Gå til innhold

HJELP! Er det noen fra Tyrkia her eller som kjenner kulturen?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Sikkert forskjell på by og land, men min fetter er gift med en dame fra Istanbul. Hun fortalte sine foreldre at hun var sammen med en norsk. Enkelt og greit! De har bodd rundt i verden de siste ti årene - unntatt Norge... 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest tenkerFORmye
16 timer siden, AnonymBruker skrev:

Herregud Mette, kan du slutte med dette?  Ingen bryr seg at du skal gifte deg med din Tyrkiske kjæreste som du har bare truffet i 3 uker! 

Anonymkode: a298f...b6e

Hallo mann økseskaft (eller kvinne) 😂😂

Alle som har tyrkiske kjærester er ikke meg, altså! Trådstarter trenger ikke å få min drit. 

Og jeg sier det igjen... Jeg har kjent han siden Juli i fjor. Det har gått raskt, men ikke 3 uker!!! 🤦🏼‍♀️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest tenkerFORmye

Trådstarter: Du kan sende meg melding om du ønsker :) Jeg skal (som du ser over) gifte meg med min Tyrkiske kjæreste nå i mars. Har og kontakt med andre som både er gift med tyrker og har tyrkisk kjæreste. 

Kan søke meg opp som Mette Ask på Facebook 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, tenkerFORmye skrev:

Trådstarter: Du kan sende meg melding om du ønsker :) Jeg skal (som du ser over) gifte meg med min Tyrkiske kjæreste nå i mars. Har og kontakt med andre som både er gift med tyrker og har tyrkisk kjæreste. 

Kan søke meg opp som Mette Ask på Facebook 

Skriv en melding her som anonym da. Så de kan se at det ikke er deg som startet tråden. 

Anonymkode: a58ad...618

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Skriv en melding her som anonym da. Så de kan se at det ikke er deg som startet tråden. 

Anonymkode: a58ad...618

Mette her 🤚🏻 Som anonym

Anonymkode: e02fb...0be

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ja - tenk på det! 

Vær så god . Hun generert ikke nok klikk på bloggen ser jeg. Må opprette et nytt tråd. 

 

Anonymkode: a298f...b6e

Så snill du er som sørger for at hun får flere klikk på bloggen sin ved å legge ut link og greier 😊

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

 

Mette her 🤚🏻 Som anonym

Anonymkode: e02fb...0be

👏🏼 Nå kan vedkommende som beskyldte deg for å starte tråden se at verden består av flere nordmenn med tyrkiske kjærester ! ☺️

Anonymkode: a58ad...618

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest tenkerFORmye
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

👏🏼 Nå kan vedkommende som beskyldte deg for å starte tråden se at verden består av flere nordmenn med tyrkiske kjærester ! ☺️

Anonymkode: a58ad...618

Hahaha Ja 😊 Selv om det selvfølgelig er koselig at vedkommende syntes jeg var unik 😂😉

Ikke minst beviste vedkommende selv at hun/han faktisk bryr seg om at jeg skal gifte meg, selv om vedkommende skrev det motsatte 🤷🏼‍♀️ Hahaha 

Sorry, men måtte le litt av dette!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ja tror du bør det... De kommer nok til å vurdere om du er en «god» jente for sønnen, og de setter slike jenter veldig høyt

Altså du bør snakke, men vær litt rødmende og smil mye, og vis at du setter veldig pris på maten og barna ++ 

Anonymkode: 5f65a...002

Noe jeg reagerer på er at jenten i forholdet skal gjøre det meste for å bli likt av sine svigerforeldre, men hva med den muslimske gutten, bør det ikke kreves at også han " legger om sin personlighet" for å bli likt av sine norske svigerforeldre?

Anonymkode: 0f615...5e5

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 14.2.2019 den 18.53, AnonymBruker skrev:

Herregud Mette, kan du slutte med dette?  Ingen bryr seg at du skal gifte deg med din Tyrkiske kjæreste som du har bare truffet i 3 uker! 

Anonymkode: a298f...b6e

Er det du som alltid driver og er innom tråder og liksom skal kjenne igjen ts? 

Anonymkode: 70d1b...c8d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Noe jeg reagerer på er at jenten i forholdet skal gjøre det meste for å bli likt av sine svigerforeldre, men hva med den muslimske gutten, bør det ikke kreves at også han " legger om sin personlighet" for å bli likt av sine norske svigerforeldre?

Anonymkode: 0f615...5e5

Er det ikke sånn også dersom en mann har funnet seg ei også? 

Livet fungerer slik hele veien uansett synes jeg. Du må gjøre deg likt blandt folk dersom du skal få deg jobb, i det hele tatt få innpass. 

Anonymkode: 70d1b...c8d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...

Har fulgt bloggen og snap’n til denne bloggeren som skulle gifte seg etter et kvarters bekjentskap.. først var det søtt.. nå fremstår hun bare som blåst i hodet. Siste var at hun sitter inne på et lurvete hotellrom hele dagen en uke fordi mannen ikke vil hun skal gå ut mens han er på jobb, mens hun fniser og sier det er fordi hun respekterer ham.. Ja ja, Tipper han, som aldri har vært utenfor landsbyen sin sikler etter opphold i Norge.. og hva gjør hun når hun i sommer skal reise ned med ungene sine? Blir sikkert morsomt for de å sitte inne hele dagen. Han fremstår også som mindre intelligent stakkar’n men hun respekterer han så da er det veg greit da..

Anonymkode: d379d...192

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har møtt noen som deg. Når turistsesongen er over, så oppdager de hvor ille det er. Kle på deg. Stå på kjøkken med svigermor og lag mat. Ikke kle av deg på stranda. Ikke gå ut alene. Lykke til

Anonymkode: 5ac77...4b6

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har vært sammen med en tyrker i 10 år. Vi møttes i Norge og han hadde allerede norsk pass, så han er nok tvilsomt en hold digger. Håper det gikk bra med familie-treff. Når jeg skal ned til familien til "Min tyrker" både med og uten mannen, går jeg alltid ordentlig kledd for å vise respekt for familien. Er ikke en utringet-person til vanlig, så det er ikke så vanskelig. Lykke til videre med kjærligheten. 

Anonymkode: 326ff...e22

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 8.1.2019 den 20.45, AnonymBruker skrev:

Føler også det er så dumme spm å stille han..

Anonymkode: 29afc...a8d

Hvorfor er du sammen med han da? For å pule med han bare? Lykke til i livet viss et sånn fillespørsmål er dumt å spørre om...da vet du ikke hva fremtiden vil bringe av problemer, og er du ikke heldig så vil det bli mange problemer...

Anonymkode: b3d50...d47

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...