Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hadde vært artig å vært dessertgjest idag😊 men det er vel INGEN som trur på at du kan bruke 1000kr i uka på mat på 5 personer!! No way!!

Anonymkode: fd80c...7c9

• Liker 16
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skjønner ikke helt hvorfor JA tok opp at AB hadde vært uheldig i kjærlighetslivet😅

Anonymkode: dbda7...d0c

• Liker 5
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Skjønner ikke helt hvorfor JA tok opp at AB hadde vært uheldig i kjærlighetslivet😅

Anonymkode: dbda7...d0c

Kjente seg vel igjen, syntes han 🤔😅

• Liker 3
Skrevet
31 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hadde vært artig å vært dessertgjest idag😊 men det er vel INGEN som trur på at du kan bruke 1000kr i uka på mat på 5 personer!! No way!!

Tilberedte hun nødProviant?

Anonymkode: 2a8d4...657

• Liker 6
Skrevet

Jeg tror AB er flink å planlegge. Vi er i butikken hele tiden, og da går det mer penger. Sånn er det bare. 

Men herregud for en fjollefnising hele tiden..  kjempeirriterende. 

• Liker 2
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jo det er mulig det med god planlegging av innhandling, og gode matplaner forhold til å bruke rester av ingrediensene fra gårsdagen dagen etter osv så man ikke kaster noe. 

Anonymkode: 7de23...50b

• Liker 3
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jo det er mulig det med god planlegging av innhandling, og gode matplaner forhold til å bruke rester av ingrediensene fra gårsdagen dagen etter osv så man ikke kaster noe. 

Anonymkode: 7de23...50b

Tviler jeg på du, om man ikke spiser lapskausblanding uten kjøtt o.l. da...

Anonymkode: 26442...53d

• Liker 5
Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Tviler jeg på du, om man ikke spiser lapskausblanding uten kjøtt o.l. da...

Hvorfor tviler du på at noe som er fullt mulig er mulig?

• Liker 1
Skrevet
8 timer siden, Husholdning1 skrev:

Hvorfor tviler du på at noe som er fullt mulig er mulig?

Fordi det regnestykket der er faktisk ikke mulig å få til å gå opp. Om som sagt ikke middagen kun består av ris kjøpt i bulk ispedd amerikansk grønnsaksblanding da 🤣

• Liker 2
Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Fordi det regnestykket der er faktisk ikke mulig å få til å gå opp. Om som sagt ikke middagen kun består av ris kjøpt i bulk ispedd amerikansk grønnsaksblanding da 🤣

Det regnestykket er da fullt mulig å få til å gå opp. Dama er tydeligvis glad i å lage mat, og det blir som regel nokså mye billigere enn å kjøpe ferdig.

• Liker 3
Skrevet
18 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nå dummer du deg ut, for dette vet du åpenbart ikke noe om 

Anonymkode: c2e7f...f0f

• Liker 2
Skrevet
24 minutter siden, Husholdning1 skrev:

Det regnestykket er da fullt mulig å få til å gå opp. Dama er tydeligvis glad i å lage mat, og det blir som regel nokså mye billigere enn å kjøpe ferdig.

17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nå dummer du deg ut, for dette vet du åpenbart ikke noe om 

Anonymkode: c2e7f...f0f

Jeg er hjemmeværende og lager alle måltider fra grunn av. Veldig mange retter blir mye dyrere å lage selv, kontra en pose fra toro o.l. At du tror at familien til AB lever for 23 kroner per person for hver dag for alle måltider så tror jeg du har totalt mistet bakkekontakten (Eventuelt snakker om ting du ikke har peiling på) 🤪

• Liker 5
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er hjemmeværende og lager alle måltider fra grunn av. Veldig mange retter blir mye dyrere å lage selv, kontra en pose fra toro o.l. At du tror at familien til AB lever for 23 kroner per person for hver dag for alle måltider så tror jeg du har totalt mistet bakkekontakten (Eventuelt snakker om ting du ikke har peiling på) 🤪

At du ikke er i stand til det betyr ikke at andre ikke er i stand til det.

Anonymkode: 00a16...6f8

• Liker 3
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

At du ikke er i stand til det betyr ikke at andre ikke er i stand til det.

23 kroner per pers, per dag for alle måltider? Seriøst?

• Liker 5
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

23 kroner per pers, per dag for alle måltider? Seriøst?

Selvsagt. 

• Liker 1
Skrevet

Nå vet jeg ikke alderen til alle i familien, men SIFO operer med følgende individspesifikke utgifter på mat og drikke:
Jenter 10-13 år: 2080, pr. mnd.
Gutter 10-13 år: 2310,- pr. mnd.
Kvinner 18-60 år: 2310,- pr. mnd
Menn 18-60 år: 2880,- pr. mnd.

Så det er nok mulig å få til, men krever nøye planlegging. Er nok et fåtall som klarer dette.

Anonymkode: e7842...023

Skrevet
53 minutter siden, Husholdning1 skrev:

Eh, hva baserer du dette på? Du kan umulig ha lest bloggen hennes. 

Regnestykket hennes er for lengst vist at er totalt feil. Handler gir 1000 i starten av uka og fyller på med melk, frukt, godterier osv i løpet av uka. Så nei, hun får det ikke til, men det er sikkert mange andre som får det til. 

Anonymkode: 1ddcd...28e

• Liker 2
Skrevet
22 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Eh, hva baserer du dette på? Du kan umulig ha lest bloggen hennes. 

Regnestykket hennes er for lengst vist at er totalt feil. Handler gir 1000 i starten av uka og fyller på med melk, frukt, godterier osv i løpet av uka. Så nei, hun får det ikke til, men det er sikkert mange andre som får det til. 

Anonymkode: 1ddcd...28e

Jeg har aldri lest bloggen hennes nei.

Påstanden jeg svarte på er at dette ikke kunne være mulig. 

Som du selv skriver "men det er sikkert mange andre som får det til". 

• Liker 1
Skrevet
3 timer siden, Husholdning1 skrev:

Hun er da ikke glad i å lage mat? Hun er glad i å lage kaker. 

Anonymkode: bde37...451

• Liker 4
Skrevet

Når John Arne sa han kunne ta resten av maten til Linda og at han kom til å spise alle kakene.. Jeg kan kjenne meg igjen😂

Anonymkode: 19aa6...285

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...