Gå til innhold

Levis 711 super skinny damemodell, kler Levis 711 mannfolk??


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Bukser som er så trange at hele utstyret syns er grusomt, uansett om det er herremodell av Levis eller ikke. 

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På 3.1.2019 den 22.42, AnonymBruker skrev:

Herre Levis synes jeg er stygge sammenliknes med damemodell. Herre Levis har store saggelommer bak som sitter langt ned på baken, nesten ned til låra😆. Vil ha Levis som er mer skinny og hvor lommene sitter høyt sliter å finne dette i herre modellene. 

Damemodellen Levis 711 super skinny sitter stramt og ser bra ut. Nå er det alikevel vanlig med super skinny jeans til mannfolk. Derfor, er det innafor å kjøpe dame Levis 711 å bruke den eller forbinder folk den modell med damer. Kunne gjerne likt å kjøpe den Levisen da passform er perfekt👌

Trenger deres meninger blir det rart å ha denne dame Levisen eller har det ikke noen betydning at folk ikke reagerer. Hva mener dere?😄

940F20CB-18E7-47EA-B92D-57FD68EA006D.png

D5D405B7-2203-44A9-9200-0DE3428B999E.png

FDA82BBC-1D8B-462F-94FE-9C38AB7B2E9B.png

42DAC860-03BB-4C2A-89D5-755DB0663499.jpeg

Anonymkode: ce9d3...56a

Hei; jeg er som deg der, Jeg er en gutt å går i Levis 711 superskinny, Kjøper bare superskinny jeans i damemodell, også andre merker enn Levis,  Er som deg, guttemodeller har merkelig form og store lommer lavt ned på rumpa.

Kjøp Levis 711 og kjøp den helt superstram, både kult å kjempefint på😊

Anonymkode: 3fd6a...e6c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 3.1.2019 den 23.19, AnonymBruker skrev:

Men hva er egentlig forskjellen på Dame Levis og den nederste herre jeansen som er like skinny? En får vel ikke akkurat damerumper ved å ta på en Levis  damemodell? Eller mener du at folk forbinder den modellen til damer..

Anonymkode: ce9d3...56a

Gå for damemodellen, de vil bli rå på deg, har den selv; i både lyse og mørke farger og sitter helt stramt på. Ikke noe issue med penis og baller. Ikke noe verre det enn cameltoe hos jenter.

Anonymkode: 3fd6a...e6c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 3.1.2019 den 23.29, AnonymBruker skrev:

Har prøvd modellen og passet perfekt, den er like smal i hoftene som herremodeller. Den sitter omtrent på meg som på de to første bildene. Mitt spm er: tenker folk over at jeg går med damemodell, greit lommer skiller seg ut, men ellers lik mange herre skinny modeller

Anonymkode: ce9d3...56a

Nei, det gjør de ikke. Den har litt unisex fasong, selv om lommene bak er mindre og sitter høyere plassert er det ingen som tenker at det er damemodell. Har aldri fått kommentarer på det.😊😊

Anonymkode: 3fd6a...e6c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 timer siden, AnonymBruker skrev:

Trodde folk var vant å se skinny jeans på menn vi har også gått med det lenge nå. Ja tenker å kjøpe Levisen synes den er drit kul. Siden dette på lik linje er skinny bukse som menn allerede bruker i herrebukse. Så lurer jeg på om denne skiller seg ut som damebukse. Lommene bak feks..

Anonymkode: ce9d3...56a

Nei, det gjør den ikke, go for it😊

Anonymkode: 3fd6a...e6c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ser jo helt ut som en helt vanlig olabukse. Bukser er jo i utgangspunktet et herreplagg. 

Anonymkode: 41ed4...09a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nei, det gjør de ikke. Den har litt unisex fasong, selv om lommene bak er mindre og sitter høyere plassert er det ingen som tenker at det er damemodell. Har aldri fått kommentarer på det.😊😊

Anonymkode: 3fd6a...e6c

 

Anonymkode: ce9d3...56a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Greit å høre noen positive tilbakemeldinger holdt på å slå det vekk å ikke kjøpe buksa. Så lenge du har fått positive tilbakemeldinger må det jo være greit. Skal handle den til uka å ta buksa i bruk med en gang😄

Anonymkode: ce9d3...56a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

At det var??

Når menn kjøper dameklær har det fått alt for langt!! Finnes jo snart ikke han- eller hunkjønn lenger, bare «hen», som mange så fint sier...... :(

 

Anonymkode: 8f905...720

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

50 minutter siden, AnonymBruker skrev:

At det var??

Når menn kjøper dameklær har det fått alt for langt!! Finnes jo snart ikke han- eller hunkjønn lenger, bare «hen», som mange så fint sier...... :(

 

Anonymkode: 8f905...720

For å si det motsatt ja det har gått for lang at damer bruker herre klær, jeNs var laget for menn så begynte kvinner å gå med herre klær altså jeans, litt flåsete sagt men en tankevekker. Skinny herre / dame jeans sitter ganske likt på. Hva er den store forskjellen. Bildene under taler sitt ikke lett å se forskjell på dame og herre jeans😆 Hva er da så ille egentlig?

84CCF49E-E0CC-4A8B-8515-3196D595920E.jpeg

44FC3AF5-4B32-4AD5-9B86-9417C77EFADE.jpeg

7E8E2780-4D88-4121-A8D5-214A96E1D328.jpeg

Anonymkode: ce9d3...56a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

53 minutter siden, AnonymBruker said:

At det var??

Når menn kjøper dameklær har det fått alt for langt!! Finnes jo snart ikke han- eller hunkjønn lenger, bare «hen», som mange så fint sier...... :(

 

Anonymkode: 8f905...720

Bare fint det vel, så kan man låne av hverandre.

Anonymkode: c1380...c1f

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ha ha😆 supert å få mer utvalgt i garderoben ja

Anonymkode: ce9d3...56a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Greit å høre noen positive tilbakemeldinger holdt på å slå det vekk å ikke kjøpe buksa. Så lenge du har fått positive tilbakemeldinger må det jo være greit. Skal handle den til uka å ta buksa i bruk med en gang😄

Anonymkode: ce9d3...56a

Gjør det, ikke hør på alle de negative kommentarerene. Gjør det du har lyst til å gi for it. Du blir dritkul. Kan legge ut bilde av meg i Levis 711😊

Anonymkode: 3fd6a...e6c

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

42 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Gjør det, ikke hør på alle de negative kommentarerene. Gjør det du har lyst til å gi for it. Du blir dritkul. Kan legge ut bilde av meg i Levis 711😊

Anonymkode: 3fd6a...e6c

Kult å høre,legg gjerne ut bilder hvis ser bra ut kjøper jeg en tvert og brukere Levis 711 selv og kan da også legge ut bilder så kan en høre folka meninger om det er så elle eller ikke👍

Anonymkode: ce9d3...56a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

46 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Gjør det, ikke hør på alle de negative kommentarerene. Gjør det du har lyst til å gi for it. Du blir dritkul. Kan legge ut bilde av meg i Levis 711😊

Anonymkode: 3fd6a...e6c

Glemte å spørre om du er mann. Hva er tilbakemeldingene fra menn og kvinner på jeansen. Er der noen som spør i det hele tatt om det er damemodell du bruker?

Anonymkode: ce9d3...56a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ts, gå i hva du vill. Hva andre mener er ikke viktig, så lenge du har klær på offentlig. 

Anonymkode: a2259...137

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Kjøp i vei, du! Kjøpte Lee skinny jeans damemodell til min tenåringssønn for noen år siden. Den superflinke dama på Carlings sa det omtrent bare var menn som kjøpte den modellen og at de for øvrig ikke hadde samme skille på dame/herre jeans lenger. 

Anonymkode: 7284e...687

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Glemte å spørre om du er mann. Hva er tilbakemeldingene fra menn og kvinner på jeansen. Er der noen som spør i det hele tatt om det er damemodell du bruker?

Anonymkode: ce9d3...56a

Jeg er mann ja. Jeg går i helt stramme Levis 711, som sitter helt klistra. Dritkult og liker looken. Får høre at det er kult, fra både venninner, venner og til og med ukjente kan stoppe opp å si, fysøren så kule jeans. Så flott at du tør å være så naturlig og deg selv.

Stort sett aldri negative kommentarer. Et par av vennene som har spurt om modell og str, men tror faktisk ingen har spurt om det er en damemodell. Jeg har selv sagt det til noen venner da. Fått bare, så kult til svar.

Anonymkode: 3fd6a...e6c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Glemte å spørre om du er mann. Hva er tilbakemeldingene fra menn og kvinner på jeansen. Er der noen som spør i det hele tatt om det er damemodell du bruker?

Anonymkode: 

Anonymkode: 3fd6a...e6c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...