

For det å sluke rått betyr å ta høyere utdanning innen emnet 🙄

Du har selvsagt slukt rått alt du har lært på studiet, du må dobbeltsjekke med google/kg først før du tror på det du lærer på universitetet. 

Anonymkode: 9d211...1b7

Annonse

AnonymBruker

Du har selvsagt slukt rått alt du har lært på studiet, du må dobbeltsjekke med google/kg først før du tror på det du lærer på universitetet. 

Anonymkode: 9d211...1b7

Dobbeltsjekke med kg? Google? 

En viktig del av universitetet er å lære god kildekritikk

Aragorn ll Elessar

Du har nødt og lære deg forskjell på vær og klima.

Edited by Aragorn ll Elessar

Aragorn ll Elessar
På 12.1.2019 den 14.53, BMW 5-serie 535D skrev:

Ja det er jeg også!

Ironisk at du er lei av det når du tydeligvis ikke vet forskjellen.

AnonymBruker

Det er mye mer 😂😂, evt 🙄🙄 eller 🤯🤯 at ts ikke kan forskjell på vær og klima. 

Anonymkode: 6db5d...2fe

QuestionEverything
På 12.1.2019 den 14.37, BMW 5-serie 535D skrev:

Ser denne globale oppvarmingen fungerer, tror den må snus på hodet, altså global nedkjøling! Bare å kjøre diesel og bensinsvin så mye man vil, for det er altfor lite allerede, tenk hvordan verden og klimaet hadde vert uten noen forurensninger!! 

Denne politikken om å dra frem klimaet pga miljøskadende biler er jeg dritt lei serlig da det bare er pisspreik og ikke stemmer!

Hvorfor skriver dumme folk utropstegn etter hver eneste setning?

PS det skrives "vært" og "særlig". 

AnonymBruker

Anonymkode: b9d03...e46

RoH
På 12.1.2019 den 14.41, AnonymBruker skrev:

Sukk

Blir det mer og mer ørken? Hvor da?