Gå til innhold

Den rolige og mest mulig saklige KariMaritas-tråden

Ardwinna

Anbefalte innlegg

Ryddet for spekulasjoner, brukerdebatt og svar til dette.

Tråden stenges på grunn av gjentatte regelbrudd. 

Det er i utgangspunktet lov å diskutere bloggen, men vi ser gang på gang at trådene fort blir fulle av regelbrudd og må derfor stenges. De trådene om bloggen som slettes, slettes som oftest fordi de bryter reglene om reklame for egen blogg.

Edie, adm.

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Kjærlighetsbarn98

Hei! Det har vært en del av disse trådene i det siste med påfølgende mange diskusjoner. Jeg er ikke kjent med verken blogg eller bloggeren, og har ingen tilknytning til den. 

Håper denne diskusjonen blir stående uten å bli slettet. 

Så, hva synes dere om bloggen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bloggen er dørgende kjedelig. Bildene er av dårlig kvalitet, og denne bloggeren er for de alle fleste ukjent og har dermed ingenting på rampelyset å gjøre. 

• Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ganske kjedelig blogg, umoden voksen dame blogger om like lite innholdsrikt liv som 20 år yngre bloggere. Har åpenbart mindre penger men like stort behov for rampelyset. Neste.

• Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Alle selfiene hun legger ut er meget repetetive - tatt på nært hold rett forfra, med hodet svakt på skakke mot (vår) venstre, samme ansiktsuttrykk, samme lysforhold, ofte med en form for snap-filter.

Språket er også meget monotont og bærer preg av å være en personlig dagbok eller logg. Ikke noe som fenger utenforstående i særlig grad.

• Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En utrolig kjedelig blogg. Handler kun om vesker og slanking.  Dårlige bilder er det også. Pluss at hun svarer sine lesere som kommer med noe kritikk surt.  

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor skal dere på død og liv ha en tråd om det her? Omtrent ingen har noe særlig å diskutere når det kommer til bloggen, kjedelig og repeterende. Samme greiene om og om igjen, poengløst. 

• Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes hun har få skrivefeil sammenlignet med mange andre bloggere, det er et pluss. Bortsett fra det er innholdet ganske repeterende, og også bildene. Det er en slik type blogg som jeg rett og slett glemmer at eksisterer, før jeg én gang i året kommer på den. Og hvis jeg da i tillegg ligger våken om natten og ikke får sove, så kan jeg gå innpå. Kanskje scrolle litt nedover, før den atter en gang går i glemmeboken.

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tråden er ryddet for latterliggjøring og brukerdebatt, samt svar til dette.

Yvonne (teamleder)

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

bygdefruen skrev (På 10.1.2019 den 13.56):

Bloggen er dørgende kjedelig. Bildene er av dårlig kvalitet, og denne bloggeren er for de alle fleste ukjent og har dermed ingenting på rampelyset å gjøre. 

Ekspander  

Jeg syns det er mye interessant i bloggen, og hun har ganske mange lesere. På 2 plass på topplisten på nouw. Nå er det på rampelyset det diskuteres bloggere.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tone238 skrev (På 10.1.2019 den 14.42):

Jeg syns det er mye interessant i bloggen, og hun har ganske mange lesere. På 2 plass på topplisten på nouw. Nå er det på rampelyset det diskuteres bloggere.

Ekspander  

Er mange ifølge den bloggPlatform hun bruker men ca 5000 pr dag og det er ikke mye i forhold til de største i Norge

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
  Tone238 skrev (På 10.1.2019 den 14.42):

Ekspander  

Du har laget et helvetets leven her inne så at hun er på andreplass er ikke rart. Langt ifra noe å være stolt av da det ikke er ærlige lesertall.

• Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Carina Maria

Har ikke noe mer og si enn det jeg har sagt og jeg kommer ikke til og forandre mening om den kjedelige og ensporede bloggen. 

Bloggen har dårlige bilder som er tatt med snap chat og med kanin ører og blomster kranser i håret og jeg forventer ikke slike bilder av en godt voksen blogger.  

Bloggern har en kjedelig rosa aktig bloggstil som ikke passer seg for for en voksen blogger. 

Totalt sett er bloggen for ens formig og kjedelig. 

Endret av Carina Maria
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Miss.Wildfox skrev (På 10.1.2019 den 14.49):

Du har laget et helvetets leven her inne så at hun er på andreplass er ikke rart. Langt ifra noe å være stolt av da det ikke er ærlige lesertall.

Ekspander  

Det tallet faller drastisk den dagen diskusjonen her inne er borte

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Miss.Wildfox skrev (På 10.1.2019 den 14.49):

Ekspander  

Hun var på 2 plass før det var tråder om henne her inne. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...