NeonNinja Skrevet 10. januar 2019 #21 Skrevet 10. januar 2019 12 minutter siden, AnonymBruker skrev: At han ikke svarer fordi du ikke er pålogget? Hvorfor logger du ikke på da! Anonymkode: 4db95...eb8 Det er ikke jeg som er ts. Jeg bare nevner at det finnes mennesker som ikke bruker fb og messenger dag ut og dag inn. Kan være denne legen ikke er veldig aktiv på fb og messenger. 2
Gjest ISeeYouCreep Skrevet 10. januar 2019 #22 Skrevet 10. januar 2019 (endret) w Endret 16. november 2023 av Nasse Nøff ❤
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2019 #23 Skrevet 10. januar 2019 35 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg er hun som var betatt av en lege jeg møtte på legevakten, det var drøy blikkontakt mellom oss og han snudde seg etter meg flere ganger da vi møttes tilfeldig noen måneder senere. Han har ikke vært legen min på over 1 år, dessuten har han byttet jobb så lisensen hans står på ingen måte i fare. Jeg mannet meg opp til å sende melding men etter 3,5 dager har han enda ikke svart. Betyr det at han ikke er interessert? Anonymkode: 729f7...205 En kjekk mørkhåret på Oslo legevakt eller ? 🧐😅 isåfall vet jeg hvem han er Anonymkode: 5969c...f10 1
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2019 #24 Skrevet 10. januar 2019 4 minutter siden, Nasse Nøff ❤ skrev: Lurer på om dette er den orginale TS... eller om du er en copycat. For den orginale kan vell umulig være så besatt fortsatt. Og ihvertfall såpass besatt at den oringale fortsatt lager tråder om det her på KG. Dette er en annen, for hun originale var jo keen på en som var fastlege. Anonymkode: 71e8f...13a 4
smalls Skrevet 10. januar 2019 #25 Skrevet 10. januar 2019 Du sendte han en melding på FB? 🤦♀️Nei, hvorfor tror du han ikke har svart? Mesr sannsynlig er han ikke interessert. Kom deg videre og la han være i fred 3
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2019 #26 Skrevet 10. januar 2019 Akkurat nå, smalls skrev: Du sendte han en melding på FB? 🤦♀️Nei, hvorfor tror du han ikke har svart? Mesr sannsynlig er han ikke interessert. Kom deg videre og la han være i fred Hva er så ille med det? Måtte jo sende et eller annet sted? Anonymkode: 729f7...205
smalls Skrevet 10. januar 2019 #27 Skrevet 10. januar 2019 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Dette er en annen, for hun originale var jo keen på en som var fastlege. Anonymkode: 71e8f...13a Vært så mange av de, så ikke lett å holde styr på de 10
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2019 #28 Skrevet 10. januar 2019 6 minutter siden, Nasse Nøff ❤ skrev: Lurer på om dette er den orginale TS... eller om du er en copycat. For den orginale kan vell umulig være så besatt fortsatt. Og ihvertfall såpass besatt at den oringale fortsatt lager tråder om det her på KG. Ts sin forrige tråd ble jo faktisk slettet 😂😂😂 Anonymkode: f983e...35f
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2019 #29 Skrevet 10. januar 2019 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Dette er en annen, for hun originale var jo keen på en som var fastlege. Anonymkode: 71e8f...13a Nei det er det ikke! Les HI til TS engang til du, hun skrev at hun skrev den andre som var i går Anonymkode: f983e...35f
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2019 #30 Skrevet 10. januar 2019 17 minutter siden, Catalina Culès skrev: Har du vurdert psykolog TS, han eller hun kan hjelpe deg. Det er ikke sunt slik du driver på, det høres ut som du er besatt og ikke betatt. Kanskje best med en kvinnelig psykolog i dette tilfelle, en mannlig kan jo være kjekk og da er det på'n igjen.....😂😂😂😂 Anonymkode: b4fb8...05d 22
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 10. januar 2019 #31 Skrevet 10. januar 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Kanskje best med en kvinnelig psykolog i dette tilfelle, en mannlig kan jo være kjekk og da er det på'n igjen.....😂😂😂😂 Anonymkode: b4fb8...05d 🤣 Ja, det er sant 😂
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2019 #32 Skrevet 10. januar 2019 Jeg var på et par dater med en lege i høst, jeg burde også lage en sånn tråd. 🤣 Anonymkode: 71e8f...13a 2
Gjest ISeeYouCreep Skrevet 10. januar 2019 #33 Skrevet 10. januar 2019 (endret) AnonymBruker skrev (På 10.1.2019 den 11.21): Nei det er det ikke! Les HI til TS engang til du, hun skrev at hun skrev den andre som var i går Anonymkode: f983e...35f Endret 16. november 2023 av Nasse Nøff ❤
