Gå til innhold

Rapporteringstråd for feil med annonser


Forumassistent

Anbefalte innlegg

På Friday, March 22, 2019 den 12.37, Rosalie skrev:

Nå er det sånn igjen på iPad/Chrome:

F98D1384-0193-4149-A718-EC7C5C04C67D.thumb.png.38726944eba04e8b06b05c9a2f8766c2.png

Ja. I går og i dag har jeg fått den mange ganger.

Er teknikere i Egmont fullstendig inkompetente? 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er ikke teknikerne, det er en ekstern annonseavdeling som legge inn noe kodegreier (som jeg ikke hverken forstår eller kan forklare) på hvilke annonser som skal hvor, og når de da bestiller "alle flater" ender det opp på forumet.

Jeg skal melde det inn igjen!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Brielle
1 time siden, HanneMari Egmont skrev:

Det er ikke teknikerne, det er en ekstern annonseavdeling som legge inn noe kodegreier (som jeg ikke hverken forstår eller kan forklare) på hvilke annonser som skal hvor, og når de da bestiller "alle flater" ender det opp på forumet.

Jeg skal melde det inn igjen!

Takk, håper det ordner seg snart da ☺️ Det frister ikke med Audi neste gang jeg skal bytte bil, for å si det sånn..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, nei, han som skulle purre for meg spurte om jeg trodde brukerne fikk lyst på Audi av å få reklamen. Jeg sa jeg heller antar dere får lyst til å brenne audier. ;) 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei
Teknisk har prøvd å reprodusere feilen, men finner den ikke i innlogget versjon. Kan det ha vært at det hang igjen pga cache hos noen?

Når det gjelder at siden ser sånn rar ut på nettbrett, fikk jeg følgende svar: "tror det henger sammen med at du har nedskalert nettleseren din uten å refreshe og/eller manøvrere litt rundt med lenker på selve siden. Chrome er ikke helt med på å nullstille seg til mindre vindusstørrelse (selv etter en refresh av en side, når vinduet er nedskalert)".

Var det oppklarende?

HanneMari, forumansvarlig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et eller annet uten annonser fortsetter å fortrenge forumets tekst.  Noen ganger i går, enda fler i dag.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 timer siden, Jerry Lee skrev:

Et eller annet uten annonser fortsetter å fortrenge forumets tekst.  Noen ganger i går, enda fler i dag.

Hei
Kan du legge inn et skjermbilde neste gang det dukker opp?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 uker senere...

I går kveld og i natt har reklamen  "Unngå underlivsplager i sommer" krympet forumet med ujevne mellomrom. Men ikke så ille som de tidligere annonsene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 timer siden, Jerry Lee skrev:

I går kveld og i natt har reklamen  "Unngå underlivsplager i sommer" krympet forumet med ujevne mellomrom. Men ikke så ille som de tidligere annonsene.

Ser ut til at dette skjer kun om natten.  Fått en håndfull nå, men ikke om dagen.  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På Thursday, May 02, 2019 den 2.40, Jerry Lee skrev:

Ser ut til at dette skjer kun om natten.  Fått en håndfull nå, men ikke om dagen.  

Vel... i hele natt og hittil i dag omtrent ved hvert sideskift. 

Men sånn er'e vel bare...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Og det fortsetter.    

Som om dere bryr dere.   Møkklei dette og dere nå 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trist at du er lei av oss! Jeg bryr meg, og skulle veldig gjerne hatt tilgang til de som bestiller annonser. Eller visst hvor de befinner seg (de sitter ikke samme sted som oss), så jeg kunne reist dit.

Jeg skal si ifra igjen til han som har kontakt med dem.

Forumansvarlig

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan du poste landings-url til annonsen neste gang? (Du vil forhåpentligvis få den opp ved å holde musepekeren over, ikke trenge å gå inn). Da kan de spore den og finne ut årsaken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hei,

Dere vet forhåpentligvis om det allerede, men skriver her likevel. I går og i dag når jeg har gått inn på KG dukker det opp en pop up-annonse, tilsynelatende fra Telenor. Synes hele greia ser fishy ut og mistenker svindel. I tillegg er det ikke mulig å gå om annonsen for å fortsette på KG, altså svært forstyrrende.

 

8815B3BF-AFF9-4A73-9489-9BE02F67466E.png

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk, ja, vi har gitt beskjed om det, det har rammet flere av sidene våre. Håper å få det fjernet så fort som mulig!

Forumansvarlig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...

Screenshot_20190713-124855.thumb.png.e0b8c2b877ba9aa611b747dd3e537682.pngDette har irritert meg i en uke, minst. Skjønner at det kanskje ikke er temaet for denne tråden, men annonsen for MANCESTER united vs Kristiansund.... Det skrives Manchester. Og den reklamen er oppi fjeset på meg hele tiden. 

Kan dere gi tilbakemelding til annonsøren? 

Endret av solmåneogstjerner
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...