Gå til innhold

4 stjerners middag 2019


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

3 timer siden, Marriet skrev:

Jeg skjønner ikke hva Anne-Cath gjør der? Jeg har fått med meg at hun har skrevet en kokebok, har en eller annen vin og var med som kokk på en Berserk-ekspedisjon. Men hun er jo ikke profesjonell kokk? Har ikke noe i mot henne altså, jeg bare synes hun er veldig lite aktuell om dagen. Her kunne tvNorge gjort bedre, tenker jeg. 

 

Kunne de virkelig det?

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

33 minutter siden, Prinsesse788 skrev:

Kunne de virkelig det?

Ja, det mener jeg. Måtte jo vært mulig å få tak i en fjerde kjendiskokk. Det kryr jo av profileringskåte kokker for tiden. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liker igrunnen kokken best i denne serien, synd han ikke spiser mer plantebasert 🤔 Jeg tror han er en type som kunne hatt mer empati med dyr, han virker som en real kar. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som skjønte hva som var poenget med den husnissen til han ene musikkprodusenten? Når Aune sand, linne myhre osv var med. Var det der som  var underholdninga eller var det en PR kåt romkamerat eller hvem var han og hva var poenget? 

Anonymkode: 500b3...dc8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare jeg som reagerte på at Anne Kath tok seg veldig mye i håret mens hun lagde mat...? 🙄

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 timer siden, Silja McQueen skrev:

Bare jeg som reagerte på at Anne Kath tok seg veldig mye i håret mens hun lagde mat...? 🙄

Nei!

Anonymkode: 5f38b...273

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, lehangolta skrev:

Noen som vet når uka med «The Gunilla» kommer?😁

Neste uke! For en gjeng!

Anonymkode: fc21d...94b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Neste uke! For en gjeng!

Anonymkode: fc21d...94b

Det gledes 😀

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor får vi ikke se huset til Dennis storøi ? Virker helt merkelig

Anonymkode: f1e80...64f

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På ‎29‎.‎01‎.‎2019 den 20.36, AnonymBruker skrev:

Hvor er det han tix bor?

 

Anonymkode: c90d2...c7a

Tror de sa at huset lå på Nærsnes. (Altså ikke så langt unna Slemmestad og Vollen.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 3.2.2019 den 11.43, AnonymBruker skrev:

Hvorfor får vi ikke se huset til Dennis storøi ? Virker helt merkelig

Anonymkode: f1e80...64f

Noen er litt sære og vil ikke vise fram huset på tv, virker det som. Flere som har hatt middagen på et annet sted enn der de bor. Anne-Kath sa jo til og med nei da de ville ha rundtur i leiligheten, så de filmet ikke annet enn da hun lagde mat og de spiste.

Anonymkode: 433f2...19a

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må si jeg sitter igjen med et litt bedre inntrykk av Gunilla Persson etter 4-stjerners middag enn jeg har hatt! Hun var jo overraskende blid og "normal". 

Anonymkode: 3428c...2be

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Må si jeg sitter igjen med et litt bedre inntrykk av Gunilla Persson etter 4-stjerners middag enn jeg har hatt! Hun var jo overraskende blid og "normal". 

Anonymkode: 3428c...2be

Samme her! Spesiell er hun jo, uansett. Men hun var jo kjempehyggelig! Roset vertskapet opp i skyene og var strålende fornøyd med en klementin som forrett. Den mislykka riskremen synes hun også var helt herlig. Hun var super høflig og ga masse komplimenter til alle. 

Dette får meg igjen til å mistenke tv3 i å instruere henne i å fremstå slik hun ellers har gjort som et psykisk ustabilt menneske og gitt henne masse penger for det. 

Anonymkode: 86a76...6fc

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 10.2.2019 den 23.58, AnonymBruker skrev:

Må si jeg sitter igjen med et litt bedre inntrykk av Gunilla Persson etter 4-stjerners middag enn jeg har hatt! Hun var jo overraskende blid og "normal". 

Anonymkode: 3428c...2be

 

På 11.2.2019 den 11.25, AnonymBruker skrev:

Samme her! Spesiell er hun jo, uansett. Men hun var jo kjempehyggelig! Roset vertskapet opp i skyene og var strålende fornøyd med en klementin som forrett. Den mislykka riskremen synes hun også var helt herlig. Hun var super høflig og ga masse komplimenter til alle. 

Dette får meg igjen til å mistenke tv3 i å instruere henne i å fremstå slik hun ellers har gjort som et psykisk ustabilt menneske og gitt henne masse penger for det. 

Anonymkode: 86a76...6fc

 

Hun er jo også veldig hyggelig mot de andre hollywoodfruene frem til de sier eller gjør noe hun misliker og da KLIKKER det for henne. 

Hvordan hun egentlig er vet ingen som ikke kjenner henne godt, TV er TV. Men hun fremsto fint på 4-stjernes, det er jeg enig i.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun er helt nydelig ❤️

Anonymkode: e56fb...270

Endret av ninab82
ryddet
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hun er helt nydelig ❤️

Anonymkode: e56fb...270

Jepp! Så dere for ei flott dame...herregud!

Ikke så flink å lage mat, men hun kunne bare hengt rundt på kjøkkenet og tatt seg godt ut, så skulle jeg fiksa det med maten.

Anonymkode: c2e7f...f0f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...