AnonymBruker Skrevet 10. januar 2019 #81 Skrevet 10. januar 2019 16 minutter siden, Nasse Nøff ❤ skrev: Det nytter tydeligvis ikke å snakke til deg. Om han følte du var verdt å miste autorisasjonen for, så hadde han tatt kontakt. Jeg husker kun at en irriterende person gnåler ofte om en lege. Det tar faktisk 4 sekunder å google "Kvinneguiden lege forelsket" også kom opp de linkene som jeg postet på side 2 eller 3. Så nei jeg har ikke fulgt med, men google har 🙃 Nei fordi disse tingene er ganske subtile så det er ikke sånn at han bare kunne tatt kontakt ut av det blå og være sikker på at det var noe der fra min side. I disse metoo-tider er det jo ekstra risikabelt for menn og iallefall skriftlig. I tillegg er han introvert og sjenert. En så kjekk mann er ikke singel så lenge om det ikke er fordi han selv mer eller mindre velger det. Han har sånn 40 følgere på Instagram og nesten alle er folk han ikke kjenner men som følger randoms. Få venner og likes på face også. Med et lite nettverk og en introvert personlighet så kan det bli slik. Og da er det siste han gjør å kontakte en pasient eller en dame i det hele tatt. Noen menn trenger bare at kvinnen tar initiativet. Men du har jo da lest alle trådene på nytt nå eller så husker du det fra før av fordi du har allerede kommet med masse detaljer. Så det er ikke Google men deg. Anonymkode: 729f7...205
Gjest ISeeYouCreep Skrevet 10. januar 2019 #82 Skrevet 10. januar 2019 (endret) AnonymBruker skrev (På 10.1.2019 den 20.05): Nei fordi disse tingene er ganske subtile så det er ikke sånn at han bare kunne tatt kontakt ut av det blå og være sikker på at det var noe der fra min side. I disse metoo-tider er det jo ekstra risikabelt for menn og iallefall skriftlig. I tillegg er han introvert og sjenert. En så kjekk mann er ikke singel så lenge om det ikke er fordi han selv mer eller mindre velger det. Han har sånn 40 følgere på Instagram og nesten alle er folk han ikke kjenner men som følger randoms. Få venner og likes på face også. Med et lite nettverk og en introvert personlighet så kan det bli slik. Og da er det siste han gjør å kontakte en pasient eller en dame i det hele tatt. Noen menn trenger bare at kvinnen tar initiativet. Men du har jo da lest alle trådene på nytt nå eller så husker du det fra før av fordi du har allerede kommet med masse detaljer. Så det er ikke Google men deg. Anonymkode: 729f7...205 Endret 16. november 2023 av Nasse Nøff ❤
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2019 #83 Skrevet 10. januar 2019 Nå kan det være sånn at denne legen er homofil og derfor ikke gidder å svare deg...... Anonymkode: b4fb8...05d 4
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2019 #84 Skrevet 10. januar 2019 9 minutter siden, Nasse Nøff ❤ skrev: Wow. Jeg har gått til samme fastlege i snart 20 år og vet bare fornavn og etternavn. Hvordan vet du at han er introvert og sjenert? Hvordan vet du at det er "randoms" og ikke venner eller bekjente? Hvordan vet du at han har et lite nettverk? Ikke alle er på face. Du sier han ikke bli singel lenge... vell han har jo vært det i over et år, eller har du vært besatt av en opptatt mann? Det er jo litt rart det også da, at dere ikke snakker litt om hva du driver med osv. Det gjorde jeg med en annen lege jeg møtte på legevakten. Vi hadde en dialog og han spurte litt om meg og jeg spurte litt om ham da vi har studert/studerer medisin på samme universitet. Jeg ble ikke (!!!!!) betatt av ham og jeg følte ingen sterk øyekontakt eller kjemi på noen som helst måte. Og vi hadde en bedre dialog enn jeg hadde med ham jeg liker. Så det er faktisk ikke sånn at jeg blir forelsket i hytt og pine eller at jeg innbiller meg at menn liker meg i hytt og pine. Man merker jo det da, om folk er introverte eller ikke. Er det ingen du kjenner som er litt sjenerte eller som var det i starten? Fordi det er sånne følgere som ikke er en person men en reklameside og slikt. Samt diverse engelskspråklige som aldri liker bildene eller skriver kommentarer og forsvinner igjen fort. Og han følger dem ikke tilbake, men følger igjen andre reklamesider. Han har kanskje 10-15 som han faktisk kjenner og som er ekte personer. Veldig utadvendte folk knytter lett kontakt med folk og får mange venner fort, noe man ser på kommentarer og likes på sosiale medier. Nei, ikke alle er på face men han er det og derfor kan jeg også finne ut av disse tingene. Jeg skrev at en så kjekk mann ikke er singel så lenge om det ikke er mer eller mindre selvvalgt. Altså at han selv ikke tar initiativ og ikke er så sosial og utadvendt. Og derfor trenger han kanskje at kvinnen tar initiativet (uten at det virker som det funker for meg da, det har gått noen dager nå). Uansett er jeg tilfreds med å ha prøvd, en svær bør er løftet av mine skuldre. Endelig er det over. Anonymkode: 729f7...205
