Gå til innhold

Føler meg teit - bulket en annen bil idag


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg ville avtalt å møtes på en trygg plass, noen kan hisse seg veldig opp over bagateller. Be om å møtes på en cafe eller bensinstasjon eller noe for å fylle ut skademeldingen. Gjerne fyll ut så mye som du kan på forhånd for å gjøre det kort.

Det er ikke så mye annet å gjøre enn å beklage, og å be vedkomne få takst på skaden (for å vurdere privat oppgjør mot forsikringen). Det er forsåvidt ikke noe stress å ta dette via egent forsikringsselskap dersom personen er vanskelig.

Jeg ville ikke kjørt uten å ta kontakt. Hvis jeg har vært i et trafikkuhell regner jeg med alle forstår at det er noe som må tas tak i. Du risikerer vel 8000 i bot og å miste førekort. Se feks: https://www.ht.no/nyheter/2017/05/26/Synderen-kan-miste-lappen-etter-å-ha-skrapet-opp-Lones-bil-14786228.ece

Hvis du ikke har mulighet til å legge igjen lapp eller å finne vedkomne (ikke alle har telefonnummer i katalogen), så kan du bare ringe 02800 og forklare saken. Da vil de hjelpe deg få kontakt med eieren og du er sikker på at du ikke får problemer. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...