smalls Skrevet 10. januar 2019 #321 Del Skrevet 10. januar 2019 11 minutter siden, Tone238 skrev: Enig med deg. Men tror jeg skal holde meg unna denne tråden jeg. Klarer du det? 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest kittkatt Skrevet 10. januar 2019 #322 Del Skrevet 10. januar 2019 Altså den er jo ikke interessant? Hvorfor skal vi snakke om denne bloggen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klink Skrevet 10. januar 2019 #323 Del Skrevet 10. januar 2019 Hvem er dama, hvorfor er hun uføretrygdet og hva interessant har hun egentlig å dele. Hvorfor skal jeg lese bloggen hennes? 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 10. januar 2019 #324 Del Skrevet 10. januar 2019 Hun fortjener tråd like mye som alle andre bloggere. Og hvis dere tror jeg er henne (jmf det amber skriver om at noen ønsker virkelig publisitet om bloggen) tar dere grundig feil, det kan hvem som helst av moderatorene bekrefte siden de har tilgang til ip-adresser. Jeg befinner meg i Oslo, hun i Trøndelag et sted. Jeg forstår ikke hvorfor dere har så jævla mye imot henne. Har hun gjort dere noe? Ja, bloggen har forbedringspotensial, det syns jeg også, den er langt fra perfekt og jeg håper hun i fremtiden kan ta bedre bilder siden mange av bildene er kornete snapchatbilder. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silvana Skrevet 10. januar 2019 #325 Del Skrevet 10. januar 2019 Det er faktisk veldig komisk ja 😂 Men også litt spennende, som i en krim 🕵🏼♂️😎 Dette er ikke ment som spekulasjoner, men heller en beskrivelse av stemningen 😊 Som jeg personlig føler på 😌 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest kittkatt Skrevet 10. januar 2019 #326 Del Skrevet 10. januar 2019 Hvis du har lest bloggen i flere år, og hun fremdeles ikke tar bra nok bilder eller skriver noe interessant.... hva er da poenget? Og er det sånn at alle bloggere har en tråd her? Det var da voldsomt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klink Skrevet 10. januar 2019 #327 Del Skrevet 10. januar 2019 (endret) 28 minutter siden, Spekulasjoner&hets skrev: Hun fortjener tråd like mye som alle andre bloggere. Og hvis dere tror jeg er henne (jmf det amber skriver om at noen ønsker virkelig publisitet om bloggen) tar dere grundig feil, det kan hvem som helst av moderatorene bekrefte siden de har tilgang til ip-adresser. Jeg befinner meg i Oslo, hun i Trøndelag et sted. Jeg forstår ikke hvorfor dere har så jævla mye imot henne. Har hun gjort dere noe? Ja, bloggen har forbedringspotensial, det syns jeg også, den er langt fra perfekt og jeg håper hun i fremtiden kan ta bedre bilder siden mange av bildene er kornete snapchatbilder. Har inntrykk av at det er en liten anonym blogg som egentlig ikke er kjent eller som mange leser. Som noen desperat forsøker å få lesere til gjennom kg. Og det har har jo vedkommede klart da. Uansett, derfor stiller jeg spørsmålene. Godt mulig jeg tar feil, så da lurer jeg på hvem er hun? Endret 10. januar 2019 av Klink 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 10. januar 2019 #328 Del Skrevet 10. januar 2019 3 minutter siden, Klink skrev: Hvem er dama, hvorfor er hun uføretrygdet og hva interessant har hun egentlig å dele. Hvorfor skal jeg lese bloggen hennes? Hvorfor hun er ufør har vel egentlig ingen noe med. Vet ikke om hun har skrevet noe om grunnen, men det er hennes sak. Og om du skal lese den eller ikke er da opp til deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Carina Maria Skrevet 10. januar 2019 #329 Del Skrevet 10. januar 2019 3 minutter siden, Spekulasjoner&hets skrev: Hun fortjener tråd like mye som alle andre bloggere. Og hvis dere tror jeg er henne (jmf det amber skriver om at noen ønsker virkelig publisitet om bloggen) tar dere grundig feil, det kan hvem som helst av moderatorene bekrefte siden de har tilgang