Gå til innhold

4 stjerners middag 2019


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Han er like arrogant og ufin i morgendagens episode. Skikkelig ufin fyr. Mulig han prøver å være morsom, men feiler greit! 

 

Anonymkode: ef8cb...7ac

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ikke sant, er liksom et jovialt program dette. 

Føler kanskje han prøver å gjøre humor ut av det, men den gikk hvertfall ikke hjem hos meg. 🤨

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt enig i at Emil er forferdelig! Æsj. Uansett om han bare spiller eller er seg selv så feiler han så til de grader. Han er jo ikke morsom i det hele tatt, bare ekkel og utrivelig.

Anonymkode: 5f38b...273

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes programmet er greit nok. Ikke alle deltagere faller i smak dog. Én som ikke faller i smak er han som dessverre er med i alle programmene, nemlig den proffe kokken. Han er superflink og jeg tenker jeg kunne lært mye av ham, men jeg slår av lyden når han kommer med tips/kommentater. Jeg orker ikke å høre mer av "litteranne" av det og "litteranne" av det. Hva er galt med "litt" ? Og så sier han "her sånn" i ett sett. Det er så slitsomt å høre på. "Her sånn", hvorfor?

Anonymkode: ded45...092

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 21.3.2019 den 13.37, AnonymBruker skrev:

Helt enig i at Emil er forferdelig! Æsj. Uansett om han bare spiller eller er seg selv så feiler han så til de grader. Han er jo ikke morsom i det hele tatt, bare ekkel og utrivelig.

Anonymkode: 5f38b...273

Emil hvem? 

Anonymkode: 5fe98...eb6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sorbus
På 23.3.2019 den 23.48, AnonymBruker skrev:

Emil hvem? 

Anonymkode: 5fe98...eb6

Emil Gukild, nrk-reporter tror jeg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 23.3.2019 den 22.38, AnonymBruker skrev:

Jeg synes programmet er greit nok. Ikke alle deltagere faller i smak dog. Én som ikke faller i smak er han som dessverre er med i alle programmene, nemlig den proffe kokken. Han er superflink og jeg tenker jeg kunne lært mye av ham, men jeg slår av lyden når han kommer med tips/kommentater. Jeg orker ikke å høre mer av "litteranne" av det og "litteranne" av det. Hva er galt med "litt" ? Og så sier han "her sånn" i ett sett. Det er så slitsomt å høre på. "Her sånn", hvorfor?

Anonymkode: ded45...092

Skjønner hva du mener. Likevel skulle han fått lov til å lære meg litt av hvert sånn ellers😇 

Anonymkode: fc21d...94b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så rar og ganske frekk Carl 🙈

Anonymkode: 8a696...695

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, AnonymBruker skrev:

Så rar og ganske frekk Carl 🙈

Anonymkode: 8a696...695

Får virkelig bekreftet mine fordommer. Typisk sur bortskjemt gubbe, som tror han må si alt han mener. En smule uforskammet. 

Anonymkode: 1ddcd...28e

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Malika
13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Får virkelig bekreftet mine fordommer. Typisk sur bortskjemt gubbe, som tror han må si alt han mener. En smule uforskammet. 

Anonymkode: 1ddcd...28e

Han har bodd i Spania i flere år, og har ikke lært seg turist-spansk engang. Og skjorta nedi buksa og ikke shorts, som han belærte Eiliv.

Men artig uke dette, Lilli Bendriss er morsom og alle utenom Carl I byr på seg selv og er sjarmerende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Virkelig kjekt med den godeste Carl som ikke kan et klyva ord spansk. Drar og shopper i norsk butikk. Integrere seg er visst ekstremt viktig. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Carl bekreftet inntrykket jeg allerede satt med, "gretten gammel gubbe", kan legge til selvopptatt og utidig så det holder. Synes denne uken var dønn kjedelig.... 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig integrert han Hagen 🙄 for en frekk gubbe. Ble sikkert irritert for at han ble servert marokkansk mat og ikke spekeskinke. 

Anonymkode: be307...0b3

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...