Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet
4 timer siden, Alterego666 skrev:

Jeg er på Huk av og til på ettermiddagene etter jobb. Er ganske høy kvinneandel de gangene jeg har vært der, og folk oppfører seg som......folk.

Har opplevd litt innpåslitne karer når jeg har vært der alene kvinne, men stort sett er folk kun ute etter en hyggelig prat. Men trives best når jeg har med meg en mannlig venn. 

Anonymkode: ee24c...313

Videoannonse
Annonse
Gjest Alterego666
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har opplevd litt innpåslitne karer når jeg har vært der alene kvinne, men stort sett er folk kun ute etter en hyggelig prat. Men trives best når jeg har med meg en mannlig venn. 

Det forstår jeg, og jeg forsøker å være var på akkurat det.

Jeg har lest et tips til kvinner som går på naturiststrand alene. Tipset forteller at du skal legge deg nær en gruppe som allerede er på stranda. Dersom du legger deg alene, virker det inviterende på de som man ikke vil invitere. 

Synd at det skal være slik, men det er altså tipset.

Jeg har inntrykk av at det er en ganske god gruppejustis på naturiststrender og at brysomme folk blir tilsnakket og/eller vist bort.

Skrevet

Fine råd ang. å stå modell og fine steder å nevne å være naken i denne tråden.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, Sparkling_Pink skrev:

Fine råd ang. å stå modell og fine steder å nevne å være naken i denne tråden.

Å stå modell? Hva mener du?

Skrevet
10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Å stå modell? Hva mener du?

Å stå modell er å stå naken forran mennesker som øver seg eller studerer anatomi hos nakne mennesker. Når jeg har tegnet selv, er det en kjent sak at noen av de som stiller opp som modell får noe ~mer~ ut av det hele enn andre.

Kunstskoler, tegneklubber og artister kan ha behov for nakenmodeller. Ofte er de som har tallent i bevegelse og skuespill mest attraktive, da de lettere viser et stort register i kropslige uttrykk og stillinger.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
På 29.3.2019 den 23.44, Alterego666 skrev:

Du er kvinne selv? 

Nei, mann.

Anonymkode: 986d3...771

• 3 måneder senere...
Skrevet
På 17.3.2019 den 13.07, Alterego666 skrev:

De fleste er påkledd badekåpe når de beveger seg mellom bassenger og saunaer på The Well, men jeg kan ikke si jeg har sett et eksplisitt påbud om det. Rent generelt så blir det mindre og mindre tekstiler utover dagen.

På formiddagene er det nesten alltid flere venninnegjenger som er på lunchdate, og de bruker nesten alltid badetøy. Mange -meg inkludert- kvier seg for å være nakne sammen med en gruppe påkledde 23-årige jenter.

Utover ettermiddagen blir stemningen mindre og mindre påkledd. Det er også slik at man må være avkledd i saunaene, og etterhvert blir folk lei av å ta på vått badetøy mellom hvert saunabesøk. Utover kvelden blir det derfor mindre og mindre tekstile og en mer lax stemning med mye hud som vises fram helt naturlig.

Hvis du er naturist og kanskje litt glad i å vise deg fram, anbefaler jeg The Well på det sterkeste. Det er et spa som er helt i særklasse.

Jeg har blitt fortalt at det er utendørs svømmebasseng på The Well, og at det er solsenger plassert ved bassengkanten. Noen som vet om det er tillatt å sole seg naken i de solsengene?  

Skrevet

Jeg har blitt fortalt at det er utendørs svømmebasseng på The Well, og at det er solsenger plassert ved bassengkanten. Noen som vet om det er tillatt å sole seg naken i de solsengene?  

Gjest Alterego666
Skrevet
2 timer siden, Siw H skrev:

Det stemmer at det er utendørs basseng. Jeg har solt meg naken der før, men er senere blitt fortalt at man må være påkledd ved utendørsbassenget. 

Enten har jeg oppført meg utenfor regler, eller de er kanskje blitt endret i ettertid. Kan være sensitive naboer med innsyn som har protestert. Jeg er usikker. I sommerhalvåret trekker jeg mot fjorden for naturisme.

Skrevet

Synd at det ikke er greit å sole seg naken der , og dumt at man må kle på seg når man forflytter seg mellom de forskjellige fasalitetene.Ser for meg  å sprike litt diskret mot mennesker som ikke er vandt til nakenhet......får egentlig større kick av det. Er derfor Gressholmen er en favoritt.

• Liker 1
Gjest Alterego666
Skrevet
4 minutter siden, Siw H skrev:

Synd at det ikke er greit å sole seg naken der , og dumt at man må kle på seg når man forflytter seg mellom de forskjellige fasalitetene.Ser for meg  å sprike litt diskret mot mennesker som ikke er vandt til nakenhet......får egentlig større kick av det. Er derfor Gressholmen er en favoritt.

Det er ganske tett og folksomt i badstuene når det er saunaritualer der. Da er det nakenpåbud og masse hud mot hud. Er du tidlig ute kan du sitte på øverste benk.

Jeg er også glad i å vise meg fram, og bruker god tid inn og ut av saunaer og bassenger slik at jeg står naken i all min prakt.

Skrevet

Så deilig, du får og kick av dette , men blir du så påvirket at det er synlig ?  🙂

• Liker 1
Skrevet
6 minutter siden, Alterego666 said:

Det er ganske tett og folksomt i badstuene når det er saunaritualer der. Da er det nakenpåbud og masse hud mot hud. Er du tidlig ute kan du sitte på øverste benk.

Jeg er også glad i å vise meg fram, og bruker god tid inn og ut av saunaer og bassenger slik at jeg står naken i all min prakt.

Dere som er glad i å vise dere frem og opplever noe seksuelt i det: Husk på at vi er ganske så mange (majoriteten) som ikke ønsker å legge noe seksuelt i dette og ikke ønsker å bli involvert i andres eksponering, kikking og seksualitet. Spa-kulturen er heller ikke ment å være seksuell.

Jeg forstår at folk som er vant med å knytte nakenhet kun til seksualitet trenger litt tid til å venne seg til og akseptere dette men hvis man vil jobbe med det så får man det til.

Gjest Alterego666
Skrevet
59 minutter siden, Bag skrev:

Dere som er glad i å vise dere frem og opplever noe seksuelt i det: Husk på at vi er ganske så mange (majoriteten) som ikke ønsker å legge noe seksuelt i dette og ikke ønsker å bli involvert i andres eksponering, kikking og seksualitet. Spa-kulturen er heller ikke ment å være seksuell.

Jeg forstår at folk som er vant med å knytte nakenhet kun til seksualitet trenger litt tid til å venne seg til og akseptere dette men hvis man vil jobbe med det så får man det til.

Slapp av. Jeg går ikke rundt og sprader med en halvstiv loff og gnir meg inntil folk.

Jeg har en ekte glede ved å være naken. Gleden er ikke eksplisitt seksuell, men heller ikke avseksualisert.

Folk må gjerne påstå at naturisme er eller skal være fullstendig avseksualisert, men really.......?

Gjest Alterego666
Skrevet
På 30.7.2019 den 7.44, Siw H skrev:

Sjekket hjemmesiden til The Well. Det er et eget område ved utebassenget hvor man kan sole seg naken. 

Skulle bare mangle! 🤩☀️

https://www.thewell.no/arkiv/well-summer-club

AnonymBruker
Skrevet
På 29.7.2019 den 8.54, Siw H skrev:

Har også hørt dette og tror det er lov😊

Anonymkode: e003d...175

• Liker 1
Gjest Alterego666
Skrevet
På 30.7.2019 den 7.54, Siw H skrev:

Så deilig, du får og kick av dette , men blir du så påvirket at det er synlig ?  🙂

Jeg er ganske flink til å holde igjen så det ikke er synlig for alle, men inne i hodet mitt er det fest.

• 3 måneder senere...
Skrevet

Tja - da var jeg på The Well i går.... Det var helt ok....  Ikke det helt store, men koste meg i utendørsbadet......på taket.....og i japansk sauna i 2. etg. Der lå det mange nakne, men var ikke så mang som kikket liksom.

Burde være lov å ligge helt naken ved bassenget.......eller i baren, ved bassenget da...., men ingen gjorde det så jeg turte ikke......

Vel litt pirrende var det jo, men ikke som på Gressholmen..

• Liker 1
Gjest Alterego666
Skrevet
2 timer siden, Siw H skrev:

Tja - da var jeg på The Well i går.... Det var helt ok....  Ikke det helt store, men koste meg i utendørsbadet......på taket.....og i japansk sauna i 2. etg. Der lå det mange nakne, men var ikke så mang som kikket liksom.

Burde være lov å ligge helt naken ved bassenget.......eller i baren, ved bassenget da...., men ingen gjorde det så jeg turte ikke......

Vel litt pirrende var det jo, men ikke som på Gressholmen..

Det var synd og litt overraskende at du ikke likte det bedre. Jeg synes stedet er fantastisk, og på vinteren er mulighetene for ekshibisjonistisk naturisme begrenset.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...