til ip-adresser. Jeg befinner meg i Oslo, hun i Trøndelag et sted. Jeg forstår ikke hvorfor dere har så jævla mye imot henne. Har hun gjort dere noe? Ja, bloggen har forbedringspotensial, det syns jeg også, den er langt fra perfekt og jeg håper hun i fremtiden kan ta bedre bilder siden mange av bildene er kornete snapchatbilder. Var det ikke du som skrev at vi måtte godta andres svar. Dette skrev du i din innledning: - Og vær så snill damer, ingen persondebatt og spekulasjoner. Vis at dere kan oppføre dere nå! Hva gjør du nå? Du svarer surt og fornærmet om hvorfor flere av oss ikke liker bloggern. Kan du respektere vår mening? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 10. januar 2019 #330 Del Skrevet 10. januar 2019 1 minutt siden, Klink skrev: Har inntrykk av at det er en liten anonym blogg som egentlig ikke er kjent eller mange leser. Som noen desperat fprsøker å få lesere til gjennom kg. Og det har har jo vedkommede klart da. Uansett, derfor stiller jeg spørsmålene. Godt mulig jeg tar feil, så da lurer jeg på hvem er hun? Altså, jeg kjenner henne jo ikke og bloggen fant jeg takket være en tråd her inne. Jeg prøver ikke desperat å gi henne lesere, men jeg syns ikke det er verre å starte tråd om henne enn noen andre. Blogg er blogg uansett om den er liten eller stor. Nei, hun er ingen kjendis eller influencer, men hun har jo en del lesere. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klink Skrevet 10. januar 2019 #331 Del Skrevet 10. januar 2019 5 minutter siden, Spekulasjoner&hets skrev: Hvorfor hun er ufør har vel egentlig ingen noe med. Vet ikke om hun har skrevet noe om grunnen, men det er hennes sak. Og om du skal lese den eller ikke er da opp til deg. Ok. Da så. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 10. januar 2019 #332 Del Skrevet 10. januar 2019 3 minutter siden, Carina Maria skrev: Var det ikke du som skrev at vi måtte godta andres svar. Dette skrev du i din innledning: - Og vær så snill damer, ingen persondebatt og spekulasjoner. Vis at dere kan oppføre dere nå! Hva gjør du nå? Du svarer surt og fornærmet om hvorfor flere av oss ikke liker bloggern. Kan du respektere vår mening? Tror du må lese bedre hva jeg skrev. Virket som noen trodde jeg var henne, noe hvilken som helst moderator med min tillatelse kan bekrefte at jeg ikke er. Selvfølgelig respekterer jeg deres meninger, jeg bare lurte på hva dere har imot henne. Jeg er hverken sur eller fornærmet, da misforstår du gitt, eller så er jeg dårlig på å formulere meg. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest kittkatt Skrevet 10. januar 2019 #333 Del Skrevet 10. januar 2019 4 minutter siden, Spekulasjoner&hets skrev: Tror du må lese bedre hva jeg skrev. Virket som noen trodde jeg var henne, noe hvilken som helst moderator med min tillatelse kan bekrefte at jeg ikke er. Selvfølgelig respekterer jeg deres meninger, jeg bare lurte på hva dere har imot henne. Jeg er hverken sur eller fornærmet, da misforstår du gitt, eller så er jeg dårlig på å formulere meg. Det virker jo litt desperat når det har blitt oppretta så mange tråder om akkurat denne bloggen. Da kan vel heller spørsmålet være; hvorfor er det så viktig? Flertallet ser ikke ut til å være interessert i hennes blogg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Carina Maria Skrevet 10. januar 2019 #334 Del Skrevet 10. januar 2019 (endret) 2 minutter siden, kittkatt skrev: Det virker jo litt desperat når det har blitt oppretta så mange tråder om akkurat denne bloggen. Da kan vel heller spørsmålet være; hvorfor er det så viktig? Flertallet ser ikke ut til å være interessert i hennes blogg. Du skriver slik mange av oss tenker. Endret 10. januar 2019 av Carina Maria Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anglofil Skrevet 10. januar 2019 #335 Del Skrevet 10. januar 2019 Tråden er ryddet for brukerdebatt, samt svar til dette. Yvonne (teamleder) 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
