Gå til innhold

4 stjerners middag 2019


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

1 minutt siden, Janzypants said:

Eli Engum Hagen, Amalie Snøløs og Ronny Brede Aase

Takk. :)

Vet ikke hvem de er, da.

Anonymkode: 029fc...ef8

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Takk. :)

Vet ikke hvem de er, da.

Anonymkode: 029fc...ef8

Eli Hagen er kona til Carl I. Hagen. Amalie Snøløs var med i Farmen i 2017 tror jeg det var, og var med i forrige sesong av Skal vi Danse. Ronny Brede Aase er programleder og radiovert.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

 Herregud, hvem i all verden er det som gidder å følge med på dette showet??       

Anonymkode: 28ce1...40c

Hvorfor skriver du det i hver JÆVLA tråd om hvert JÆVLA TV-program? Begynner å bli lei nå, altså! Hold deg unna trådene om du syns programmene, eller showene som du kaller det er så grusomme. 

Anonymkode: 60f82...7b3

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Janzypants said:

Eli Hagen er kona til Carl I. Hagen. Amalie Snøløs var med i Farmen i 2017 tror jeg det var, og var med i forrige sesong av Skal vi Danse. Ronny Brede Aase er programleder og radiovert.

Eli Hagen, ja. De andre kjenner jeg ikke til, får google.

Tusen takk igjen. :)

Anonymkode: 029fc...ef8

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Måtte se litt da det er så mange som snakker om denne personen. Virker egentlig som om han lever et type liv man gjør i rpg spill der man kan velge å behandle andre mennesker (npc-er) til underholdning og beundring av en selv. Han gjør det han vil, og bryr seg ikke så mye om det går imot sosiale normer. Samtidig som han lever det fantasilivet jeg ser for meg en 70 år gammel mann hadde likt. Dvs råd til "tjenere", søte damer som liker statusen hans og viser han oppmerksomhet, ha musikk og mennesker som presenterer en osv. Og ja, han minner meg om en 70-åring i en ung kropp i personlighet. 

På samme måte virker som om han ikke tar ting mer seriøst enn om han faktisk spilte et tvspill. Så jeg klarer heller ikke ta han seriøst nok (ihvertfall den siden han viser av seg her) til å bli noe irritert over det. 

Det er jo en måte å leve livet på. Så lenge det ikke skader eller utnytter noen som ikke legger opp til det selv; kjør på. 

Endret av magikeren
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gårsdagens episode var bare klein. Veldig klein. 

Og på reklamen å dømme så forsetter nakenstuntene til Løke i neste episode også. 

Usmakelig type 

Anonymkode: 9f4be...225

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor skriver du det i hver JÆVLA tråd om hvert JÆVLA TV-program? Begynner å bli lei nå, altså! Hold deg unna trådene om du syns programmene, eller showene som du kaller det er så grusomme. 

Anonymkode: 60f82...7b3

Jeg syns faktisk at dette er ett velsig legitimt spørsmål! 

Folk følger jo med på dette, bare for å sutre og klage over "kjendisene" som er med... 

Anonymkode: 28ce1...40c

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, Janzypants skrev:

Eli Engum Hagen, Amalie Snøløs og Ronny Brede Aase

Noen som vet hvorfor Amalie ble fri for snø, btw...?

Anonymkode: 8ee01...dba

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, Janzypants skrev:

Jeg hadde egentlig ikke tenkt å se denne ukas 4 stjerners middag, nettopp pga den ene løken (som jeg ikke nevner med navn) som er med 😅 Pun intended.  Men så sto tven på i stua, og da ble jo nysgjerrigheten vekket. Jeg tok meg selv i å le et par ganger, men det var mest av reaksjonene til de andre 😛   Og det merkelige behovet Frankieboy har for å vise frem sin nakne kropp både her og der, det forstår jeg bare ikke. Vi har sett den kroppen i så mange forskjellige sammenhenger nå, og det burde vel strengt tatt holde snart?? :P 

Ellers var han jo i kjent stil. Meg, meg, meg og meg igjen, og poengtere jo dette med å gi seg selv det største måltidet av alle.. 
Og den kaka, trenger jeg si noe mer? :riste:

Har jo ikke stort annet å by på, så.. 

Anonymkode: 1ddcd...28e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, Janzypants skrev:

Episodene sendes hver dag fra mandag til torsdag på lineær tv, tvNorge. Og så tror jeg alle episodene sendes sammenhengende i helgen. Litt usikker der.  Men hvis du har dplay, så kan du se hele uka allerede nå. 
Nei, de reagerte kanskje mest på "pungkaka" han serverte 😅 Er kommentarene fra gjestene jeg måtte le av.

Men spiste de kaka liksom?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Noen som vet hvorfor Amalie ble fri for snø, btw...?

Anonymkode: 8ee01...dba

Aner ikke! Men hun kan få litt av meg! 

Men hvorfor ble Aase så bred? Julematen som tok på?

Anonymkode: ddedf...bed

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 hours ago, helloAdele said:

Hvordan reagerte gjestene? Man må ha dplay for å se episoden

Eli Hagen kvitret da hun fikk se naken mannekropp. Fniste og sa at hun måtte forte seg hjem til ektemannen. 

Dette er ellers et favorittprogram, men Frank Løke er bare for mye. 

Endret av Måbarefåsiat...
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

8 minutter siden, Måbarefåsiat... said:

Dette er ellers et favorittprogram, men Frank Løke er bare for mye.

Enig! Skulle ønske de droppet han

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Denne uka kunne vært skikkelig bra, men alt forsvinner i det der maset til Løke... Usmakelig fyr. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, maipai skrev:

Denne uka kunne vært skikkelig bra, men alt forsvinner i det der maset til Løke... Usmakelig fyr. 

Har ikke sansen for noen av dem egentlig, spesielt ikke løken. Håper på en bedre gjeng i neste omgang. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette ble jo bare enda en tråd om Frank Løke 😅

Anonymkode: d2de6...300

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...