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2019 #34 Skrevet 10. januar 2019 1 minutt siden, Nasse Nøff ❤ skrev: Nei det er ikke hvilken? Orginale eller copycat, eller en helt ny person? Fikk ikke med meg den i går. Men vi har hatt en gjenganger. Jeg tror dette er den orginale som jeg tenker på.. denne TS som er i denne tråden virker jo ganske så mild i forhold Det jeg tenker, for den orginale for meg er den jeg lenket til over her, hun som er helt ekstrem. Det ble lagt ut en tråd i går som ble slettet av admins osv tydeligvis. Og hun hadde også sendt melding til lege og det hadde gått 3 dager siden hun hadde sendt meldingen på faceboook uten å få svar. Er jo hun samme 🙄 Anonymkode: f983e...35f 4
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2019 #35 Skrevet 10. januar 2019 Hadde du vært like besatt av han hvis han hadde vært en naver ts? Anonymkode: 9d4c0...ec9 4
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2019 #36 Skrevet 10. januar 2019 58 minutter siden, AnonymBruker skrev: Dine legetråder er jeg hooked på. Kødder ikke det er bra underholdning, men seriøst du må gi deg. Dette er ikke sunt for deg. Jeg var på Meny nå, det var en ung mann med muskler som fleska, han så meg rett inn i øynene, kanskje han bare ga meg skikkelig bra service med pent smil og det hele. Jeg kan ikke bli despo på han og stalke han og tro at blikket han skjulte inderlig begjær. Nei gi deg sier jeg bare. Anonymkode: 35b87...be6 Jeg skjønner ikke hvordan noen syntes det er underholdende? Det er jo spam, ikke humor Anonymkode: 5af30...69e 1
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2019 #38 Skrevet 10. januar 2019 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hadde du vært like besatt av han hvis han hadde vært en naver ts? Anonymkode: 9d4c0...ec9 Kan ikke fordra navere. Så nei. Men elektriker, snekker, offiser, politi, brannmann, ingeniør, jurist, offshore-arbeider eller noe annet definitivt. Jeg studerer selv medisin så det er ikke så spesielt for meg at han er lege. Lønnen er ganske ræva i forhold til lengde på utdannelse, lange dager, turnus, ugunstige arbeidstider, ansvar og arbeidsmengde. Jeg har hatt sjansen på flere medisinstudenter som har familier som eier flere store feriehus. Han jeg er betatt av bor hos foreldrene sine selvom han er over 30. Så hvordan forklarer du det om jeg er golddigger? Anonymkode: 729f7...205
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2019 #39 Skrevet 10. januar 2019 jeg driver utleie av et stort lokale. nylig overtatt ansvaret, noen utleier mangler jeg kontaktinfo til og har derfor funnet dem på face og sendt melding. ikke fått noe svar på over en uke,, men høyst sannsynlig fordi de ikke får opp meldingen min i vanlig innboks men i meldingsforespørsler. tror ikke håpet er ute for deg jeg. hadde sendt han en SMS.. SÅ DRØY hadde jeg vert 😃 Anonymkode: 43c08...a84 1
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2019 #40 Skrevet 10. januar 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: jeg driver utleie av et stort lokale. nylig overtatt ansvaret, noen utleier mangler jeg kontaktinfo til og har derfor funnet dem på face og sendt melding. ikke fått noe svar på over en uke,, men høyst sannsynlig fordi de ikke får opp meldingen min i vanlig innboks men i meldingsforespørsler. tror ikke håpet er ute for deg jeg. hadde sendt han en SMS.. SÅ DRØY hadde jeg vert 😃 Anonymkode: 43c08...a84 Haha så søt du er da! Ja, man lever jo bare en gang og det verste som kan skje er jo å få nei eller ikke noe svar som også er nei. Har vært betatt så lenge nå uten at det går over og jeg bestemte meg for å bare gjøre det. Ellers hadde jeg lurt resten av livet. Jeg synes ikke det er så ille som folk skal ha det til her jeg. Han har byttet jobb og det er over et år siden jeg var pasienten hans. Vi hadde en ekstremt intens blikkontakt, han lo av spøken min, han oppførte seg litt keitete. I tillegg snudde han seg etter meg flere ganger fra 40-50 meters avstand etter mange måneder. Altså man bare merker at det er noe der. Alle tidligere ganger jeg har opplevd lignende ting har det vært noe der fra mannens side. Jeg innbiller meg ikke disse tingene om alle menn jeg møter. Anonymkode: 729f7...205
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå