Gå til innhold

Levis 711 super skinny damemodell, kler Levis 711 mannfolk??


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

22 minutter siden, AnonymBruker skrev:

20190105_143133.jpg

Anonymkode: 3fd6a...e6c

Meg i Levis 711.😊

Anonymkode: 3fd6a...e6c

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Buksa satt perfekt👍 Hvorfor skal dette ikke være greit, når de ikke klarer å lage  fin herre model i så er det bare å velge alternativer. Blir handel til uka

😁Gutter og menn er ENDELIG på vei til å frigjøre seg fra begrensende kleskoden de har levd under.

Det er et STORT «tabu» og derfor ikke lett for menn å utfordre dette. Det er bare de modigste som går i bresjen.

Mens mange andre rett og slett ikke tørr av frykt for å bli ledd av (som feks fra dine veninner - selv om de gjerne skulle ha tatt på seg «den lilla gensern» så tørr ikke alle.

trange bukser har allerede blitt vanlig heldigvis ogsåfor menn, føler ikke noe å gå med det i hverdagen :) deler av teksten over er klippet ut fra en annen tråd som er lagt inn som link tidligere her.

Bilde under viser at buksa passer til begge kjønn fint. Mange bukser er unisex, ikke lett for å skille dem fra hverandre. Personlig passer Levis 711 alle uansett kjønn.


 

 

0DE2F970-0C23-47CD-BAE4-153A0DED8838.png

Anonymkode: ce9d3...56a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Buksa satt perfekt👍 Hvorfor skal dette ikke være greit, når de ikke klarer å lage  fin herre model i så er det bare å velge alternativer. Blir handel til uka

😁Gutter og menn er ENDELIG på vei til å frigjøre seg fra begrensende kleskoden de har levd under.

Det er et STORT «tabu» og derfor ikke lett for menn å utfordre dette. Det er bare de modigste som går i bresjen.

Mens mange andre rett og slett ikke tørr av frykt for å bli ledd av (som feks fra dine veninner - selv om de gjerne skulle ha tatt på seg «den lilla gensern» så tørr ikke alle.

trange bukser har allerede blitt vanlig heldigvis ogsåfor menn, føler ikke noe å gå med det i hverdagen :) deler av teksten over er klippet ut fra en annen tråd som er lagt inn som link tidligere her.

Bilde under viser at buksa passer til begge kjønn fint. Mange bukser er unisex, ikke lett for å skille dem fra hverandre. Personlig passer Levis 711 alle uansett kjønn.


 

 

0DE2F970-0C23-47CD-BAE4-153A0DED8838.png

Anonymkode: ce9d3...56a

Helt enig😊 Skal også sende bilde forfra😊

Anonymkode: 3fd6a...e6c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har mange skinny herre jeans, men mangler den siste biten helt nede ved anklene. derfor er Levis 711 stilig sitter helt stramt ved ankelen. Bare må ha..

Anonymkode: ce9d3...56a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

18 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har mange skinny herre jeans, men mangler den siste biten helt nede ved anklene. derfor er Levis 711 stilig sitter helt stramt ved ankelen. Bare må ha..

Anonymkode: ce9d3...56a

Kjør på, sånn jeg også. Liker helt stramt nede ved anklene😊

Anonymkode: 3fd6a...e6c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, er redd at ekte menn er i ferd med og dø ut.. menn i skinny jeans blir bare helt feil for meg 🙈

Anonymkode: 4f165...79c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Tassen10 skrev:

3F8F29D7-2088-4020-B65A-93A4E495F3CF.jpeg

My point exactly..

Anonymkode: 4f165...79c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk overdriver og er litt mye A4 stereotyper. Damer kan velge i alt har mye å velge i til å med herreklær, ingen sier noe på det. Så fort vi snakker om skinny jeans så blir en forbundet med de bildene over. Jeg har skinny jeans å ser ikke slik ut. Går an å se vanlig ut for det. Ting blir blåst veldig opp mener jeg.

Anonymkode: ce9d3...56a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En får gå i hva en vil. Det er mitt utgangspunkt.

Ville bare si noe om det der noen sa om å få damerumper.. Syns en  nok en få damerumper i damejeans som mann. Eller i de i eksemplene her. Syns det ser litt sånn ut på bildene. Og tenker at skinny bukser for damer er lagd for å presse og forme på andre steder enn herreutgaven. Kvinneidealene nå er veldig runde utstående rumper og jeg merker jo selv at mine egne skinny jeans løfter og former og lager rund form av min stuss. Mannsidealet for stusser er mer maskulint og firkantet. Spesielt avrundingen inn mot skrittet bak på rumpa er forskjellig på dame og herre jeans som er stramme

Jeg sliter med å kunne se det er menn på de to første bildene du la ut. Men det er mulig damer også ?

Men igjen: det er jo ikke ett problem om den med buksa på ikke synes det er ett problem !! Bare sier ærlig hva jeg ser i disse eksemplene. I endel kvinnemodeller er den kvinnelige figurformingen kanskje ikke så fremtredende ? Ja om en vil unngå fenomenet. For en må jo ikke bry seg om det.. 

likevel: syns ikke selv det ble så fint på eksemplene på bildene. Men drit i meg om du syns det er fint.

syns du har rett i at menn har for snevre muligheter når det gjelder friheten til å kle seg hva de vil. Så syns du du er fin: kjør på.

Anonymkode: bb858...b51

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk for svar, hvis du mener de to første bildene øverst på denne siden her så er det bilde av mann. Skal kjøpe Levis 711 denne uka og kan legge ut bilde senere så kan dere bedømme hva dere mener😁

Anonymkode: ce9d3...56a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

My point exactly..

Anonymkode: 4f165...79c

Fikk bare lyst til å svare tilbake til den som fremstiller oss menn på denne måte så her kommer et like saklig svar tilbake😉 

9AABE575-3538-493B-B11F-B611019669F5.jpeg

Anonymkode: ce9d3...56a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ikke ta det ille opp damer, denne plakaten gjalder kun til dem som er flinke å sette oss menn i bås🤨

Anonymkode: ce9d3...56a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet ikke helt, jeg.. 

Personlig, så forbinder jeg ikke skinny damebukser med begrepet «mannfolk», på noen som helst måte.

Mye mulig jeg er rar, altså..

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trådstarter har spurt om folks oppfatninger og det har han fått. Folk må mene det de vil, men Jeg sitter med en følelse av intoleranse, en holdning blant enkelte her som hindrer evolusjon eller utvikling i moten. De kritiske damene her må være klar over historien bak en damejeans. Dongeri var arbeidsantrekk og bukser var forbeholdt menn. En dongeribukse var dermed bortimot det mest maskuline plagget man kunne tenke seg. Dagens damer setter stor pris på sine jeans. Det hadde de ikke kunnet gjøre om ikke våre bestemødre og oldemødre utfordret genderskillet i mote og tradisjon. De var nok mye mer radikale enn trådstarter som snakker om små nyanser på plagg som i dagens motebilde uansett er i unisexsonen. Damene har i de siste 100 år raidet herregarderoben for mange plagg. Det er flott, men de skylder kanskje å være litt liberale tilbake. Når damene hiver seg over et maskulint plagg og lager møte av det så viser det seg at gutta føler seg presset ut. Plutselig skal "alle" damer ha cowboyantrekk, snekkerbukse, jaktstøvler o.sv. De karene som opprinnelig gikk i slike klær føler seg presset til å slutte med det. En kjenning av meg fikk kommentarer på at hans jakke var feminin. Vel, det var en motorsykkeljakke!!!!, eller i alle fall sterkt MC inspirert. Jeg kjenner gutter som ikke tør å bruke gummistøvler eller skjerf i sludd og kulde. Jeg ønsker en mer liberal holdning.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig bra skrevet, som du sier menn gikk med det meste tidligere nå har kvinnene tatt over dette og skviser ut menn, hva med oss kan vi ikke beholde noe bar fordi damer utrer seg voldsom om hva de mener om hva menn skal gå med eller ikke. 

Som du skrev her cowboy antrekk, snekkerbukse var typisk for menn. Nå er det mest snekkerbukse til kvinner å sjeldent  å se menn i det, heldigvis ser en det av og til.

ASOS og Zalando selger mye snekkerbukse til herre, ofte utsolgt i enkelte str. Gummistøvler også hvorfor bruker ikke flere av menn det?,blir vel skviset der også. Jeg har lange Hunter gummistøvler og synes det er gode. De var laget til menn opprinnelig men se ute nå, kvinner går stort sett med dem. En kan bestille Hunter tall boots på nett til menn, sjeldent å se i butikkene,  Nei vi menn må ikke gi helt etter og gi fra oss alt vi har. Blir til slutt stusselig utvalg. 

Anonymkode: ce9d3...56a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...