Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Husker ikke nøyaktig hvor det ligger for har ikke vært der selv, men det går tog til Moss og buss ut på Jeløya. 

Anonymkode: 76f23...a15

Kanskje bedre å "sole" seg ved Svartvann, eller hva det nå heter. Skjønt det er det vel bare menn.  🐶

Anonymkode: 50f1f...8ea

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Gjest Alterego666
Skrevet
51 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kanskje bedre å "sole" seg ved Svartvann, eller hva det nå heter. Skjønt det er det vel bare menn.  🐶

Svartkulp. Det er en odde der hvor par/kvinner går. Ellers er det Huk og Kadettangen.

Gjest Alterego666
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Strutter?  Forklar! 

Vandrer naken i all min prakt.

AnonymBruker
Skrevet
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan kommer man dit? 

Sjøhaug heter det, ligger et stykke ut på Jeløya uten for Moss.

Slik kommer du deg med kollektivt fra Moss stasjon iallefall, må gå et lite stykke, 2.4 km. Men det er jo bare oppvarming slik at det blir ekstra deilig å kaste klærne når du kommer dit... https://goo.gl/maps/cUk47DKmnMy

Anonymkode: 986d3...771

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hva med aktmodell? Det bruker det å være behov for både profesjonellt og for kunstforeninger.

Anonymkode: 57fa1...a8b

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er mann å tenner på å vise meg osv. elsker å blotte meg der jeg kan, sånn helt uskyldig når jeg skifter på stranda å at kukken spretter ut osv. men problemet er jo at jeg blir kåt å får ereksjon på naken strender osv så det begrenser seg. ingen som ser at du er kåt. så regner med at jeg som mann som tenner på det samme hadde fått masse pepper om hvor syk i hodet osv jeg er, men som kvinne applauderes du. rart det der

Anonymkode: 405f8...c0c

• Liker 4
Skrevet
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er mann å tenner på å vise meg osv. elsker å blotte meg der jeg kan, sånn helt uskyldig når jeg skifter på stranda å at kukken spretter ut osv. men problemet er jo at jeg blir kåt å får ereksjon på naken strender osv så det begrenser seg. ingen som ser at du er kåt. så regner med at jeg som mann som tenner på det samme hadde fått masse pepper om hvor syk i hodet osv jeg er, men som kvinne applauderes du. rart det der

Anonymkode: 405f8...c0c

Du kan jo bare legge deg på magen så vises det ikke for deg heller

• Liker 2
Skrevet
På 19.3.2019 den 1.53, smilo skrev:

Sjekk ut Denne hjemmesiden om du er nysgjerrig på naturisme og hvor dette er mulig i Norge. 

Takk Smilo  🙂

AnonymBruker
Skrevet

Noen som har vært ved Svartkulp i det siste? (og da mener jeg type sist sommer, regner ikke med at det er så veldig mange som henger der nå....) Er det "vanlige" nudister som er der også, eller er det mest homofile cruisere? Kan tenke meg å ta en tur, men som mann har jeg ikke lyst at det skulle oppstå noen "misforståelser" der...

• Liker 1
Skrevet

Synes du er tøff jeg ble litt opphisset av det 

• Liker 1
Gjest Alterego666
Skrevet
På 26.3.2019 den 22.58, AnonymBruker skrev:

Noen som har vært ved Svartkulp i det siste? (og da mener jeg type sist sommer, regner ikke med at det er så veldig mange som henger der nå....) Er det "vanlige" nudister som er der også, eller er det mest homofile cruisere? Kan tenke meg å ta en tur, men som mann har jeg ikke lyst at det skulle oppstå noen "misforståelser" der...

Det er en odde på nordsiden av vannet (du går inn etter å ha passert demningen) hvor heterofolka ligger.

AnonymBruker
Skrevet
13 timer siden, Alterego666 skrev:

Det er en odde på nordsiden av vannet (du går inn etter å ha passert demningen) hvor heterofolka ligger.

Er det noe særlig med folk der da en varm sommerdag? Gjerne noen damer også ;).

Gjest Alterego666
Skrevet
10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er det noe særlig med folk der da en varm sommerdag? Gjerne noen damer også ;).

Bare vært der et par ganger da jeg foretrekker Huk. Det er både menn og kvinner, men menn er nok i overtall.

AnonymBruker
Skrevet
15 timer siden, Alterego666 skrev:

Bare vært der et par ganger da jeg foretrekker Huk. Det er både menn og kvinner, men menn er nok i overtall.

Ok, kanskje jeg drister meg en tur til Huk, eller kanskje tar turen til Kadettangen. Mindre sjanse for å møte noen man kjenner... Er jo selvsagt ikke ute etter å se nakne damer, men greit at det ikke bare er menn der lissom.

• Liker 1
Gjest Alterego666
Skrevet
43 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ok, kanskje jeg drister meg en tur til Huk, eller kanskje tar turen til Kadettangen. Mindre sjanse for å møte noen man kjenner... Er jo selvsagt ikke ute etter å se nakne damer, men greit at det ikke bare er menn der lissom.

Du er kvinne selv? 

AnonymBruker
Skrevet

synes alltid det er et problem med at det stort sett er bare mannfolk på nudiststrender og de oppfører seg ofte brautende og ekkelt. Er selv mann, må innrømme at det føles bedre jo flere kvinner det er, men det er dessverre ikke så enkelt å finne her i Oslo. :(

Anonymkode: 5b277...79d

Gjest Alterego666
Skrevet
10 timer siden, AnonymBruker skrev:

synes alltid det er et problem med at det stort sett er bare mannfolk på nudiststrender og de oppfører seg ofte brautende og ekkelt. Er selv mann, må innrømme at det føles bedre jo flere kvinner det er, men det er dessverre ikke så enkelt å finne her i Oslo. :(

Anonymkode: 5b277...79d

Jeg er på Huk av og til på ettermiddagene etter jobb. Er ganske høy kvinneandel de gangene jeg har vært der, og folk oppfører seg som......folk.

Gjest Alterego666
Skrevet

I går varmet sola så mye at jeg kjente på lengselen etter å være naken i naturen og ved sjøen. Nå kommer den fine tiden!

Skrevet

Jeg også liker å vise meg frem, og tar gjerne en Sharon Stone når jeg er ute og har på meg miniskjørt. Det er pirrende når menn ser på meg. Jeg synes egentlig det samme når menn ser på meg når jeg er på treningsstudioet eller på jobb når kunder ser på rumpa mi. Det er vel ikke noe galt i å føle seg begjært og tenne på det?

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...