AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2023 #1521 Del Skrevet 27. oktober 2023 Pawn Hearts skrev (1 time siden): I morgen får vi en måneformørkelse. Det lar seg temmelig lett forklare hvis jorda er rund: https://en.m.wikipedia.org/wiki/Lunar_eclipse Hvordan forklarer pannekakegjengen at dette kan skje? Interessant. Men tenk om formørkelsen kun har med sola å gjøre, og ikke jorda? Anonymkode: ca6fd...973 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2023 #1522 Del Skrevet 27. oktober 2023 Jeg tenker det at vi er født med logisk sans, og skjønte ingenting da mine foreldre først fortalte meg at jorden er rund. Hvordan er det mulig, liksom? Vi er jo ikke opp/ned Lytt til din logiske sans. Anonymkode: ca6fd...973 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2023 #1523 Del Skrevet 27. oktober 2023 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Jeg tenker det at vi er født med logisk sans, og skjønte ingenting da mine foreldre først fortalte meg at jorden er rund. Hvordan er det mulig, liksom? Vi er jo ikke opp/ned Lytt til din logiske sans. Anonymkode: ca6fd...973 Må legge til at med logiske sans, så mener jeg medfødte logiske sans. Ikke hva vi er tillært. Anonymkode: ca6fd...973 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snublefot62 Skrevet 28. oktober 2023 #1524 Del Skrevet 28. oktober 2023 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Jeg tenker det at vi er født med logisk sans, og skjønte ingenting da mine foreldre først fortalte meg at jorden er rund. Hvordan er det mulig, liksom? Vi er jo ikke opp/ned Lytt til din logiske sans. Anonymkode: ca6fd...973 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Må legge til at med logiske sans, så mener jeg medfødte logiske sans. Ikke hva vi er tillært. Anonymkode: ca6fd...973 Dette er faktisk noe av det dummeste jeg har lest på lenge. På veldig lenge. 2 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2023 #1525 Del Skrevet 28. oktober 2023 Snublefot62 skrev (23 minutter siden): Dette er faktisk noe av det dummeste jeg har lest på lenge. På veldig lenge. Det sier du som ikke engang forstår enkle bildeforklaringer. Anonymkode: ca6fd...973 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snublefot62 Skrevet 28. oktober 2023 #1526 Del Skrevet 28. oktober 2023 AnonymBruker skrev (37 minutter siden): Det sier du som ikke engang forstår enkle bildeforklaringer. Anonymkode: ca6fd...973 Nei. Det var bare jeg som innså at jeg snakket til en vegg. Det er litt utrolig at du kan sitte på en mobil/pc/nettbrett, pålogget en datamaskin et helt annet sted, med signaler som går med lysets hastighet i blant annet kabler laget av glassfibre/plastfibre, med lys i ulike farger i spektrummet, lagret på mikroskopiske silikonbrikker, bygget rundt kretser i størrelse med nanomillimeter - med data bygget opp av enere (strøm) og null (ikke strøm) - og påstå at forskning, fysikk, matematikk og vår grunnleggende forståelse av temaene og verden vi bor i er totalt unødvendig fordi vi er født med intuitiv logisk sans. Det er så grunnleggende idiotisk at det er ekstremt flaut å bevitne på vegne av meg selv og andre oppegående mennesker. Hadde du faktisk trodd på det du skriver her og preiket om så hadde du ikke kunnet spredd feilinformasjonen din slik du gjør heller. Det er faktisk toppen av ironi. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pawn Hearts Skrevet 28. oktober 2023 #1527 Del Skrevet 28. oktober 2023 13 hours ago, AnonymBruker said: Interessant. Men tenk om formørkelsen kun har med sola å gjøre, og ikke jorda? Anonymkode: ca6fd...973 Det klarer jeg ærlig talt ikke å tenke meg. Hvordan skulle det kunne skje uten at vi observerte at sola forandret seg? Husk at det alltid er dag på halvparten av jorda. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Menelaos Skrevet 28. oktober 2023 #1528 Del Skrevet 28. oktober 2023 Det er ikke vanskelig Det er bare uintelligente mennesker som tror at jorden er flat. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2023 #1529 Del Skrevet 28. oktober 2023 Menelaos skrev (3 minutter siden): Det er ikke vanskelig Det er bare uintelligente mennesker som tror at jorden er flat. Dette. Hele premisset for tråden her blir jo absurd. «flat jord» er ikke vanskelig. Jorden er ikke flat. Anonymkode: ffbaf...de3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2023 #1530 Del Skrevet 28. oktober 2023 Snublefot62 skrev (16 timer siden): Nei. Det var bare jeg som innså at jeg snakket til en vegg. Det er litt utrolig at du kan sitte på en mobil/pc/nettbrett, pålogget en datamaskin et helt annet sted, med signaler som går med lysets hastighet i blant annet kabler laget av glassfibre/plastfibre, med lys i ulike farger i spektrummet, lagret på mikroskopiske silikonbrikker, bygget rundt kretser i størrelse med nanomillimeter - med data bygget opp av enere (strøm) og null (ikke strøm) - og påstå at forskning, fysikk, matematikk og vår grunnleggende forståelse av temaene og verden vi bor i er totalt unødvendig fordi vi er født med intuitiv logisk sans. Det er så grunnleggende idiotisk at det er ekstremt flaut å bevitne på vegne av meg selv og andre oppegående mennesker. Hadde du faktisk trodd på det du skriver her og preiket om så hadde du ikke kunnet spredd feilinformasjonen din slik du gjør heller. Det er faktisk toppen av ironi. Nei, det var du som misforsto en enkel bildeforklaring, og ikke klarte å forstå hvorfor fisheye linse ikke kan gjør buer rette. Du kan komme med så mye forskning du bare vil. Den dagen det kommer et tydelig ekte visuelt bevis på at jorda krummer deg, så skal jeg tro på det. Anonymkode: ca6fd...973 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2023 #1531 Del Skrevet 29. oktober 2023 Menelaos skrev (14 timer siden): Det er ikke vanskelig Det er bare uintelligente mennesker som tror at jorden er flat. Spørsmålet kan jo stilles om hvor intelligent du selv egentlig er som beregner folk sin intelligens ut i fra troen på flat eller rund klode. Er et helt normalt menneske med flere utdanninger, jobb og barn, og er fullt oppegående. Anonymkode: ca6fd...973 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Menelaos Skrevet 29. oktober 2023 #1532 Del Skrevet 29. oktober 2023 (endret) AnonymBruker skrev (8 timer siden): Spørsmålet kan jo stilles om hvor intelligent du selv egentlig er som beregner folk sin intelligens ut i fra troen på flat eller rund klode. Er et helt normalt menneske med flere utdanninger, jobb og barn, og er fullt oppegående. Anonymkode: ca6fd...973 Jeg er ikke intelligent i det helle tatt, jeg er fullstendig klar over at jeg er dum som et brød Men jeg heldigvis ikke så dum at jeg tror at jorden er flat. Det er ikke en gang noe vits å stille et spørsmål om intelligensen til folk som tror at jorden er flat, siden de har ingen intelligens. Endret 29. oktober 2023 av Menelaos Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midgard Skrevet 29. oktober 2023 #1533 Del Skrevet 29. oktober 2023 AnonymBruker skrev (11 timer siden): og er fullt oppegående. Man er ikke fult oppegående om man mener jorden er flat. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2023 #1534 Del Skrevet 29. oktober 2023 AnonymBruker skrev (11 timer siden): u kan komme med så mye forskning du bare vil. Den dagen det kommer et tydelig ekte visuelt bevis på at jorda krummer deg, så skal jeg tro på det. Det er hundrevis av fotografiske bevis, men dere tror jo ikke på ett eneste ett av dem. Selv om du personlig hadde sittet i et romskip og med egne øyne sett jordkloden, ville du ha benektet det med en bortforklaring om at vinduene egentlig var skjermer eller noe annet idiotisk. Men hvis jorda faktisk var flat, og vi hadde bevis for det; hvorfor skjules det for oss vanlige mennesker? Hvorfor brukes det milliarder på milliarder på å få oss til å tro at vi bor på en kule? DET gir i hvertfall NULL mening. Anonymkode: a2ac8...b77 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leifr Skrevet 30. oktober 2023 #1535 Del Skrevet 30. oktober 2023 AnonymBruker skrev (21 timer siden): Men hvis jorda faktisk var flat, og vi hadde bevis for det; hvorfor skjules det for oss vanlige mennesker? Hvorfor brukes det milliarder på milliarder på å få oss til å tro at vi bor på en kule? DET gir i hvertfall NULL mening. Anonymkode: a2ac8...b77 Graver du litt finner du nok ut, som i de fleste konspirasjonsteorier, at det er jødene som har skylda. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2023 #1536 Del Skrevet 30. oktober 2023 AnonymBruker skrev (På 27.10.2023 den 21.19): Må legge til at med logiske sans, så mener jeg medfødte logiske sans. Ikke hva vi er tillært. Anonymkode: ca6fd...973 Med tillært mener du da også matematikk?, altså at 2+2 er 4?. Anonymkode: 143f5...f41 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2023 #1537 Del Skrevet 31. oktober 2023 AnonymBruker skrev (På 27.10.2023 den 22.19): Må legge til at med logiske sans, så mener jeg medfødte logiske sans. Ikke hva vi er tillært. Anonymkode: ca6fd...973 Når vi er født er det logisk å drite i buksen og, men etterhvert lærer vi at det ikke er så lurt. Så da slutter vi med det. Anonymkode: afe9d...3f0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sicario Skrevet 31. oktober 2023 #1538 Del Skrevet 31. oktober 2023 Leifr skrev (På 30.10.2023 den 10.23): Graver du litt finner du nok ut, som i de fleste konspirasjonsteorier, at det er jødene som har skylda. Jødeilluminati har overbevist hele menneskeheten om at jorden er rund…. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sicario Skrevet 31. oktober 2023 #1539 Del Skrevet 31. oktober 2023 (endret) AnonymBruker skrev (På 29.10.2023 den 12.41): Det er hundrevis av fotografiske bevis, men dere tror jo ikke på ett eneste ett av dem. . Anonymkode: a2ac8...b77 Dette er noe av kjernen for de fleste konspirasjonsteorier. Uansett hva som fremvises av fakta og bevis, så nekter de å godta det. Alt avfeies som løgn, og en del av konspirasjonen. Derfor kan en diskusjon om «flat jord» nå 77 sider og sikkert enda 77 til. Det er helt absurd. Men det ligger i konspitasjonens natur å avfeie fakta og bevis som motbeviser den. Endret 31. oktober 2023 av sicario Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2023 #1540 Del Skrevet 31. oktober 2023 Hei jeg er i Sverige nå. Kan noen sjekke om det er mørkt eller lyst i Norge? Jeg prøver å teste noe. Anonymkode: 87f8b...5d7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå