Siw H Skrevet 24. november 2019 Forfatter #81 Skrevet 24. november 2019 2 minutter siden, Alterego666 skrev: Det var synd og litt overraskende at du ikke likte det bedre. Jeg synes stedet er fantastisk, og på vinteren er mulighetene for ekshibisjonistisk naturisme begrenset. Fikk liksom ikke oppmerksomhet nok----ingen som turte å kikke tror jeg, hadde vi bare kunne ligge nakne i salongen, ved baren.....så hadde jeg dratt tilbake. 1
Gjest Alterego666 Skrevet 24. november 2019 #82 Skrevet 24. november 2019 2 minutter siden, Siw H skrev: Fikk liksom ikke oppmerksomhet nok----ingen som turte å kikke tror jeg, hadde vi bare kunne ligge nakne i salongen, ved baren.....så hadde jeg dratt tilbake. Jeg ser den. Jeg pleier å gå litt rundt i badstuene og stelle med ting, spyle benker med vann og lignende, bruke litt lang tid opp og ned i bassengene, slike ting. Jeg er dessuten ganske uredd og tiltrekker meg folks blikk og holder blikket.
Siw H Skrevet 24. november 2019 Forfatter #83 Skrevet 24. november 2019 I den japanske badstuen i 2. etg kunne man ligge helt naken- så jeg gikk mellom utebadet , drikkefontenen og dennebadstuen , og brukte lang tid på det....der følte jeg friheten og noen lange blikk.... passet på å fylle opp en kopp med vann, begge veier....og likte godt å stå i kø for å få gjort dette. Badekåpen hang ute ved utebassenget. Jeg sto og litt ved utebassenget og speidet ut over parkeringsplassen........var jo litt spennende det da... Kunne svirre litt naken rundt der oppe 🙂 1
Gjest Alterego666 Skrevet 24. november 2019 #84 Skrevet 24. november 2019 Akkurat nå, Siw H skrev: I den japanske badstuen i 2. etg kunne man ligge helt naken- så jeg gikk mellom utebadet , drikkefontenen og dennebadstuen , og brukte lang tid på det....der følte jeg friheten og noen lange blikk.... passet på å fylle opp en kopp med vann, begge veier....og likte godt å stå i kø for å få gjort dette. Badekåpen hang ute ved utebassenget. Jeg sto og litt ved utebassenget og speidet ut over parkeringsplassen........var jo litt spennende det da... Kunne svirre litt naken rundt der oppe 🙂 Der ser du! Det gjelder å bruke mulighetene...🤩😃
AnonymBruker Skrevet 24. november 2019 #85 Skrevet 24. november 2019 5 timer siden, Siw H skrev: Fikk liksom ikke oppmerksomhet nok----ingen som turte å kikke tror jeg, hadde vi bare kunne ligge nakne i salongen, ved baren.....så hadde jeg dratt tilbake. Du skulle fått noen lange blikk fra meg. Elsker å beundre det beste naturen har å by på; nakne damer i levende live, og i alle former og farger. Bare det at dere er nakne er pirrende, og spesielt når dere tillater oss å se; får meg til å føle meg privilegert. Anonymkode: 45085...7b4 2
Siw H Skrevet 24. februar 2020 Forfatter #86 Skrevet 24. februar 2020 Hmmm........... Jeg kom over en artikkel på nettet, hvor jeg kunne lese at vi kvinner ikke blir kåte av å se nakene menn. Jeg opplever det ikke slik, kan bli ordentelig kåt av å se en velproposjenert naken mann på Huk, eller Gressholmen. klart at setteingen påvirker meg, naken, utendørs,solbrun....en fin penis....joda......jeg tenner av det, men det er vel noe galt med meg da... 🙂 1
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2020 #87 Skrevet 24. februar 2020 8 minutter siden, Siw H skrev: Hmmm........... Jeg kom over en artikkel på nettet, hvor jeg kunne lese at vi kvinner ikke blir kåte av å se nakene menn. Jeg opplever det ikke slik, kan bli ordentelig kåt av å se en velproposjenert naken mann på Huk, eller Gressholmen. klart at setteingen påvirker meg, naken, utendørs,solbrun....en fin penis....joda......jeg tenner av det, men det er vel noe galt med meg da... 🙂 Da er det noe galt med oss begge. Tenner veldig mye på det samme. Anonymkode: a200f...17b 2
Trøndermann Skrevet 24. februar 2020 #88 Skrevet 24. februar 2020 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Da er det noe galt med oss begge. Tenner veldig mye på det samme. Anonymkode: a200f...17b Litt pussig hvis det er bare vi menn som har "lov" til å bli kåt av å se det motsatte kjønn naken... 1
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2020 #89 Skrevet 24. februar 2020 Jeg også skal på nakenstrand til sommeren. Har lyst til å bli beglodd av menn, erte dem opp. Sprike på stranda så mannfolka kan se rett hjem. Leke meg i bølgene.... Har ikke gjort det tidligere, men skal til sommeren.... Også kvinne 38 Anonymkode: 408d7...8ec 3
Siw H Skrevet 25. februar 2020 Forfatter #90 Skrevet 25. februar 2020 Du er 38 år, og har ikke gjort det før........hvis du tenner på tanken vil du få en herlig sommer. Selv har jeg gjort slik siden 16 - 17 årsalderen..... Og forsøker å leve med det...... det er det beste jeg vet. S 1
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2020 #91 Skrevet 25. februar 2020 54 minutter siden, Siw H skrev: Du er 38 år, og har ikke gjort det før........hvis du tenner på tanken vil du få en herlig sommer. Selv har jeg gjort slik siden 16 - 17 årsalderen..... Og forsøker å leve med det...... det er det beste jeg vet. S Nei, aldri gjort det før..... vi får invitere alle mannfolka på kg den dagen😉 Anonymkode: 408d7...8ec 2
Trøndermann Skrevet 25. februar 2020 #92 Skrevet 25. februar 2020 21 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nei, aldri gjort det før..... vi får invitere alle mannfolka på kg den dagen😉 Anonymkode: 408d7...8ec Stiller gjerne opp jeg 😜👍
Siw H Skrevet 25. februar 2020 Forfatter #93 Skrevet 25. februar 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Nei, aldri gjort det før..... vi får invitere alle mannfolka på kg den dagen😉 Anonymkode: 408d7...8ec Er forsåvidt en god tanke, men på Grssholmen er det nok mannfolk....... Og jeg får kikcet mitt av å sjokkere, altså at det ikke virker planlagt. Bare det å reise ut dit........og vet at de kanskje ikke forventer at jeg vrenger av meg alle klærne.......Om jeg skal invitere tilskuere så er det ikke like herlig. S
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå