Gå til innhold

Rapporteringstråd for feil med annonser


Forumassistent

Anbefalte innlegg

Opplever du at reklamer ødelegger brukeropplevelsen eller at det kommer annonser som det er noe feil med, som er massivt i veien eller som er støtende?

Legg dem inn i denne tråden. Vi håper det vil bidra til at det vil gå fortere å få problemene fikset.

Kvinneguiden benytter annonser fra hele Egmont-konsernet, ikke bare innenfor Egmont Publishing. Dermed kan det dessverre skje feil, som når en annonse ment for nettsider kommer inn i forumet, eller når annonser ment for desktop havner på mobil eller nettbrett.

Ta gjerne screenshot, og legg ved detaljer om enhet, nettleser og tidspunkt.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, som nå du nå har fått med deg, Hanne...

Det er fortsatt den forj*vlige urinveisinfeksjonremediereklamen, da.   :fnise:

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg vet. Det er nå et spørsmål om det er noen nettbrett som "tar opp" desktopversjonen av forumet, og at det er derfor den dukker opp selv om den skal være fjernet. Det jobbes det med å finne ut av.

Beklager at dere får UVI i trynet hele tiden!

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, HanneMari Egmont skrev:

Ja, jeg vet. Det er nå et spørsmål om det er noen nettbrett som "tar opp" desktopversjonen av forumet, og at det er derfor den dukker opp selv om den skal være fjernet. Det jobbes det med å finne ut av.

Beklager at dere får UVI i trynet hele tiden!

Hehe.   Ikke aner jeg hva det skyldes eller om det er ulikt fra "device to device".

Og..jeg må få beklage at jeg var sint og ubehagelig i den andre tråden.  Forstår du har prøvd.  Men det var veldig frustrerende.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fortsatt irriterende reklame for uvi som ødelegger forumet for meg. Dekker halve skjermen og selve forumet blir pittelite og mot venstre. 

Bruker iPad 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, skruf skrev:

Fortsatt irriterende reklame for uvi som ødelegger forumet for meg. Dekker halve skjermen og selve forumet blir pittelite og mot venstre. 

Bruker iPad 

Nettopp.  

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne er ny: Ingen annonse over forumet og ingen annonse ved siden av forumet, men allikevel blir forumet bittelite på samme måte som ved urinveisinfeksjonsreklamen:

347794DD-6EFF-4128-A611-9F7406F4D299.thumb.png.b77d25bd34b8ba7a1961a42740e9b792.png

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser ut til at uvi'n er borte nå Hanne.  Ikke fått det i dag...   :fnise:  Ettermiddag i går var foreløpig siste.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

  • 3 uker senere...
1 time siden, Catalina Culès skrev:

Fått denne et par ganger nå

503 Service Temporarily Unavailable

Samme her, og mer enn et par.

Dessuten blir forumet noen ganger "klemt" lite og uleselig uten at det er reklame over&rundt. 

Hva er det?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det har ikke med annonser å gjøre, den 503, det er at siden timer ut, altså bruker for lang tid på å laste. Men skal undersøke!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, HanneMari Egmont skrev:

Det har ikke med annonser å gjøre, den 503, det er at siden timer ut, altså bruker for lang tid på å laste. Men skal undersøke!

To ulike hendelser var det jeg mente.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Midt på skjermen som i et godt stykke ned i trådoversikten, eller en rollover (sånn stor annonse som man må scrolle forbi)? Har du screenshot så jeg kan undersøke med annonseavd. om det skal være sånn? :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...