Gå til innhold

Den rolige og mest mulig saklige KariMaritas-tråden

Ardwinna

Anbefalte innlegg

1 minutt siden, terteskjell skrev:

Det tallet faller drastisk den dagen diskusjonen her inne er borte

Nemlig. Vet KM betalte for bloggshouts før for å øke trafikken, men det finnes ikke lenger? Da må man være kreativ.

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Alt det kaoset gir nok et kortvarig hopp på listene, men dette er lesere som ikke blir værende. All pr er ikke god pr over tid, det bør noen ha i minnet.

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er denne generasjons ny yrke - prøv å gjøre minst mulig, eksponere seg og sine, blogge om det, og håper du skaper nok kontrovers at dumme uvitende genererer klikk på bloggen din for a skape korttenkt inntekt.    Ser at det allerede har begynt med fillers - blir bare verre. 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, TWimo skrev:

Synes bloggen ser ut som de fleste andre blogger jeg. Hverken verre eller bedre.

Det er jeg enig i. Derfor forstår jeg ikke den svartmalingen av bloggen.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

10 minutter siden, Tone238 skrev:

Hun var på 2 plass før det var tråder om henne her inne. 

Jo..  Men 2 plass der inne er jo kun 2 til 3000 lesere i døgnet. Kan ikke sammenligne det med f. Eks CBE som har 20 tusen

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Tone238 skrev:

Det er jeg enig i. Derfor forstår jeg ikke den svartmalingen av bloggen.

Sa forstår ikke jeg trangen til å heve den positivt i så stor grad. Om den er hverken bedre eller verre.

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Carina Maria
Akkurat nå, terteskjell skrev:

Jo..  Men 2 plass der inne er jo kun 2 til 3000 lesere i døgnet. Kan ikke sammenligne det med f. Eks CBE som har 20 tusen

Det er noe som heter for unike lesere og det er det som er gjeldene og mange tar feil av unike lesere og side henvisninger. Bloggern er ingen topp blogger langt i fra og bloggern kommer aldri til og bli topp blogger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ISeeYouCreep

Dårlig kvalitet på bloggen med dårlig tekst og bilder. Kommer nok ikke langt med den bloggen. 

Terningkast 1

Endret av Nasse Nøff ❤
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Carina Maria skrev:

Det er noe som heter for unike lesere og det er det som er gjeldene og mange tar feil av unike lesere og side henvisninger. Bloggern er ingen topp blogger langt i fra og bloggern kommer aldri til og bli topp blogger.

Det tallet som står på blogglisten er jo ikke pr dag..  Men for en uke

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, Tone238 skrev:

Jeg syns det er mye interessant i bloggen, og hun har ganske mange lesere. På 2 plass på topplisten på nouw. Nå er det på rampelyset det diskuteres bloggere.

Det bor ca 5 millioner mennesker i Norge. Av de 5 mill. er det ca 5000 som leser bloggen hennes. Da kan man ikke si at mange vet hvem hun er. Og de fleste klikkene kommer fra folk her inne på KG fordi du med flere har laget tråd på tråd om denne totalt uinspirerende bloggeren. Det er ikke noe å være stolt over hverken for bloggeier eller dere andre. 

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Nasse Nøff ❤ skrev:

Dårlig kvalitet på bloggen med dårlig tekst og bilder. Kommer nok ikke langt med den bloggen. 

Terningkast 1

Nå har KariMaritas blogget i mange år, så det har hun nå gjort. Hun er nok ikke ute etter å bli topp blogger heller tror jeg. Må alle ha 20000 lesere hver dag for å blogge? De fleste har jo bare noen 100.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, bygdefruen skrev:

Det bor ca 5 millioner mennesker i Norge. Av de 5 mill. er det ca 5000 som leser bloggen hennes. Da kan man ikke si at mange vet hvem hun er. Og de fleste klikkene kommer fra folk her inne på KG fordi du med flere har laget tråd på tråd om denne totalt uinspirerende bloggeren. Det er ikke noe å være stolt over hverken for bloggeier eller dere andre. 

Langt ifra. Det er skjelden det har vært tråder om bloggen hennes her, de har blitt slettet eller stengt, og hun har lenge hatt gode lesertall på nouw. Det hadde hun på blogg.no også. Tror dere hele Norge leser rampelyset på KG?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
6 minutter siden, Tone238 skrev:

Langt ifra. Det er skjelden det har vært tråder om bloggen hennes her, de har blitt slettet eller stengt, og hun har lenge hatt gode lesertall på nouw. Det hadde hun på blogg.no også. Tror dere hele Norge leser rampelyset på KG?

Hvordan vet du det? Skrev ikke du at du tilfeldig kom inn her? 

• Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Kollontaj skrev:

Hvordan vet du det? Skrev ikke du at du tilfeldig kom inn her? 

Jeg har fulgt med skjønner du. Trenger ikke være medlem og ha bruker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, terteskjell skrev:

Kun? Det er jo veldig bra det ☺️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gikk inn på bloggen for første gang. Litt repeterende, ikke helt i min gate denne bloggen. Men scrolla meg fort nedover, imponerende meritter innen løping hun hadde fra før! Skjønner at vekta er et problem nå, så det handler vel mest om det nå. Ønsker henne lykke til med det, kjenner meg igjen der.

Hun skriver hun blir beskyldt for å være en bruker her inne: 

«Det avkrefter jeg her og nå at jeg IKKE er» 

ehhh???? 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...