Gå til innhold

Bloggere i Dubai

Oline12

Anbefalte innlegg

3 minutter siden, Zenhouse skrev:

Tåpelig tekst. Jeg synes faktisk ikke det er noe problem å skille mellom land som forfølger og straffer kvinner om de blir voldtatt eller homofile (eller heterofile) menn som uheldigvis kommer borti en annen mann og land som IKKE gjør det. Ja, det er mange land jeg ikke ønsker å dra til pga menneskerettighetsbrudd, flere av dem er nevnt i denne teksten. For tenk; jeg mener at folk faktisk skal sjekke sånt, blogger eller ei. Boikott virker hvis mange nok gidder bry seg om menneskerettigheter. 

• Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 time siden, førstedamen skrev:

Usa er vel det landet som støtter Saudi Arabia mest er det ikke? 

Så å støtte direkte er ikke greit, men indirekte er det null problem. Moralen din er på villspor.

I USA blir man ikke arrestert for å være homofil eller å bli voldtatt. I Dubai blir man fort det. Vet ikke jeg hvem som er på villspor moralsk sett...

• Liker 27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, ssophie skrev:

Er det noen som har screenshot at kommentarene til Hegseth og Baarli under det slettede innlegget til Hilton? Altså der Baarli retter opp Hiltons beskrivelser av Mauritius, og der Hegseth skriver at han vil boikotte Norwegian pga "dette shitshowet her". Kan dere i så fall legge ut imgur eller sende meg pm? 

Du kan lese den på bloggomtoppbloggere.com 😊

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det flere om ikke får lov til å kommentere på innleggene til Espen Hilton på instagram? Ikke at jeg har planer om å kommentere noe, men får opp "kommentarer til dette innlegget er begrenset" etter at jeg likte kommentarene til Hegseth og Baarli i går kveld. Synd at han begrenser leserne sine så grådig av litt konstruktiv kritikk.

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men hva med det EH skrev i tilsvaret til MH om at Morten hadde spurt han om han også kunne få sponset tur av norwegian... ?  Det var jo LITT flaut. Man kan jo ikke stole på noen av disse «showbiz» folka, det er jo egen vinning som ligger til bunns i alt, det er liksom ta med ene hånda og gi med andre, det gjelder jo også annijor bl.a

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, heavyheart skrev:

Men hva med det EH skrev i tilsvaret til MH om at Morten hadde spurt han om han også kunne få sponset tur av norwegian... ?  Det var jo LITT flaut. Man kan jo ikke stole på noen av disse «showbiz» folka, det er jo egen vinning som ligger til bunns i alt, det er liksom ta med ene hånda og gi med andre, det gjelder jo også annijor bl.a

Det var før denne «skandalen», og det gjaldt Oslo-Tr.heim - venninne var Hedda. Morten svarte på det.

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, Sbt skrev:

Du kan lese den på bloggomtoppbloggere.com 😊

https://bloggomtoppbloggere.com/2019/01/13/kjemp-som-en-influencer/    For et flott innlegg, et av de beste de har skrevet noen gang. Kjenner jeg blir så frustrert over ignoransen til disse bloggerne. Snakk om brobygging gjennom soling, bading og luksusshopping 🤬

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, Ladyrainicorn skrev:

Er det flere om ikke får lov til å kommentere på innleggene til Espen Hilton på instagram? Ikke at jeg har planer om å kommentere noe, men får opp "kommentarer til dette innlegget er begrenset" etter at jeg likte kommentarene til Hegseth og Baarli i går kveld. Synd at han begrenser leserne sine så grådig av litt konstruktiv kritikk.

Jeg følger han ikke, og får opp det samme. Så kanskje det bare er følgerne som kan kommentere. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, Ladyrainicorn skrev:

Følger du han? Hvis ikke kan det være grunnen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 minutter siden, Prinsesse788 skrev:

Det var før denne «skandalen», og det gjaldt Oslo-Tr.heim - venninne var Hedda. Morten svarte på det.

Det gjør at E.H setter seg selv i et enda dårligere lys (hvis det er mulig ?).Typisk influencere å vri på sannheten for å sette seg selv i et bedre lys. 

Endret av Emmy_H
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, marthes skrev:

Jeg følger han ikke, og får opp det samme. Så kanskje det bare er følgerne som kan kommentere. 

2 minutter siden, Diamant skrev:

Takker for svar! Ble bare veldig mistenkelig når jeg plutselig ikke fikk kommentere lenger. Følger ingen bloggere og har ingen ambisjoner om det, fikk bare med meg denne debatten og gikk inn for å se :fnise:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

12 minutter siden, Emmy_H skrev:

https://bloggomtoppbloggere.com/2019/01/13/kjemp-som-en-influencer/    For et flott innlegg, et av de beste de har skrevet noen gang. Kjenner jeg blir så frustrert over ignoransen til disse bloggerne. Snakk om brobygging gjennom soling, bading og luksusshopping 🤬

På astis blogg om influencere kan man lese om hvor utrolig dårlige de har vært på merking av reklame på Dubai turen. 😊

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

31 minutter siden, Ladyrainicorn skrev:

Står det på min også..  Jeg var kritisk i en kommentar

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
20 minutter siden, Diamant skrev:

Jeg følger han og får det opp

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, terteskjell skrev:

Jeg følger han og får det opp

Ja, men de som ikke følger får ikke kommentert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest CecilieX

Dubai-reisen er ille, men det jeg virkelig får fnatt av er «argumentene» bloggerne kommer med i etterkant. Det er direkte flaut hvordan de påstår at de reiser for å kjempe en kamp og for å bygge broer. Tror de på dette sprøytet selv, så er de jo bare dumme. 

Stå i alle fall for det dårlige valget ditt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, CecilieX skrev:

Dubai-reisen er ille, men det jeg virkelig får fnatt av er «argumentene» bloggerne kommer med i etterkant. Det er direkte flaut hvordan de påstår at de reiser for å kjempe en kamp og for å bygge broer. Tror de på dette sprøytet selv, så er de jo bare dumme. 

Stå i alle fall for det dårlige valget ditt. 

Enig, alle kan gjøre feil. Evnen til refleksjon er jo fullstendig fraværende.

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Opprett ny...