Edie Skrevet 9. januar 2019 #261 Del Skrevet 9. januar 2019 Ryddet for spekulasjoner, brukerdebatt og svar til dette. Tråden stenges på grunn av gjentatte regelbrudd. Det er i utgangspunktet lov å diskutere bloggen, men vi ser gang på gang at trådene fort blir fulle av regelbrudd og må derfor stenges. De trådene om bloggen som slettes, slettes som oftest fordi de bryter reglene om reklame for egen blogg. Edie, adm. 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kjærlighetsbarn98 Skrevet 10. januar 2019 #262 Del Skrevet 10. januar 2019 Hei! Det har vært en del av disse trådene i det siste med påfølgende mange diskusjoner. Jeg er ikke kjent med verken blogg eller bloggeren, og har ingen tilknytning til den. Håper denne diskusjonen blir stående uten å bli slettet. Så, hva synes dere om bloggen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bygdefruen Skrevet 10. januar 2019 #263 Del Skrevet 10. januar 2019 Bloggen er dørgende kjedelig. Bildene er av dårlig kvalitet, og denne bloggeren er for de alle fleste ukjent og har dermed ingenting på rampelyset å gjøre. 21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honey Dew Skrevet 10. januar 2019 #264 Del Skrevet 10. januar 2019 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Viking-girl Skrevet 10. januar 2019 #265 Del Skrevet 10. januar 2019 Orker ikke. Uttalte meg i den forrige tråden. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elhaym Skrevet 10. januar 2019 #266 Del Skrevet 10. januar 2019 Ganske kjedelig blogg, umoden voksen dame blogger om like lite innholdsrikt liv som 20 år yngre bloggere. Har åpenbart mindre penger men like stort behov for rampelyset. Neste. 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smalls Skrevet 10. januar 2019 #267 Del Skrevet 10. januar 2019 (endret) Here we go again!!🤦♀️ Endret 10. januar 2019 av smalls 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rubella Skrevet 10. januar 2019 #268 Del Skrevet 10. januar 2019 Alle selfiene hun legger ut er meget repetetive - tatt på nært hold rett forfra, med hodet svakt på skakke mot (vår) venstre, samme ansiktsuttrykk, samme lysforhold, ofte med en form for snap-filter. Språket er også meget monotont og bærer preg av å være en personlig dagbok eller logg. Ikke noe som fenger utenforstående i særlig grad. 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
terteskjell Skrevet 10. januar 2019 #269 Del Skrevet 10. januar 2019 En utrolig kjedelig blogg. Handler kun om vesker og slanking. Dårlige bilder er det også. Pluss at hun svarer sine lesere som kommer med noe kritikk surt. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
panzerpølsa Skrevet 10. januar 2019 #270 Del Skrevet 10. januar 2019 Hvorfor skal dere på død og liv ha en tråd om det her? Omtrent ingen har noe særlig å diskutere når det kommer til bloggen, kjedelig og repeterende. Samme greiene om og om igjen, poengløst. 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
blåbærpai Skrevet 10. januar 2019 #271 Del Skrevet 10. januar 2019 Søppelblogg med elendig kvalitet. Siden du spurte. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silja McQueen Skrevet 10. januar 2019 #272 Del Skrevet 10. januar 2019 Bye Felicia! 👋😑 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silvana Skrevet 10. januar 2019 #273 Del Skrevet 10. januar 2019 Jeg synes hun har få skrivefeil sammenlignet med mange andre bloggere, det er et pluss. Bortsett fra det er innholdet ganske repeterende, og også bildene. Det er en slik type blogg som jeg rett og slett glemmer at eksisterer, før jeg én gang i året kommer på den. Og hvis jeg da i tillegg ligger våken om natten og ikke får sove, så kan jeg gå innpå. Kanskje scrolle litt nedover, før den atter en gang går i glemmeboken. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anglofil Skrevet 10. januar 2019 #274 Del Skrevet 10. januar 2019 Tråden er ryddet for latterliggjøring og brukerdebatt, samt svar til dette. Yvonne (teamleder) 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tone238 Skrevet 10. januar 2019 #275 Del Skrevet 10. januar 2019 bygdefruen skrev (På 10.1.2019 den 13.56): Bloggen er dørgende kjedelig. Bildene er av dårlig kvalitet, og denne bloggeren er for de alle fleste ukjent og har dermed ingenting på rampelyset å gjøre. Ekspander Jeg syns det er mye interessant i bloggen, og hun har ganske mange lesere. På 2 plass på topplisten på nouw. Nå er det på rampelyset det diskuteres bloggere. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
terteskjell Skrevet 10. januar 2019 #276 Del Skrevet 10. januar 2019 Tone238 skrev (På 10.1.2019 den 14.42): Jeg syns det er mye interessant i bloggen, og hun har ganske mange lesere. På 2 plass på topplisten på nouw. Nå er det på rampelyset det diskuteres bloggere. Ekspander Er mange ifølge den bloggPlatform hun bruker men ca 5000 pr dag og det er ikke mye i forhold til de største i Norge 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss.Wildfox Skrevet 10. januar 2019 #277 Del Skrevet 10. januar 2019 Tone238 skrev (På 10.1.2019 den 14.42): Jeg syns det er mye interessant i bloggen, og hun har ganske mange lesere. På 2 plass på topplisten på nouw. Nå er det på rampelyset det diskuteres bloggere. Ekspander Du har laget et helvetets leven her inne så at hun er på andreplass er ikke rart. Langt ifra noe å være stolt av da det ikke er ærlige lesertall. 25 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Carina Maria Skrevet 10. januar 2019 #278 Del Skrevet 10. januar 2019 (endret) Har ikke noe mer og si enn det jeg har sagt og jeg kommer ikke til og forandre mening om den kjedelige og ensporede bloggen. Bloggen har dårlige bilder som er tatt med snap chat og med kanin ører og blomster kranser i håret og jeg forventer ikke slike bilder av en godt voksen blogger. Bloggern har en kjedelig rosa aktig bloggstil som ikke passer seg for for en voksen blogger. Totalt sett er bloggen for ens formig og kjedelig. Endret 10. januar 2019 av Carina Maria Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
terteskjell Skrevet 10. januar 2019 #279 Del Skrevet 10. januar 2019 Miss.Wildfox skrev (På 10.1.2019 den 14.49): Du har laget et helvetets leven her inne så at hun er på andreplass er ikke rart. Langt ifra noe å være stolt av da det ikke er ærlige lesertall. Ekspander Det tallet faller drastisk den dagen diskusjonen her inne er borte 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tone238 Skrevet 10. januar 2019 #280 Del Skrevet 10. januar 2019 Miss.Wildfox skrev (På 10.1.2019 den 14.49): Du har laget et helvetets leven her inne så at hun er på andreplass er ikke rart. Langt ifra noe å være stolt av da det ikke er ærlige lesertall. Ekspander Hun var på 2 plass før det var tråder om henne her inne. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg