Gå til innhold

Mammabloggerne på snapchat

Gjest Aelin

Anbefalte innlegg

mumrikk1 skrev (17 timer siden):

Ser TL skryter av at hun klarte å holde ukeshandelen til 4100kr. Det var voldsomt mye på en uke, men kanskje ikke rart når det går i fjordland..😒 16400kr i mat hver måned?

Voldsomt matbudsjett, men ikke rart som du skriver når hjemmeværende moren slår på stortrommen og lager fjordland! Viktig at mor får kvalitetstid med seg selv når det største er på skolen. Undrer likevel på hvorfor fruen ikke prioriterer hjemmelagde middager? Hun må vel selv vite at det er hensiktsmessig å kunne velge råvarer selv istedenfor stivelse og ferdigmiddagaer, tenker på anerkjente livsstilendringen hennes. Ser hun stiller spørsmål om hu skal starte opp bloggingen igjen

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

mumlife2019 skrev (22 timer siden):

Voldsomt matbudsjett, men ikke rart som du skriver når hjemmeværende moren slår på stortrommen og lager fjordland! Viktig at mor får kvalitetstid med seg selv når det største er på skolen. Undrer likevel på hvorfor fruen ikke prioriterer hjemmelagde middager? Hun må vel selv vite at det er hensiktsmessig å kunne velge råvarer selv istedenfor stivelse og ferdigmiddagaer, tenker på anerkjente livsstilendringen hennes. Ser hun stiller spørsmål om hu skal starte opp bloggingen igjen

Skjønner ikke hvordan de har råd til det når hu er uføretrygdet og minstesats i ufør. Vi er familie på 4 og jeg sjekket hvor mye vi har brukt på mat i oktober og brukte ca 6500kr

En annen ting er at hu sier hu driver med livsstilsendring, og jeg kan mye om det og det er ikke livsstilsendring når du kjøper fjordland, det beste er å lage mat fra bunnen av for da vet man hva man får i seg. Nå har hu brukt over 10 tusen på en tredemølle. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes bare det er trist at hun fortsetter å snakke om livstilsendring.. Hun lurer jo seg selv med både mat og tredemølle osv. Så mye som gjør at dette ikke funker. Synd hun ikke ser det selv. Hadde unnet henne å lykkes, men blir bare flau når hun tar opp dette gang på gang uten resultater. 

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

TL har snapdag hos mammabloggerne i dag, har klart å legge ut to videoer frem til kl 1800. Skylder på slitne og grinete unger som har vert på skolen

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

mumlife2019 skrev (2 timer siden):

TL har snapdag hos mammabloggerne i dag, har klart å legge ut to videoer frem til kl 1800. Skylder på slitne og grinete unger som har vert på skolen

helt sykt at hun legger ut så lite og virker ok med det hver bidige gang. Snoooork. 

Lurer på hva de andre medlemmene tenker sånn innerst inne.. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bollapikksvin skrev (2 timer siden):

helt sykt at hun legger ut så lite og virker ok med det hver bidige gang. Snoooork. 

Lurer på hva de andre medlemmene tenker sånn innerst inne.. 

ja, det kan ikke vere mye motiverende å ha henne på «teamet». hun skal vel bruke resten av kvelden på sauma og posepatting

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Litenoggod skrev (17 timer siden):

Skjønner ikke hvordan de har råd til det når hu er uføretrygdet og minstesats i ufør. Vi er familie på 4 og jeg sjekket hvor mye vi har brukt på mat i oktober og brukte ca 6500kr

En annen ting er at hu sier hu driver med livsstilsendring, og jeg kan mye om det og det er ikke livsstilsendring når du kjøper fjordland, det beste er å lage mat fra bunnen av for da vet man hva man får i seg. Nå har hu brukt over 10 tusen på en tredemølle. 

Er hun ufør? Trodde hun sluttet å jobbe når de fikk barn «for de var enige om at hun skulle være hjemme»🤷🏼‍♀️ 

Endret av Fullrulle
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4100 kr i uka på mat er INSANE!!! Vi prøver å holde oss til 8-9000 i mnd. og da spiser vi godt! Syns også at det er rart at yngste ikke fikk barnehageplass siste året før skolen. De fleste kommuner prioriterer denne gruppen siden det er svært viktig ift. sosial kompetanse osv. Jeg tror ikke hun forstår hva hun fratar barna når de ikke får gå i barnehagen. Det er ikke bra. 

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da hun skulle vise frem tingene til rampenissen så hadde hun på seg hansker. Altså... Jeg lurer på hvilket signal det gir til barna. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

DysterPytten skrev (9 timer siden):

Da hun skulle vise frem tingene til rampenissen så hadde hun på seg hansker. Altså... Jeg lurer på hvilket signal det gir til barna. 

Er det pga. korona frykt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fullrulle skrev (27 minutter siden):

Er det pga. korona frykt?

Ja. Hu er livredd korona, men mener å lest eller hørt at hu har ikke valgt å vaksinere seg 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litenoggod skrev (7 timer siden):

Ja. Hu er livredd korona, men mener å lest eller hørt at hu har ikke valgt å vaksinere seg 

Det er rart det der. De som er mest redd for korona er de samme som lar være å vaksinere seg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fullrulle skrev (48 minutter siden):

Det er rart det der. De som er mest redd for korona er de samme som lar være å vaksinere seg. 

Hu er jo en av dem som er livredde. Bruker hansker, vasker varene når de kommer fra butikken. Hu er også en av dem som mener at skoler og Bhg skal være stengt også🙊 også stoler hu ikke på systemet i Norge på smittesporing heller 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litenoggod skrev (56 minutter siden):

Der røyk livsstilsendringen til TL igjen. Spiser muffinsrøre 

Hva baker hun til? barnebursdag? Både oreo kake og muffinser

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Litenoggod skrev (1 time siden):

Der røyk livsstilsendringen til TL igjen. Spiser muffinsrøre 

Vel nå er det jo ikke sånn at man aldri kan unne seg noe godt , selv om man skal ned i vekt. Det er de hverfall veldig opptatt av å få frem på livstilsendringskurs ;) 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Orly skrev (3 timer siden):

Vel nå er det jo ikke sånn at man aldri kan unne seg noe godt , selv om man skal ned i vekt. Det er de hverfall veldig opptatt av å få frem på livstilsendringskurs ;) 

Hu unner seg jo godt hver eneste dag. Om det ikke er sjokolade eller boller osv, så er det iskaffe. Har selv gått med livsstilendringskurs og jeg selv kan unne meg ting, men jeg har lagt det til en fast dag istedenfor flere dager 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...