Gå til innhold

OM BLOGGERE.


Gjest Kvikkvas

Anbefalte innlegg

Gjest Carina Maria

Jeg tror dem fleste har fått nok over hvor overfladisk og falsk blogg verden kan vere og det er en grunn til at mange av oss kritiserer dem verste rosa bloggerene, bloggere som er dårlige forbilder for dem yngre og bloggerne som eksponerer barna sine uten og tenke seg om og stakkars barna deres blir brukt til å tjene penger på bloggen sin og det er det mange av oss ser. Det er ikke mange ukene siden jeg skftet mening fra og tro at dem som kritiserte blogger mammaene dem store influencerne som eksponerer barna sine for og tjene penger mobbet dem til og forstå hva dem pratet om. Jeg satte meg ned i ro og fred og leste gjennom lenkene dem ga meg når dem svarte meg og da gikk det opp at det var slett ikke greit og gjøre. 

Jeg har faste blogger som jeg leser men dem vil jeg kalle for seriøse bloggere men det virker ikke som dem vil bli kjent for dem blogger for og ha det koselig for dem har et liv uten om med barn og famile og jeg tviler på at dem ville blitt diskutert her på rampe lyset. 

Endret av Carina Maria
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Kvikkvas
59 minutter siden, Carina Maria skrev:

Jeg tror dem fleste har fått nok over hvor overfladisk og falsk blogg verden kan vere og det er en grunn til at mange av oss kritiserer dem verste rosa bloggerene, bloggere som er dårlige forbilder for dem yngre og bloggerne som eksponerer barna sine uten og tenke seg om og stakkars barna deres blir brukt til å tjene penger på bloggen sin og det er det mange av oss ser. Det er ikke mange ukene siden jeg skftet mening fra og tro at dem som kritiserte blogger mammaene dem store influencerne som eksponerer barna sine for og tjene penger mobbet dem til og forstå hva dem pratet om. Jeg satte meg ned i ro og fred og leste gjennom lenkene dem ga meg når dem svarte meg og da gikk det opp at det var slett ikke greit og gjøre. 

Jeg har faste blogger som jeg leser men dem vil jeg kalle for seriøse bloggere men det virker ikke som dem vil bli kjent for dem blogger for og ha det koselig for dem har et liv uten om med barn og famile og jeg tviler på at dem ville blitt diskutert her på rampe lyset. 

Vi ser ting. Med ulike øyne. 

Det er godt. Jeg forstår de som reagerer. Jeg selv synes ikke det er greit .Uten at de som diskutere vet sannheten, om bloggerene. 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Kvikkvas skrev:

Er det ikke fint at folk er ulik da?

Hvorfor må alle tenke likt, eller være som "deg"?

Det har jeg aldri sagt. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Carina Maria
14 minutter siden, Kvikkvas skrev:

Vi ser ting. Med ulike øyne. 

Det er godt. Jeg forstår de som reagerer. Jeg selv synes ikke det er greit .Uten at de som diskutere vet sannheten, om bloggerene. 

 

 

Vet du sannheten da siden du mener at vi ikke vet sannheten? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

35 minutter siden, Kvikkvas skrev:

Vi ser ting. Med ulike øyne. 

Det er godt. Jeg forstår de som reagerer. Jeg selv synes ikke det er greit .Uten at de som diskutere vet sannheten, om bloggerene. 

 

 

Sannheten om bloggere?? Hvilken sannhet viser du til? Bloggernes opptreden i sosiale medier blir diskutert. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Kvikkvas
8 minutter siden, Snaskesnusken skrev:

Sannheten om bloggere?? Hvilken sannhet viser du til? Bloggernes opptreden i sosiale medier blir diskutert. 

Det er og mye sladder, og som ikke trenger og stemme med sannheten. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kvikkvas
30 minutter siden, Carina Maria skrev:

Vet du sannheten da siden du mener at vi ikke vet sannheten? 

Hehe, jeg tror ikke på noe jeg leser på nett. Absolutt ingenting. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Kvikkvas skrev:

Det er og mye sladder, og som ikke trenger og stemme med sannheten. 

Hvilket sladder og hvilken sannhet?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kvikkvas
Akkurat nå, Snaskesnusken skrev:

Hvilket sladder og hvilken sannhet?

Ja, det vet vel de som er her på Kvinneguiden, der tråder stenges etter sladder og ryktespredning. Som moddene kaller det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Kvikkvas skrev:

Ja, det vet vel de som er her på Kvinneguiden, der tråder stenges etter sladder og ryktespredning. Som moddene kaller det.

Men det blir jo slettet.. Da står vi igjen med diskusjoner om narrativet diverse bloggere selger.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kvikkvas
2 minutter siden, Snaskesnusken skrev:

Men det blir jo slettet.. Da står vi igjen med diskusjoner om narrativet diverse bloggere selger.

Det er jo en grunn til at det slettes. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 minutter siden, Kvikkvas skrev:

Det er jo en grunn til at det slettes. 

- Og da står vi igjen med de resterende innleggene om narrativet bloggerne selger. «Sannheten om bloggerne» har ingenting i denne debatten å gjøre da de lever av å være en snakkis.

Endret av Snaskesnusken
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kvikkvas
2 minutter siden, Snaskesnusken skrev:

- Og da står vi igjen med de resterende innleggene om narrativet bloggerne selger. «Sannheten om bloggerne» har ingenting i denne debatten å gjør da de lever av dette.

Er derfor man aldri skal stole på ting man leser på nett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Kvikkvas skrev:

Hva tenker dere om bloggere, som ikke tjener penger på sin blogg?

Er det respektert?

De store kommersielle bloggerne har en tendens til å bryte lovverket og eksponere mindreårige for klikk og salg. Dersom disse aktørene hadde forholdt seg til norsk lov ville pipen her inne hatt en annen lyd.

Endret av Snaskesnusken
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Akkurat nå, Kvikkvas skrev:

Er derfor man aldri skal stole på ting man leser på nett.

Ganske så ironisk at det som diskuteres om bloggere her på KG, er hentet fra bloggkilden selv. Det er derfor man må dokumentere med linker og Imgur. Også mener du at det drives med sladder på KG 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Kvikkvas skrev:

Er derfor man aldri skal stole på ting man leser på nett.

Det er vel ingen som har hevdet noe annet? Kommersielle bloggere som bryter lovverket vil bli snakket om.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Emmy_H skrev:

Ganske så ironisk at det som diskuteres om bloggere her på KG, er hentet fra bloggkilden selv. Det er derfor man må dokumentere med linker og Imgur. Også mener du at det drives med sladder på KG 😂

Nettopp. 

 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Carina Maria
9 minutter siden, Kvikkvas skrev:

Det er jo en grunn til at det slettes. 

Hva slettes? Mener du bloggene? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...