Gå til innhold

OM BLOGGERE.


Gjest Kvikkvas

Anbefalte innlegg

Akkurat nå, Kvikkvas skrev:

Hva med de som ønsker noe annet en og vær kikker? Selv leser jeg ikke alle blogger jeg kommer over. For det virker som de fleste blogger om det samme. Føler at har jeg lest 1 blogg, då har jeg lest alle. 

Da tar man et bevisst valg og unngår dette. 

Jeg vet ikke om jeg forsto helt hva du mente? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Kvikkvas
3 minutter siden, Sparkel skrev:

Lese blogg er vel litt som å lese ukeblader, er man kikker når man leser ukeblader? 

I et ukeblad kan man finne nye tips om ikke annet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kvikkvas
2 minutter siden, Elektra skrev:

Da tar man et bevisst valg og unngår dette. 

Jeg vet ikke om jeg forsto helt hva du mente? 

Jeg mener at bloggene handler om det samme. Har man lest 1 , så føler man mer som at man trenger ikke følge de andre, for alle blogger om det samme. Mote, interiør osv 

Endret av Kvikkvas
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Carina Maria
13 minutter siden, Kvikkvas skrev:

Hva gjør bloggere egentlig godt for samfunnet?

Da tenker jeg på blogger generelt. 

Gir de noe tilbake til samfunnet, som samfunnet kan ha glede av. 

Godt spørsmål som jeg ikke har tenkt over særlig. 

Hva dem gjør godt for samfunnet? Egentlig ikke noe men noen tror at de redder verden med et engasjement som i SE sitt tilfelle for hun skal vere miljø forkjemper men selv sprøyter hun kroppen full av ting med implantater og mer til og det er mot stridene i mine øyne. Viss bloggerne skal vere engasjert i noe må dem mene det 100%.

Den eneste bloggern jeg mener har gitt noe til samfunnet er hun Kristin (style connection) for hun har gode verdier og er engasjert i det med menneskelige og hun tør og si fra og det er flott. Hun gir noe til bloggere i alle aldre. 

Det er mye pjatt blant bloggerne og har du sett en blogger har du sett dem alle. 

 

Endret av Carina Maria
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, Kvikkvas skrev:

Jeg mener at bloggene handler om det samme. Har man lest 1 , så føler man mer som at man trenger ikke følge de andre, for alle blogger om det samme. Møte, interiør osv 

Helt enig. 

Men igjen, så kommer kikkeren frem og jeg må innrømme jeg følger med på enkelte blogger fordi jeg bare må se hva dette gale mennesket finner på neste gang. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Elektra skrev:

Dersom man oppsøker informasjon om andre menneskers privatliv så vil jeg si det er for å tilfredsstille en viss kikker-mentalitet. Og jeg tror vi alle har denne i forskjellig grad. 

Det er jo for det meste informasjon som ikke gjør noe annet for oss enn å stille nysgjerrigheten. 

Ups, my bad. Trodde bloggerne ønsker å være offentlige « kjente» personer. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kvikkvas
3 minutter siden, Elektra skrev:

Helt enig. 

Men igjen, så kommer kikkeren frem og jeg må innrømme jeg følger med på enkelte blogger fordi jeg bare må se hva dette gale mennesket finner på neste gang. 

Kan jo finne noen blogger, som ikke er så ensformig og. Som blogger mer om alt. Vel nesten alt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kvikkvas
4 minutter siden, Elektra skrev:

Helt enig. 

Men igjen, så kommer kikkeren frem og jeg må innrømme jeg følger med på enkelte blogger fordi jeg bare må se hva dette gale mennesket finner på neste gang. 

Man har da Se og Hør, Her og Nå. Hvem trenger blogger?😉🤣

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Carina Maria
Akkurat nå, Kvikkvas skrev:

Man har da Se og Hør, Her og Nå. Hvem trenger blogger?😉🤣

:fnise: 😄 Dagens beste kommentar 😄 Nei til bloggere kjøp se og hør 😄 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Kvikkvas skrev:

Man har da Se og Hør, Her og Nå. Hvem trenger blogger?😉🤣

Spar regnskogen og les blogg. Ingen forskjell, mye « søppel»  i både blogger og se og hør. Usikker på om det er like mye reklame i se og hør som i bloggene. Lenge siden jeg har lest se og hør nå. 

Endret av Sparkel
Glemte komma
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Sparkel skrev:

Ups, my bad. Trodde bloggerne ønsker å være offentlige « kjente» personer. 

De vil jo det. 

7 minutter siden, Kvikkvas skrev:

Man har da Se og Hør, Her og Nå. Hvem trenger blogger?😉🤣

Har en teori her også, vi har blitt så vant til at alt skal komme med en gang, umiddelbart og akkurat når vi vil. Så det å vente på at et magasin skal publisere noe er ikke interessant når man selv kan oppsøke informasjonen der og da..

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Kvikkvas
6 timer siden, Sparkel skrev:

Spar regnskogen og les blogg. Ingen forskjell, mye « søppel»  i både blogger og se og hør. Usikker på om det er like mye reklame i se og hør som i bloggene. Lenge siden jeg har lest se og hør nå. 

Man kan lese begge på nett. Så bare spar regnskogen du. Vel Jeg leser ingen av de bladene. Men leser KG  og får med meg sladder om alt uviktig da. Og alle 4 stedene har like mye reklame, ser det ut for. 

Selv er jeg langt fra så opptatt av bloggere, som mange andre. Må ikke ha de nye innlegg , der og da..

Endret av Kvikkvas
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kvikkvas

Hvorfor prøver private mennesker og detaljstyre blogger. Både de som de liker, og ikke liker?

Personlig synes jeg det er en uting av private og skal styre folk sitt liv.

Så lenge de følger Norges Lover.

Hva om noen hadde kommet inn I DITT HJEM? Startet og kritisere alt ved deg og ditt hjem. Hva hadde vi følt da?

Jeg hadde ikke likt at andre hadde blandet nesen sin i hva jeg hadde i skapene, eller av pynt. Eller hvordan jeg hadde innredet, og hvordan jeg brukte mitt interiør i MITT hus. Selv om jeg hadde blogget om det.  Liker jeg ikke og ha noe på veggene, så er det jo jeg og mine, som bor der. Og ingen har samme smak. 

Takk sier noe jeg. For at man kan tenke selv.

Har du tenkt over hvordan du selv liker det, om noen hadde detaljestyrt deg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, Kvikkvas skrev:

Hvorfor prøver private mennesker og detaljstyre blogger. Både de som de liker, og ikke liker?

Personlig synes jeg det er en uting av private og skal styre folk sitt liv.

Så lenge de følger Norges Lover.

Hva om noen hadde kommet inn I DITT HJEM? Startet og kritisere alt ved deg og ditt hjem. Hva hadde vi følt da?

Jeg hadde ikke likt at andre hadde blandet nesen sin i hva jeg hadde i skapene, eller av pynt. Eller hvordan jeg hadde innredet, og hvordan jeg brukte mitt interiør i MITT hus. Selv om jeg hadde blogget om det.  Liker jeg ikke og ha noe på veggene, så er det jo jeg og mine, som bor der. Og ingen har samme smak. 

Takk sier noe jeg. For at man kan tenke selv.

Har du tenkt over hvordan du selv liker det, om noen hadde detaljestyrt deg?

De legger vel ut innlegg og bilder om alt, inkl hjeminnredning og det du skriver om, nettopp fordi de vil ha kommentarer, diskusjoner og meninger. Det er jo det de lever av. Jeg antar at du sikter til MtM nå og hvis hun hadde lagt ut det hun har gjort de siste dagene og folk bare hadde tenk -jaja i det stille og ikke diskutert ineriøret og huset hennes. Vel, da hadde det ikke blitt klikk og penger i banken heller.  De som blogger gjør det fordi de ønsker oppmerksomhet og diskusjoner. Hvis ikke så hadde de ikke blogget. 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Kvikkvas
30 minutter siden, Veslefrikk skrev:

De legger vel ut innlegg og bilder om alt, inkl hjeminnredning og det du skriver om, nettopp fordi de vil ha kommentarer, diskusjoner og meninger. Det er jo det de lever av. Jeg antar at du sikter til MtM nå og hvis hun hadde lagt ut det hun har gjort de siste dagene og folk bare hadde tenk -jaja i det stille og ikke diskutert ineriøret og huset hennes. Vel, da hadde det ikke blitt klikk og penger i banken heller.  De som blogger gjør det fordi de ønsker oppmerksomhet og diskusjoner. Hvis ikke så hadde de ikke blogget. 

Jeg sikter ikke til noen. Jeg vet ikke hvem MtM er engang, så nei. 

Ja de spør om andres mening, for klikk. Ikke de som tjener på bloggingen, er vel pålagt og spørre om din/vår mening i sitt eget kommentarfelt. Det er jo andre steder på nett, der bloggeren selv ikke er, som det også diskuteres. Som her inne på kvinneguiden. Og da spør jeg igjen. Hadde DU likt at ditt hjem hadde blitt diskutert her inne? På blogg, der får bloggere få gjøre hva de vil, det er deres blogg og eiendel.  Om du forstår forskjellen. Og hva jeg mente og spørre om.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kvikkvas
9 timer siden, Elektra skrev:

Helt enig. 

Men igjen, så kommer kikkeren frem og jeg må innrømme jeg følger med på enkelte blogger fordi jeg bare må se hva dette gale mennesket finner på neste gang. 

Er det ikke fint at folk er ulik da?

Hvorfor må alle tenke likt, eller være som "deg"?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, Kvikkvas skrev:

Jeg sikter ikke til noen. Jeg vet ikke hvem MtM er engang, så nei. 

Ja de spør om andres mening, for klikk. Ikke de som tjener på bloggingen, er vel pålagt og spørre om din/vår mening i sitt eget kommentarfelt. Det er jo andre steder på nett, der bloggeren selv ikke er, som det også diskuteres. Som her inne på kvinneguiden. Og da spør jeg igjen. Hadde DU likt at ditt hjem hadde blitt diskutert her inne? På blogg, der får bloggere få gjøre hva de vil, det er deres blogg og eiendel.  Om du forstår forskjellen. Og hva jeg mente og spørre om.

Ved bl.a å bli diskutert på forskjellige forum som f.eks KG, så blir det generert trafikk til bloggen og igjen blir det penger i kassa. Så jeg tror nok de som bevisst deler innlegg og bilder av hjemmet sitt ønsker å blir diskutert, og KG er vel Norges største forum og blir de diskutert her inne så medfører det garantert økt og ønsket trafikk på bloggen, ig, snapchat mm.

Hadde jeg vært blogger og vist frem hjemmet mitt, så hadde jeg sannsynligvis vært overlykkelig for å bli diskutert her inne. 

 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kvikkvas
56 minutter siden, Veslefrikk skrev:

Ved bl.a å bli diskutert på forskjellige forum som f.eks KG, så blir det generert trafikk til bloggen og igjen blir det penger i kassa. Så jeg tror nok de som bevisst deler innlegg og bilder av hjemmet sitt ønsker å blir diskutert, og KG er vel Norges største forum og blir de diskutert her inne så medfører det garantert økt og ønsket trafikk på bloggen, ig, snapchat mm.

Hadde jeg vært blogger og vist frem hjemmet mitt, så hadde jeg sannsynligvis vært overlykkelig for å bli diskutert her inne. 

 

Da er det mange bloggere som ikke tjener penger på bloggen.  Som og blir diskutert om hus, væremåte osv, her inne.

Slik jeg ser det. Handler ikke toppblogging om klikk. Men heller innhold i bloggen.  Jeg tenker utradisjonelt. Jeg vet det

 

Endret av Kvikkvas
Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...