Gå til innhold

OM BLOGGERE.


Gjest Kvikkvas

Anbefalte innlegg

Gjest Kvikkvas

Ja, det står ettertrykkelig, at man kan lage tråd om bloggere. Uansett liten eller stor.

Nå har jeg fulgt litt med på Kvinneguiden i de siste ukene. 

Det slår meg at det ikke blir  forstått at man kan lage en tråd om bloggere uansett hvor de er i Norge/verden, eller portal, Liten eller stor, i denne tråden. Og det kan ingen nekte for, at står over overskriften i denne kategorien.  

Hvorfor diskutere noe som står skrevet av Kvinneguiden?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Carina Maria

Navnet rampe lyset på et forum det vil si bloggere som er i rampe lyset og som driver eller skal drive en blogg bedrift de har skapt seg. Da vil ikke jeg si at en liten små blogger fra Møre og Romsdal som ingen har hørt om hører hjemme under rampe lyset. 

Se på dem topp bloggerne rundt om i blogg Norge og kjente Youtubere. Dem har skapt seg en bedrift som dem selger og dem er etterspurt for reklame bransjen på forskjellige måter. Noen av dem bloggerne forvalter bedriften sin bra og andre ikke. Etter hvert blir dem spurt om og vere med på ulike tv programmer. Her snakker vi rampe lys etter hvert. Det er ikke gitt alle og bli som dem. 

Derfor hører ikke små bloggere eller Youtubere hjemme i rampe lys tråden og for dem finnes tråden tv og media eller noe hvor dem kan diskuteres. Der inne kan det ha vert en tråd som heter for ukjente bloggere. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner ikke hvorfor det skal være så viktig å ha en egen tråd på KG 🤔 Det snakkes jo ikke så veldig positivt i trådene her, så om jeg hadde vært blogger hadde jeg vært glad for å ikke ha en tråd hvor jeg ble diskutert. 

Om bloggen engasjerer, på godt eller vondt, vil diskusjonen gå sin gang uten at en person står for 1/3 av innleggene, og stort sett alt som skrives er avsporinger. 

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

25 minutter siden, Carina Maria skrev:

Navnet rampe lyset på et forum det vil si bloggere som er i rampe lyset og som driver eller skal drive en blogg bedrift de har skapt seg. Da vil ikke jeg si at en liten små blogger fra Møre og Romsdal som ingen har hørt om hører hjemme under rampe lyset. 

Se på dem topp bloggerne rundt om i blogg Norge og kjente Youtubere. Dem har skapt seg en bedrift som dem selger og dem er etterspurt for reklame bransjen på forskjellige måter. Noen av dem bloggerne forvalter bedriften sin bra og andre ikke. Etter hvert blir dem spurt om og vere med på ulike tv programmer. Her snakker vi rampe lys etter hvert. Det er ikke gitt alle og bli som dem. 

Derfor hører ikke små bloggere eller Youtubere hjemme i rampe lys tråden og for dem finnes tråden tv og media eller noe hvor dem kan diskuteres. Der inne kan det ha vert en tråd som heter for ukjente bloggere. 

Nå er det veldig tydelig at Kvinneguiden har en helt annen tolkning av sine regler for hvem som kan diskuteres på rampelyset, enn hva du synes. Til og med en liten blogg fra Møre og Romsdal kan diskuteres her :D 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kvikkvas
2 minutter siden, Forrest skrev:

Nå er det veldig tydelig at Kvinneguiden har en helt annen tolkning av sine regler for hvem som kan diskuteres på rampelyset, enn hva du synes. Til og med en liten blogg fra Møre og Romsdal kan diskuteres her 😄

Enig.Endelig, kom det enda et fornuftig svar på denne tråden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

31 minutter siden, Ellenn skrev:

Jeg skjønner ikke hvorfor det skal være så viktig å ha en egen tråd på KG 🤔 Det snakkes jo ikke så veldig positivt i trådene her, så om jeg hadde vært blogger hadde jeg vært glad for å ikke ha en tråd hvor jeg ble diskutert. 

Om bloggen engasjerer, på godt eller vondt, vil diskusjonen gå sin gang uten at en person står for 1/3 av innleggene, og stort sett alt som skrives er avsporinger. 

Ikke jeg heller. Å bli diskutert på kg, som blogger, er vel ikke akkurat noe en ønsker...

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Kvikkvas
5 minutter siden, Kollontaj skrev:

Jeg tror ikke KG ønsker en samletråd for bloggere. 

Det får de si fra om selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for brukerdebatt, avsporinger og spekulasjoner, samt svar til dette.

Tråden gjenåpnes.

Yvonne (teamleder)

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kvikkvas
5 timer siden, Yvonne skrev:

Tråden er ryddet for brukerdebatt, avsporinger og spekulasjoner, samt svar til dette.

Tråden gjenåpnes.

Yvonne (teamleder)

Takk

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kvikkvas

Hva gjør bloggere egentlig godt for samfunnet?

Da tenker jeg på blogger generelt. 

Gir de noe tilbake til samfunnet, som samfunnet kan ha glede av. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, Kvikkvas skrev:

Hva gjør bloggere egentlig godt for samfunnet?

Da tenker jeg på blogger generelt. 

Gir de noe tilbake til samfunnet, som samfunnet kan ha glede av. 

Ingenting og nei

Endret av Sparkel
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Kvikkvas skrev:

Hva gjør bloggere egentlig godt for samfunnet?

Da tenker jeg på blogger generelt. 

Gir de noe tilbake til samfunnet, som samfunnet kan ha glede av. 

De tilfredsstiller kikkeren i Ola og Kari Nordmann. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Kvikkvas
1 minutt siden, Sparkel skrev:

Ingenting og nei

Det synes jeg er trist at de ikke gjør. Bruke sine evner på noe som vi ledere kan ta med oss, eller lære noe av. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Elektra skrev:

De tilfredsstiller kikkeren i Ola og Kari Nordmann. 

Lese blogg er vel litt som å lese ukeblader, er man kikker når man leser ukeblader? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Sparkel skrev:

Lese blogg er vel litt som å lese ukeblader, er man kikker når man leser ukeblader? 

Dersom man oppsøker informasjon om andre menneskers privatliv så vil jeg si det er for å tilfredsstille en viss kikker-mentalitet. Og jeg tror vi alle har denne i forskjellig grad. 

Det er jo for det meste informasjon som ikke gjør noe annet for oss enn å stille nysgjerrigheten. 

Endret av Elektra
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kvikkvas
6 minutter siden, Elektra skrev:

De tilfredsstiller kikkeren i Ola og Kari Nordmann. 

Hva med de som ønsker noe annet en og vær kikker? Selv leser jeg ikke alle blogger jeg kommer over. For det virker som de fleste blogger om det samme. Føler at har jeg lest 1 blogg, da har jeg lest alle. 

Endret av Kvikkvas
Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...