Gå til innhold

Legen har enda ikke svart på melding på Facebook

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hun her har heller ikke svart på meldingen jeg sendte på Facebook? 

301468F2-BC9F-4B0A-A666-7B31971B82F4.gif

Anonymkode: 9e3f6...f30

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hun her har heller ikke svart på meldingen jeg sendte på Facebook? 

301468F2-BC9F-4B0A-A666-7B31971B82F4.gif

Ligner på en kamerat av meg

• Liker 1
Skrevet
4 minutter siden, Sykkelkopp skrev:

Ligner på en kamerat av meg

Hun er digg. Synd at hun er så treg bare, det trekker ned...

• Liker 1
Skrevet

Falt pladask for legen min jeg og, når jeg var 19... en ung, nyutdanna, kjekk lege. Dro det ikke på langt nær så langt, men sa rett ut at jeg hadde falt for han og måtte bytte fastlege. Han syns det var trasig og forsikra seg om at det gikk bra for han, men jeg sa sjøl jeg ikke kom til å takle det fordi han var såpass tiltrekkende for meg. Bytta fastlege og på grunn av et veldig sårt dilemma og diagnose som han behandlet meg for fikk jeg melding noen måneder senere der han lurte på hvordan det gikk med dette og om vi kunne ta en kaffe fordi han, nå som jeg ikke var hans pasient ville bli kjent med meg. Jeg svarte høflig på det andre, men turte ikke ta den kaffen. Angrer litt, men forstår noe av det du beskriver ts da en del var likt de siste timeneavtalene i tillegg til at jeg følte det likens når jeg traff mannen jeg gifta meg med for en del år sia. Til dere som flirer; ts kan godt være en god dikter, men slike fairy-tale opplevelser kan faktisk skje.. jeg ble i mellom denne legen og mannen min kjent med en som jeg hadde samme opplevelse med og det var i grunn direkte sykt, men jeg brukte lang(!) tid på å komme over han. Vi tekstet et par ganger da han faktisk svarte da jeg sendte melding 3/4 år etter første møte, men jeg feiga ut 😂 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...