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2019 #85 Skrevet 10. januar 2019 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nå kan det være sånn at denne legen er homofil og derfor ikke gidder å svare deg...... Anonymkode: b4fb8...05d Sååååå søtt skrevet! Takk! Hadde det enda vært slik Han er ikke homofil fordi han følger nakne damer på instagram, haha Anonymkode: 729f7...205
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2019 #86 Skrevet 10. januar 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Så jeg har dratt det litt lenger enn normalt da. Jeg vet om mange som sjekker daglig og som sjekker nye følgere og blir usikre om andre damer følger eller han følger dem. Han kan jo svare meg fordi det er lenge siden og han jobber ikke på det samme legesenteret lenger. Så hva er da problemet? Tror ikke det er så uvanlig å sjekke etter om noen man er betatt av er i samme område heller, spesielt ikke når det er vanskelig å få kontakt utenom og man ønsker å tilfeldigvis treffe på mennesket. Kjærligheten trenger litt hjelp iblant. Må si du husker uvanlig mye om alle trådene mine og alle detaljene. Er ikke det enda mer sykt? At man har fulgt så mye med på en vilt fremmed på nettet at man kan gjengi nesten alle detaljer? Anonymkode: 729f7...205 Okei.. Så hvis du fikk inn en pasient som fortalte deg at han enda var besatt av en kvinne han har møtt én gang, for 1 år (1,5 år?) siden, så ville du fortalt han at dette var helt normalt, og at han hadde godt av å fortsette å gruble på dette og forfølge drømmen? Anonymkode: 1eb54...b93 4
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2019 #87 Skrevet 10. januar 2019 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Sååååå søtt skrevet! Takk! Hadde det enda vært slik Han er ikke homofil fordi han følger nakne damer på instagram, haha Anonymkode: 729f7...205 Hva?!! Hvordan vet du det? Anonymkode: 2e0e2...ab4 2
Gent82 Skrevet 10. januar 2019 #88 Skrevet 10. januar 2019 Haha får alltid bra humor når det er sent. Ser for meg at når legen i 2019 ser i speilet i lyskrysset når han venter på grønt så ser han 😂 2
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2019 #89 Skrevet 10. januar 2019 Jeg tror ingenting på at du studerer medisin. Da hadde du fokusert på studiene dine, (som krever mye) istedenfor og sitte på kg og gnåle om denne legen! Anonymkode: 2464c...cf8 9
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2019 #90 Skrevet 11. januar 2019 17 timer siden, AnonymBruker skrev: Hva?!! Hvordan vet du det? Anonymkode: 2e0e2...ab4 Fordi jeg kan se hvem han følger. Anonymkode: 729f7...205
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2019 #91 Skrevet 11. januar 2019 16 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg tror ingenting på at du studerer medisin. Da hadde du fokusert på studiene dine, (som krever mye) istedenfor og sitte på kg og gnåle om denne legen! Anonymkode: 2464c...cf8 Så du tror at alle som studerer har null fritid? Ingen orker å lese hele tiden. Det er dessuten ineffektivt. Man må koble av med andre ting for at læringen skal fungere optimalt. Anonymkode: 729f7...205
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2019 #92 Skrevet 11. januar 2019 22 timer siden, AnonymBruker skrev: Sååååå søtt skrevet! Takk! Hadde det enda vært slik Han er ikke homofil fordi han følger nakne damer på instagram, haha Anonymkode: 729f7...205 De eneste som følger nakne damer på insta med åpen profil er menn som har et stort behov for å vise at de ikke er homofile... Anonymkode: 7a0cc...0cb 7
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2019 #93 Skrevet 11. januar 2019 34 minutter siden, Superjnne skrev: Håper for guds skyld ikke du noengang blir min lege! jeg er sjokkert, du trenger hjelp! svarer han og det blir noe skal jeg spise orda mine men slik det er nå er det bare som å se på et knekkebrød. Hvorfor sjokkert? Haha, så du er ikke helt sikker på at han ikke svarer altså? det ser dårlig ut, men jeg har iallefall prøvd. Godt å ha det bak seg uansett. Anonymkode: 729f7...205