terteskjell Skrevet 10. januar 2019 #336 Del Skrevet 10. januar 2019 12 minutter siden, Spekulasjoner&hets skrev: Altså, jeg kjenner henne jo ikke og bloggen fant jeg takket være en tråd her inne. Jeg prøver ikke desperat å gi henne lesere, men jeg syns ikke det er verre å starte tråd om henne enn noen andre. Blogg er blogg uansett om den er liten eller stor. Nei, hun er ingen kjendis eller influencer, men hun har jo en del lesere. Nok en gang.. Det er en dårlig bligg. Dårlige bilder. Og alt handler om slanking. Dårlig blogg som nå har lesere fordi vi må ha alle disse trådene her på KG 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klink Skrevet 10. januar 2019 #337 Del Skrevet 10. januar 2019 3 minutter siden, terteskjell skrev: Nok en gang.. Det er en dårlig bligg. Dårlige bilder. Og alt handler om slanking. Dårlig blogg som nå har lesere fordi vi må ha alle disse trådene her på KG Omtrent det jeg mener også. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 10. januar 2019 #338 Del Skrevet 10. januar 2019 Akkurat nå, kittkatt skrev: Det virker jo litt desperat når det har blitt oppretta så mange tråder om akkurat denne bloggen. Da kan vel heller spørsmålet være; hvorfor er det så viktig? Flertallet ser ikke ut til å være interessert i hennes blogg. Hvorfor det? Vi er jo 3-4 individer som har startet hver vår tråd, hadde samme person startet alle hadde jeg skjønt deg og ment det samme. Det startes jo nye tråder om Sofie Elise, Isabell og gjengen også om trådene stenges, er hverken mer eller mindre desperat det. Nei, flertallet er nok ikke så interessert i bloggen hennes, men likevel svares det i denne tråden. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest kittkatt Skrevet 10. januar 2019 #339 Del Skrevet 10. januar 2019 (endret) 5 minutter siden, Spekulasjoner&hets skrev: Hvorfor det? Vi er jo 3-4 individer som har startet hver vår tråd, hadde samme person startet alle hadde jeg skjønt deg og ment det samme. Det startes jo nye tråder om Sofie Elise, Isabell og gjengen også om trådene stenges, er hverken mer eller mindre desperat det. Nei, flertallet er nok ikke så interessert i bloggen hennes, men likevel svares det i denne tråden. Jeg tror ikke du skjønner, eller vil forstå. De andre bloggerne er kjente mennesker som er interessante å diskutere rundt, og det er spennende å følge med på livene og bloggen deres (flertallet styrer hva som er interessant). I denne tråden blir det svart fordi det er til dels frustrerende og plagsomt at et en blogg som ingen brur seg med skal få så mye oppmerksomhet. Men du har helt rett, det er unødvendig å svare her - det skaper bare mer debatt 🤯 Overogut. Endret 10. januar 2019 av kittkatt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Carina Maria Skrevet 10. januar 2019 #340 Del Skrevet 10. januar 2019 1 minutt siden, Spekulasjoner&hets skrev: Hvorfor det? Vi er jo 3-4 individer som har startet hver vår tråd, hadde samme person startet alle hadde jeg skjønt deg og ment det samme. Det startes jo nye tråder om Sofie Elise, Isabell og gjengen også om trådene stenges, er hverken mer eller mindre desperat det. Nei, flertallet er nok ikke så interessert i bloggen hennes, men likevel svares det i denne tråden. Sophie Elise er en stor kjent influencer som har et leser tall på bloggen sin større enn landets største aviser her i landet og hun har bygd opp blogg bedriften sin over mange år. Du kan ikke sammen ligne Sophie Elise med en liten blogger fra et sted som ingen har hørt om. Bloggeren du og 3 andre er opptatt av er en ubetydelig blogger som ikke er en kjent influencer og kommer aldri til og bli en kjent influencer noen gang til det er den for kjedelig og ensporet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg