solmåneogstjerner Skrevet 26. mars 2020 #81 Del Skrevet 26. mars 2020 Ikke at det plager meg eller ødelegger noe for meg altså. Men skjønner ikke helt vitsen med slike annonser i Norge? Vet ikke hva slags språk det er, og jeg har ikke vært på noen nettsider med språk jeg ikke kan. Bare litt meningsløst for de å betale for slike annonser 😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kågebruker Skrevet 26. mars 2020 #82 Del Skrevet 26. mars 2020 Blir det noe av den store interiørdagen? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
solmåneogstjerner Skrevet 26. mars 2020 #83 Del Skrevet 26. mars 2020 6 minutter siden, Kågebruker skrev: Blir det noe av den store interiørdagen? Han interiørfyren er ihvertfall klar! Ser annonsen hele tiden... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kågebruker Skrevet 26. mars 2020 #84 Del Skrevet 26. mars 2020 Akkurat nå, solmåneogstjerner skrev: Han interiørfyren er ihvertfall klar! Ser annonsen hele tiden... Merker at jeg er litt lei av den. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
solmåneogstjerner Skrevet 26. mars 2020 #85 Del Skrevet 26. mars 2020 9 minutter siden, Kågebruker skrev: Merker at jeg er litt lei av den. Ja. Og nesten litt morsomt når vi VET at det ikke kommer til å bli gjennomført. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Forumassistent Skrevet 27. mars 2020 #86 Del Skrevet 27. mars 2020 @solmåneogstjerner Det skjermbildet ditt er en automatisk annonse (nevner litt om det tidligere i denne tråden). Det vil si at ingen har betalt for den eller bedt om den, men vi henter inn annonser fra Tv2 sin store database av annonser. Når en side lastes opp for fort til at en annonse blir hentet inn, vil det komme sånne annonser i stedet. Vi prøver imidlertid å rydde opp i de som ikke er relevante for noen, så det er kjempefint med screenshot slik at jeg kan informere annonseavdelingen. Når det gjelder interiørmessa er det nok her betalt for en periode, og så har ikke de som har ansvar for arrangementet informert oss/tv2 om en eventuell endring. Jeg tar begge deler med når jeg rapporterer inn! Hilsen forumansvarlig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
super-s Skrevet 17. juli 2020 #87 Del Skrevet 17. juli 2020 Ofte når jeg trykker på "kvinneguiden"-logoen eller de tre strekene for å komme meg til forsiden eller menyen så virker det som at nettsiden (eller telefonen min) oppfatter at jeg ønsker å klikke meg på annonsen slik at jeg blir sendt videre til annonsen. Dette er utrolig irriterende. Det har skjedd mange ganger nå, og jeg vet 100% at jeg ikke har klikket på selve annonsen, og jeg er overhodet ikke interessert i å se på annonsene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Forumassistent Skrevet 27. juli 2020 #88 Del Skrevet 27. juli 2020 På 17.7.2020 den 11.37, super-s skrev: Ofte når jeg trykker på "kvinneguiden"-logoen eller de tre strekene for å komme meg til forsiden eller menyen så virker det som at nettsiden (eller telefonen min) oppfatter at jeg ønsker å klikke meg på annonsen slik at jeg blir sendt videre til annonsen. Dette er utrolig irriterende. Det har skjedd mange ganger nå, og jeg vet 100% at jeg ikke har klikket på selve annonsen, og jeg er overhodet ikke interessert i å se på annonsene. Hei Beklager sent svar, jeg har hatt ferie! Hvilken nettleser og mobiltype skjer det på? Er det som om siden hopper litt rett før du trykker, eller skjer det uten at du ser det? Er det fra noen spesifikk side (som at du er på en tråd, på forsiden eller lignende) eller over hele forumet?' Forumansvarlig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
super-s Skrevet 27. juli 2020 #89 Del Skrevet 27. juli 2020 2 minutter siden, Forumansvarlig said: Hei Beklager sent svar, jeg har hatt ferie! Hvilken nettleser og mobiltype skjer det på? Er det som om siden hopper litt rett før du trykker, eller skjer det uten at du ser det? Er det fra noen spesifikk side (som at du er på en tråd, på forsiden eller lignende) eller over hele forumet?' Forumansvarlig Det skjer i chrome-nettleseren på en Samsung. Det skjer uten at jeg ser det. Jeg har ikke lagt merke til om det kun skjer på spesifikke sider, men jeg tror det oftest skjer når jeg skal gå ut av tråder og til forsiden eller til mine/nyeste innlegg. Jeg mener det har skjedd på forsiden også, men ble litt usikker nå. Det skjer fortsatt flere ganger om dagen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Forumassistent Skrevet 27. juli 2020 #90 Del Skrevet 27. juli 2020 8 minutter siden, super-s skrev: Det skjer i chrome-nettleseren på en Samsung. Det skjer uten at jeg ser det. Jeg har ikke lagt merke til om det kun skjer på spesifikke sider, men jeg tror det oftest skjer når jeg skal gå ut av tråder og til forsiden eller til mine/nyeste innlegg. Jeg mener det har skjedd på forsiden også, men ble litt usikker nå. Det skjer fortsatt flere ganger om dagen. Takk for oppklaring. Jeg skal gi beskjed, men de som jobber med annonser har en del ferie, så det kan ta lengre tid enn vanlig å få avklaring. Skal melde det til teknisk også. Kanskje @TSP har noen tanker? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blondie65 Skrevet 6. desember 2020 #91 Del Skrevet 6. desember 2020 Nå er det annonser mellom hvert innlegg over alt. Det er et annonsebanner på tvers. Jeg trodde det var noe man ikke skulle ha her? Ser at dette gjelder hvis man ikke er pålogget. Nettleser Edge. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Forumassistent Skrevet 7. desember 2020 #92 Del Skrevet 7. desember 2020 Det skal bare være for de som ikke er pålogget, så det stemmer forsåvidt. Det er en ny innstilling. Men påloggede brukere slipper dette. Forumansvarlig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
solmåneogstjerner Skrevet 26. desember 2020 #93 Del Skrevet 26. desember 2020 Den siste uken eller så er det kun EN reklame jeg får opp. Og det er den alkoholreklamen. Det er ekstremt irriterende å se den HELE tiden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Forumassistent Skrevet 4. januar 2021 #94 Del Skrevet 4. januar 2021 Noen ganger kan en annonsør ha betalt for å vises mye, men at den kom hver eneste gang høres mer ut som siden hang seg opp. Håper det ikke er et problem fremdeles. Forumansvarlig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå