Gå til innhold

The Voice Norge - 2019

Lexie Grey

Anbefalte innlegg

Hvem skal se? Jeg gleder meg iallefall veldig, endelig er det ikke lenge igjen! :yvonne: Premiere på TV2 mandag 14. januar. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Usikker på om jeg gidder å se. Synes forrige sesong var så dårlig og hadde det bare på i bakgrunnen. Kanskje jeg gir det en sjanse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Meh, jeg har gått temmelig lei av alle disse synge-konkurransene som har gått på TV de siste par årene nå. 

I tillegg skal det vel komme ett splitter nytt opplegg snart, med HUNDRE forskjellige dommere (eller noe sånn) det har iallefall blitt promotert temmelig heftig...                                     

Anonymkode: 5b4cc...f0f

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest thejohan
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Meh, jeg har gått temmelig lei av alle disse synge-konkurransene som har gått på TV de siste par årene nå. 

I tillegg skal det vel komme ett splitter nytt opplegg snart, med HUNDRE forskjellige dommere (eller noe sånn) det har iallefall blitt promotert temmelig heftig...                                     

Anonymkode: 5b4cc...f0f

Enig!

Det programmet med 100 «dommere» hadde første episode i går på TVNorge. Herregud for noe søppel 😂 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, thejohan skrev:

Enig!

Det programmet med 100 «dommere» hadde første episode i går på TVNorge. Herregud for noe søppel 😂 

Hva gikk det ut på? For lat til å Google det 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Etter og ha sett siste sesong av Idol har jeg iallefall større tro på The Voice 🤣 Håper det er stor variasjon aldersmessig blant deltakerne. Synes det er veldig kjedelig med en gjeng usikre tenåringer som nesten ikke har fått vist stemmen sin før. 2 dager til det braker løs, wohoo! :yvonne:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva synes dere om kveldens program? 😊

Martine var med på Idol i 2013, og kom på 8 plass! 

Anonymkode: e182a...dd3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

48 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva synes dere om kveldens program? 😊

Martine var med på Idol i 2013, og kom på 8 plass! 

Anonymkode: e182a...dd3

Jeg synes ikke det var kjeeempe mye bra, men hun første fikk jeg en følelse på med én gang, at hun bor det mye i som jeg håper mentoren hennes (husker ikke hvem 😩) kan grave frem! Likte også Marius godt, han hadde en ren og klar stemme. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som vet hva låta heter, som har vært brukt på reklamen for the voice de siste dagene? 

Finner ikke klipp av den dessverre. 

Ei dame som synger. Ingen tekst på klippet, bare ahh eller ooo.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

31 minutter siden, Nimbi skrev:

Noen som vet hva låta heter, som har vært brukt på reklamen for the voice de siste dagene? 

Finner ikke klipp av den dessverre. 

Ei dame som synger. Ingen tekst på klippet, bare ahh eller ooo.

Mener du den som blir brukt i introen, der de har illustrasjonsvideo av en mikrofon og alt det der, når hun synger "this is the voice" på slutten av klippet? For det er vel et lite musikklipp som de har laget bare til det? Jeg vet ikke, men. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 timer siden, Moondance skrev:

Mener du den som blir brukt i introen, der de har illustrasjonsvideo av en mikrofon og alt det der, når hun synger "this is the voice" på slutten av klippet? For det er vel et lite musikklipp som de har laget bare til det? Jeg vet ikke, men. 

Nei, ikke akkurat den, dessverre :)

Det var en tilfeldig sang som ble spilt. Tror det er en av deltagerne man hører. Det var på reklame her om dagen mellom noen andre programmer. Skal se om jeg finner det igjen hvis jeg leter i tv arkiv. Men hørte ikke sangen på gårdagens episode. Kanskje det er en sang som kommmer etterhvert. At den deltageren ikke har vært enda.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg glemte det i går, kommer det i reprise ?

Anonymkode: 2bd88...4cf

Ser det kommer i reprise fredag kl 19:00, en time før fredagens episode :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun som sang Heavenly Father i går var helt rå!

Endret av Jolanda
  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir gal - hvem er hun blonde som var med Oskar Øiestad (rockeren) på hans audition? Er hun programleder i et program? Greier ikke komme på hvem hun er😂

Anonymkode: cd298...278

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...