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2019 #94 Skrevet 11. januar 2019 20 minutter siden, AnonymBruker skrev: De eneste som følger nakne damer på insta med åpen profil er menn som har et stort behov for å vise at de ikke er homofile... Anonymkode: 7a0cc...0cb De er jo ikke helt nakne da, og det er kun 2-3 stk så det er ikke såååå påfallende akkurat. Anonymkode: 729f7...205
stardust75 Skrevet 11. januar 2019 #95 Skrevet 11. januar 2019 På 10.1.2019 den 10.38, AnonymBruker skrev: Jeg er hun som var betatt av en lege jeg møtte på legevakten, det var drøy blikkontakt mellom oss og han snudde seg etter meg flere ganger da vi møttes tilfeldig noen måneder senere. Han har ikke vært legen min på over 1 år, dessuten har han byttet jobb så lisensen hans står på ingen måte i fare. Jeg mannet meg opp til å sende melding men etter 3,5 dager har han enda ikke svart. Betyr det at han ikke er interessert? Anonymkode: 729f7...205 har ikke du holdt på å være betatt av denne legen siden 2017 ish? har sett akkurat samme tråder her helt tilbake fra 2017. mitt tips. gå ned i vekt. bli deilig, få deg silikonpupper og kle deg litt drøyt, da klarer han ikke motstå. du er neppe deilig når du er så desperat 1
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2019 #96 Skrevet 11. januar 2019 Enhver normal person ville grått noen tårer over at han ikke er interessert og gått videre. Mannen er ikke interessert, og sorry, jobben hans betyr mer for han enn deg. Hadde ikke turt å gå ut med en person om han hadde skrevet så mange innlegg om meg på nettet. Anonymkode: e6f09...f68 1
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2019 #97 Skrevet 11. januar 2019 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor sjokkert? Haha, så du er ikke helt sikker på at han ikke svarer altså? det ser dårlig ut, men jeg har iallefall prøvd. Godt å ha det bak seg uansett. Anonymkode: 729f7...205 Han er ikke interessert, absolutt ikke. Har aldri vært det og kommer aldri til å bli det. Min lege kunne en også trodd var interessert i både meg og barna mine, da tenker jeg på måten han er på , viser omsorg, husker stort sett det meste om oss. Men han er bare koselig og utøver yrke sitt. Jeg svever ikke ut fordi han hadde spesiell øyekontakt eller flørtet. Tillitsfull og omsorgsfull, gå videre, du er håpløs. Hadde du studert medisin selv så hadde du vist at dette er no no uansett. Det er noe som taes tidlig opp på studie. Anonymkode: 7d767...3cd 1
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2019 #98 Skrevet 11. januar 2019 15 minutter siden, stardust75 skrev: har ikke du holdt på å være betatt av denne legen siden 2017 ish? har sett akkurat samme tråder her helt tilbake fra 2017. mitt tips. gå ned i vekt. bli deilig, få deg silikonpupper og kle deg litt drøyt, da klarer han ikke motstå. du er neppe deilig når du er så desperat Jo men ikke sendt melding på face før nå. Anonymkode: 729f7...205
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2019 #99 Skrevet 11. januar 2019 13 minutter siden, AnonymBruker skrev: Enhver normal person ville grått noen tårer over at han ikke er interessert og gått videre. Mannen er ikke interessert, og sorry, jobben hans betyr mer for han enn deg. Hadde ikke turt å gå ut med en person om han hadde skrevet så mange innlegg om meg på nettet. Anonymkode: e6f09...f68 Han vet ikke at jeg har skrevet på nettet. Tviler på at han sitter på kvinneguiden og leser liksom. Har vel mer interessante ting å gjøre enn som så. Anonymkode: 729f7...205 1
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2019 #100 Skrevet 11. januar 2019 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Han er ikke interessert, absolutt ikke. Har aldri vært det og kommer aldri til å bli det. Min lege kunne en også trodd var interessert i både meg og barna mine, da tenker jeg på måten han er på , viser omsorg, husker stort sett det meste om oss. Men han er bare koselig og utøver yrke sitt. Jeg svever ikke ut fordi han hadde spesiell øyekontakt eller flørtet. Tillitsfull og omsorgsfull, gå videre, du er håpløs. Hadde du studert medisin selv så hadde du vist at dette er no no uansett. Det er noe som taes tidlig opp på studie. Anonymkode: 7d767...3cd Litt forskjell på å være alenemor der han må bli ny forsørger og å ha sjans på en singel og barnløs dame som er 10 år yngre. Det er no no at legen legger an på pasienter og dersom det har vært et fastlegeforhold eller psykiatri. Men en pasient man møtte på legevakten for lenge siden, der pasienten tar kontakt OG der legen har fått ny jobb er null problem. Det er ikke så firkantet som folk her tror. Anonymkode: 729f7...205
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå