Gå til innhold

OM BLOGGERE.


Gjest Kvikkvas

Anbefalte innlegg

26 minutter siden, Kvikkvas skrev:

Har virkelig sett andre mindre blogger og har blitt prøvd diskutert, flere totalt ukjente for meg. Ergo ikke de tyngste bloggerne. :)

 

Hva ser du på «Rampelys?» Det er bare de tyngste aktørene som blir diskutert. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Kvikkvas
6 minutter siden, Snaskesnusken skrev:

Hva ser du på «Rampelys?» Det er bare de tyngste aktørene som blir diskutert. 

Jeg ser totalt ukjente , ved siden av en del kjente som diskuteres.  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Kvikkvas skrev:

Jeg ser totalt ukjente , ved siden av en del kjente som diskuteres.  

Er det noen ukjente på første side? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, Kvikkvas skrev:

Ser flere bloggere der, jeg ikke har hørt om før. 

Ok

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Carina Maria
32 minutter siden, terteskjell skrev:

Er det noen ukjente på første side? 

Det er ingen ukjente bloggere på første siden på rampe lyset som diskuteres men kun komersielle bloggere som har en eller form for komersiell blogg bedrift og selv om jeg ikke kjenner til hun cbe er hun kjent i influencer. At noen ikke har hørt om noen av dem bloggerene som ligger på første siden betyr ikke det at dem er ukjente for når jeg googler dem er dem kjent for et eller annet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Carina Maria
55 minutter siden, Kvikkvas skrev:

Jeg ser totalt ukjente , ved siden av en del kjente som diskuteres.  

Mener du at hun Sophie Elise og Anna Rasmussen er ukjent? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kvikkvas
Akkurat nå, Carina Maria skrev:

Det er ingen ukjente bloggere på første siden på rampe lyset som diskuteres men kun komersielle bloggere som har en eller form for komersiell blogg bedrift og selv om jeg ikke kjenner til hun cbe er hun kjent i influencer. At noen ikke har hørt om noen av dem bloggerene som ligger på første siden betyr ikke det at dem er ukjente for når jeg googler dem er dem kjent for et eller annet. 

For meg kan de være ukjent. Ikke alle sitter og følger med Kvinneguiden,eller og leter etter blogger og diskutere her. Sånn er det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Carina Maria
7 minutter siden, Kvikkvas skrev:

For meg kan de være ukjent. Ikke alle sitter og følger med Kvinneguiden,eller og leter etter blogger og diskutere her. Sånn er det :)

Jeg visste ikke hvem cbe er før jeg fikk vite om hvem det er og jeg måtte lese meg opp på henne. Når jeg leste hvem henne var gikk det opp et lys for meg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Carina Maria
9 minutter siden, Kvikkvas skrev:

For meg kan de være ukjent. Ikke alle sitter og følger med Kvinneguiden,eller og leter etter blogger og diskutere her. Sånn er det :)

Det handler om og engasjere seg for siden dem bloggere er influencere med mange fan og når dem gjør feil for eksempel med markedsførings loven med reklame må dem få konsekvenser for dem siden dem er private bedrifter som dem har bygd opp selv. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kvikkvas
7 minutter siden, Carina Maria skrev:

Jeg visste ikke hvem cbe er før jeg fikk vite om hvem det er og jeg måtte lese meg opp på henne. Når jeg leste hvem henne var gikk det opp et lys for meg. 

Ikke sikkert jeg har noen interesse av og lese de bloggene. Jeg liker heller og lese noen mindre blogger, der ikke alt handler om reklame på et eller annet. Jeg personlig liker og lese blogger med noe INNHOLD i. Som jeg har interesse av. Vi 2 har ulik smak. det må man respektere.

 

Ferdigsnakket om denne saken. :)  OK?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke helt jeg, men har på følelsen av at blogging blir mindre og mindre populært. Det er sjelden jeg orker å lese, hvertfall influencer-blogger.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kvikkvas
11 minutter siden, Honey Dew skrev:

Vet ikke helt jeg, men har på følelsen av at blogging blir mindre og mindre populært. Det er sjelden jeg orker å lese, hvertfall influencer-blogger.

Da var vi 2. :)  det er etter min mening ikke rart blogging blir mindre populært. Når man ser at de blir anmeldt for et godt ord. Eller et forsøk på en god gjerning.  Jeg leser faktisk IKKE en eneste influencer blogg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 minutter siden, Kvikkvas skrev:

Da var vi 2. :)  det er etter min mening ikke rart blogging blir mindre populært. Når man ser at de blir anmeldt for et godt ord. Eller et forsøk på en god gjerning.  Jeg leser faktisk IKKE en eneste influencer blogg.

Så du synes vi som leser disse bloggene er for kritiske? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Carina Maria
8 minutter siden, Kvikkvas skrev:

Da var vi 2. :)  det er etter min mening ikke rart blogging blir mindre populært. Når man ser at de blir anmeldt for et godt ord. Eller et forsøk på en god gjerning.  Jeg leser faktisk IKKE en eneste influencer blogg.

Jeg leser heller ikke dem store influencer bloggerne og dem får holde på for min del men jeg har mine faste blogger som jeg lesere hver dag og som jeg liker godt :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Kvikkvas skrev:

Jeg ser totalt ukjente , ved siden av en del kjente som diskuteres.  

Du ser totalt ukjente bloggere? Hvorfor har du opprettt en tråd med et enme som du ikke har kjennskap til? Skal du ha en debatt om dette må du faktisk sette deg inn i tema.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Carina Maria
25 minutter siden, Honey Dew skrev:

Vet ikke helt jeg, men har på følelsen av at blogging blir mindre og mindre populært. Det er sjelden jeg orker å lese, hvertfall influencer-blogger.

Det tror jeg du har rett i og og slik er det med alt og jeg tror ikke blogg finnes om 10 år frem i tid. Da finnes det andre ting som er popujlært.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, Kvikkvas skrev:

Da var vi 2. :)  det er etter min mening ikke rart blogging blir mindre populært. Når man ser at de blir anmeldt for et godt ord. Eller et forsøk på en god gjerning.  Jeg leser faktisk IKKE en eneste influencer blogg.

Hvem forsøker å gjøre en god gjerning? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kvikkvas
8 minutter siden, terteskjell skrev:

Så du synes vi som leser disse bloggene er for kritiske? 

Som sagt, jeg leser ikke de bloggene. aner ikke hva de blogger om. Så det vet dere best selv. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Kvikkvas skrev:

Som sagt, jeg leser ikke de bloggene. aner ikke hva de blogger om. Så det vet dere best selv. :)

Da har du vel ikke noe å tilføre her heller da du selv innrømmer at du ikke har kunnskap om tema.

Endret av Snaskesnusken
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...