Miss.Wildfox Skrevet 10. januar 2019 #281 Del Skrevet 10. januar 2019 1 minutt siden, terteskjell skrev: Det tallet faller drastisk den dagen diskusjonen her inne er borte Nemlig. Vet KM betalte for bloggshouts før for å øke trafikken, men det finnes ikke lenger? Da må man være kreativ. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vintage Skrevet 10. januar 2019 #282 Del Skrevet 10. januar 2019 Alt det kaoset gir nok et kortvarig hopp på listene, men dette er lesere som ikke blir værende. All pr er ikke god pr over tid, det bør noen ha i minnet. 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Outlander Skrevet 10. januar 2019 #283 Del Skrevet 10. januar 2019 Det er denne generasjons ny yrke - prøv å gjøre minst mulig, eksponere seg og sine, blogge om det, og håper du skaper nok kontrovers at dumme uvitende genererer klikk på bloggen din for a skape korttenkt inntekt. Ser at det allerede har begynt med fillers - blir bare verre. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TWimo Skrevet 10. januar 2019 #284 Del Skrevet 10. januar 2019 Synes bloggen ser ut som de fleste andre blogger jeg. Hverken verre eller bedre. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anglofil Skrevet 10. januar 2019 #285 Del Skrevet 10. januar 2019 Tråden er ryddet for brukerdebatt, samt svar til dette. Yvonne (teamleder) 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tone238 Skrevet 10. januar 2019 #286 Del Skrevet 10. januar 2019 1 minutt siden, TWimo skrev: Synes bloggen ser ut som de fleste andre blogger jeg. Hverken verre eller bedre. Det er jeg enig i. Derfor forstår jeg ikke den svartmalingen av bloggen. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
terteskjell Skrevet 10. januar 2019 #287 Del Skrevet 10. januar 2019 10 minutter siden, Tone238 skrev: Hun var på 2 plass før det var tråder om henne her inne. Jo.. Men 2 plass der inne er jo kun 2 til 3000 lesere i døgnet. Kan ikke sammenligne det med f. Eks CBE som har 20 tusen 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stjernekikkeren Skrevet 10. januar 2019 #288 Del Skrevet 10. januar 2019 5 minutter siden, Tone238 skrev: Det er jeg enig i. Derfor forstår jeg ikke den svartmalingen av bloggen. Sa forstår ikke jeg trangen til å heve den positivt i så stor grad. Om den er hverken bedre eller verre. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Carina Maria Skrevet 10. januar 2019 #289 Del Skrevet 10. januar 2019 Akkurat nå, terteskjell skrev: Jo.. Men 2 plass der inne er jo kun 2 til 3000 lesere i døgnet. Kan ikke sammenligne det med f. Eks CBE som har 20 tusen Det er noe som heter for unike lesere og det er det som er gjeldene og mange tar feil av unike lesere og side henvisninger. Bloggern er ingen topp blogger langt i fra og bloggern kommer aldri til og bli topp blogger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ISeeYouCreep Skrevet 10. januar 2019 #290 Del Skrevet 10. januar 2019 (endret) Dårlig kvalitet på bloggen med dårlig tekst og bilder. Kommer nok ikke langt med den bloggen. Terningkast 1 Endret 10. januar 2019 av Nasse Nøff ❤ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
terteskjell Skrevet 10. januar 2019 #291 Del Skrevet 10. januar 2019 1 minutt siden, Carina Maria skrev: Det er noe som heter for unike lesere og det er det som er gjeldene og mange tar feil av unike lesere og side henvisninger. Bloggern er ingen topp blogger langt i fra og bloggern kommer aldri til og bli topp blogger. Det tallet som står på blogglisten er jo ikke pr dag.. Men for en uke 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kjærlighetsbarn98 Skrevet 10. januar 2019 #292 Del Skrevet 10. januar 2019 52 minutter siden, Silja McQueen skrev: Bye Felicia! 👋😑 ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Monkey12 Skrevet 10. januar 2019 #293 Del Skrevet 10. januar 2019 🍿og jeg som trodde jeg kom til å kjede meg i aften!! 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bygdefruen Skrevet 10. januar 2019 #294 Del Skrevet 10. januar 2019 1 time siden, Tone238 skrev: Jeg syns det er mye interessant i bloggen, og hun har ganske mange lesere. På 2 plass på topplisten på nouw. Nå er det på rampelyset det diskuteres bloggere. Det bor ca 5 millioner mennesker i Norge. Av de 5 mill. er det ca 5000 som leser bloggen hennes. Da kan man ikke si at mange vet hvem hun er. Og de fleste klikkene kommer fra folk her inne på KG fordi du med flere har laget tråd på tråd om denne totalt uinspirerende bloggeren. Det er ikke noe å være stolt over hverken for bloggeier eller dere andre. 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tone238 Skrevet 10. januar 2019 #295 Del Skrevet 10. januar 2019 1 time siden, Nasse Nøff ❤ skrev: Dårlig kvalitet på bloggen med dårlig tekst og bilder. Kommer nok ikke langt med den bloggen. Terningkast 1 Nå har KariMaritas blogget i mange år, så det har hun nå gjort. Hun er nok ikke ute etter å bli topp blogger heller tror jeg. Må alle ha 20000 lesere hver dag for å blogge? De fleste har jo bare noen 100. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tone238 Skrevet 10. januar 2019 #296 Del Skrevet 10. januar 2019 1 time siden, bygdefruen skrev: Det bor ca 5 millioner mennesker i Norge. Av de 5 mill. er det ca 5000 som leser bloggen hennes. Da kan man ikke si at mange vet hvem hun er. Og de fleste klikkene kommer fra folk her inne på KG fordi du med flere har laget tråd på tråd om denne totalt uinspirerende bloggeren. Det er ikke noe å være stolt over hverken for bloggeier eller dere andre. Langt ifra. Det er skjelden det har vært tråder om bloggen hennes her, de har blitt slettet eller stengt, og hun har lenge hatt gode lesertall på nouw. Det hadde hun på blogg.no også. Tror dere hele Norge leser rampelyset på KG? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 10. januar 2019 #297 Del Skrevet 10. januar 2019 6 minutter siden, Tone238 skrev: Langt ifra. Det er skjelden det har vært tråder om bloggen hennes her, de har blitt slettet eller stengt, og hun har lenge hatt gode lesertall på nouw. Det hadde hun på blogg.no også. Tror dere hele Norge leser rampelyset på KG? Hvordan vet du det? Skrev ikke du at du tilfeldig kom inn her? 26 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tone238 Skrevet 10. januar 2019 #298 Del Skrevet 10. januar 2019 4 minutter siden, Kollontaj skrev: Hvordan vet du det? Skrev ikke du at du tilfeldig kom inn her? Jeg har fulgt med skjønner du. Trenger ikke være medlem og ha bruker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tone238 Skrevet 10. januar 2019 #299 Del Skrevet 10. januar 2019 2 timer siden, terteskjell skrev: Jo.. Men 2 plass der inne er jo kun 2 til 3000 lesere i døgnet. Kan ikke sammenligne det med f. Eks CBE som har 20 tusen Kun? Det er jo veldig bra det ☺️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zenhouse Skrevet 10. januar 2019 #300 Del Skrevet 10. januar 2019 Gikk inn på bloggen for første gang. Litt repeterende, ikke helt i min gate denne bloggen. Men scrolla meg fort nedover, imponerende meritter innen løping hun hadde fra før! Skjønner at vekta er et problem nå, så det handler vel mest om det nå. Ønsker henne lykke til med det, kjenner meg igjen der. Hun skriver hun blir beskyldt for å være en bruker her inne: «Det avkrefter jeg her og nå at jeg IKKE er» ehhh???? 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg