Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

samme for meg........bevares for en oppførsel...

Videoannonse
Annonse
Gjest fitteslikker
Skrevet
På 2.1.2019 den 17.29, Siw H skrev:

Innebading vet jeg ikke om er noe for meg - kanskje på the well en eller annen gang - jeg setter grenser på stranda, har bare stått løpet helt ut en gang på gressholmen. 

En kar som også likte å vise seg naken vi hadde en fin dag sammen derute....men var egentlig ikke dette jeg ville skrive om her.....jeg sliter jo litt med dette og vurderer å få hjelp

Kutt ut det hjelpegreiene!
Oppsøker du terapeut, psykolog eller linnende, ender det med at du bare får mere skyldfølelse. Det er det mange som har gjort før deg.    
Nyt livet ditt! Kos deg!
(PS: jeg også teller ned dagene til jeg i gjen kan «vifte med tærne».         

AnonymBruker
Skrevet

Syns ikke du skal skamme deg for noe du, overhodet ikke skal skamme deg over. Jeg forstår deg godt, og om jenta er som deg neste gang jeg går inn i et forhold er det et stort bonus. Men hvis du føler at det blir et destruktiv mønster som ikke gir annet enn skam, eller andre konsekvenser som hindrer deg i å ha det bra, bør du søke hjelp. Om du bare skammer deg fordi du føler deg billig eller lignende, skal du gi slipp på det med en gang- omfavne sexualiteten din, og nyte den for alt det er verdt. Plutselig en dag skjer noe som gjør at du ikke får levd ut sexualiteten din, så vit at livet er ditt og livet er nå. 

Anonymkode: e6cd0...8b6

• Liker 3
  • 2 måneder senere...
Skrevet
På 2.1.2019 den 17.20, Alterego666 skrev:

Jeg har det på samme måte som deg, men har lært meg å neglisjere skamfølelsen. Bader helst naken, og liker å bli sett. Dette har ført til flere eksplisitte hendelser med både kvinner og par.

På vinteren har jo vi ekshibisjonister The Well, men det vet du helt sikkert. 

Det er forøvrig også flere naturistklubber i Oslo. Hvis jeg ikke tar feil, er det naturistbading på både Holmlia og Linderud.

Har du noe erfaring med eksibisjonisme på The Well....leser i tråden her at man ikke kan gå naken rundt der..., men må påføre seg badekåpe. Hvor,kan man være naken.......kjenner på kroppen nå at jeg....har lyst til å være naken....

• Liker 3
Skrevet
5 minutter siden, Siw H skrev:

Har du noe erfaring med eksibisjonisme på The Well....leser i tråden her at man ikke kan gå naken rundt der..., men må påføre seg badekåpe. Hvor,kan man være naken.......kjenner på kroppen nå at jeg....har lyst til å være naken....

varmen kommer snart og da kan en være naken ute og....

• Liker 1
Gjest Alterego666
Skrevet
2 timer siden, Siw H skrev:

De fleste er påkledd badekåpe når de beveger seg mellom bassenger og saunaer på The Well, men jeg kan ikke si jeg har sett et eksplisitt påbud om det. Rent generelt så blir det mindre og mindre tekstiler utover dagen.

På formiddagene er det nesten alltid flere venninnegjenger som er på lunchdate, og de bruker nesten alltid badetøy. Mange -meg inkludert- kvier seg for å være nakne sammen med en gruppe påkledde 23-årige jenter.

Utover ettermiddagen blir stemningen mindre og mindre påkledd. Det er også slik at man må være avkledd i saunaene, og etterhvert blir folk lei av å ta på vått badetøy mellom hvert saunabesøk. Utover kvelden blir det derfor mindre og mindre tekstile og en mer lax stemning med mye hud som vises fram helt naturlig.

Hvis du er naturist og kanskje litt glad i å vise deg fram, anbefaler jeg The Well på det sterkeste. Det er et spa som er helt i særklasse.

Skrevet
18 minutter siden, Alterego666 skrev:

De fleste er påkledd badekåpe når de beveger seg mellom bassenger og saunaer på The Well, men jeg kan ikke si jeg har sett et eksplisitt påbud om det. Rent generelt så blir det mindre og mindre tekstiler utover dagen.

På formiddagene er det nesten alltid flere venninnegjenger som er på lunchdate, og de bruker nesten alltid badetøy. Mange -meg inkludert- kvier seg for å være nakne sammen med en gruppe påkledde 23-årige jenter.

Utover ettermiddagen blir stemningen mindre og mindre påkledd. Det er også slik at man må være avkledd i saunaene, og etterhvert blir folk lei av å ta på vått badetøy mellom hvert saunabesøk. Utover kvelden blir det derfor mindre og mindre tekstile og en mer lax stemning med mye hud som vises fram helt naturlig.

Hvis du er naturist og kanskje litt glad i å vise deg fram, anbefaler jeg The Well på det sterkeste. Det er et spa som er helt i særklasse.

Takk , er det noen dager som er bedre enn andre, og er det en lounge der hvor man kan få lett servering, i så fall kan man være naken der?  

S

Gjest Alterego666
Skrevet

Tirsdager er rene tekstildager, så det er ikke aktuelt for folk som oss. Det er en bar ved det store bassenget på grunnivået, og en restaurant. Man må være påkledd i restauranten, og jeg har ikke sett neon som er avkledd i baren (dessverre). 

Generelt vil jeg anbefale fredag og lørdag ettermiddag og kveld. Da er det flere folk, og det er en mer løssluppen stemning. Det er ofte også DJ i baren. Mere folk gir flere tilskuere, og mer alkohol gir mer stirring, og mer mot for oss ekshibisjonister. 

AnonymBruker
Skrevet

Hva er The Well? 

Anonymkode: 50f1f...8ea

AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker said:

Hva er The Well? 

https://thewell.no/

Anonymkode: 31e9e...062

• Liker 1
Gjest Alterego666
Skrevet
1 time siden, Siw H skrev:

Takk , er det noen dager som er bedre enn andre, og er det en lounge der hvor man kan få lett servering, i så fall kan man være naken der?  

S

Dersom du bor langt unna, er vel helger uansett mest aktuelt?

Skrevet
2 minutter siden, Alterego666 skrev:

Dersom du bor langt unna, er vel helger uansett mest aktuelt?

Jeg vil jo gå dit på de beste dagene, hvis det er noen dager som er bedre enn andre , jeg bor i Oslo vest.

AnonymBruker
Skrevet
4 timer siden, Master1 skrev:

varmen kommer snart og da kan en være naken ute og....

Ikke mange steder det! 

Gjest Alterego666
Skrevet
19 minutter siden, Siw H skrev:

Jeg vil jo gå dit på de beste dagene, hvis det er noen dager som er bedre enn andre , jeg bor i Oslo vest.

Det er jo ikke langt unna! Jeg bor så nærme at jeg er mest redd for å treffe naboer når jeg går der og strutter....😬🙄

Gjest Alterego666
Skrevet
16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ikke mange steder det! 

Joda, det er bare å bruke litt fantasi og Google Maps.

AnonymBruker
Skrevet
10 minutter siden, Alterego666 skrev:

Det er jo ikke langt unna! Jeg bor så nærme at jeg er mest redd for å treffe naboer når jeg går der og strutter....😬🙄

Strutter?  Forklar! 

AnonymBruker
Skrevet
På 2.1.2019 den 16.12, Siw H skrev:

Jeg har en fetisj som på en måte styrer livet mitt, jeg er over gjennomsnittet glad i å vise meg naken....helst for menn på nakenstranda på Bygdøy, men etter en treningsøkt bruker jeg alt for lang tid i dusjen og garderoben. Jeg er en voksen dame på 38 år, som trener fire ganger i uken, og jeg liker å merke at andre damer studerer kroppen min.

Men det aller beste er å ligge å sprike mot en kar på nakenstranda og merke at han liker å titte på meg, eller det å rusle rundt på stranda å kjenne blikkene på kroppen min.....jeg blir veldig opphisset av dette, tør ikke å snakke med mine venniner om dette - bør jeg søke hjelp?            Nå bare venter jeg på sommeren......så jeg kan leve ut igjen  , hva skal jeg gjøre jeg skammer meg ji innerst inne.   Glad for svar...

Siw

Skjønner ikke at dette gjør noe. Det finnes en naken camping på Jeløya. Der kan du grille naken, bade naken, kort sagt være naken hele tiden. Stedet for deg? 

Anonymkode: 76f23...a15

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Skjønner ikke at dette gjør noe. Det finnes en naken camping på Jeløya. Der kan du grille naken, bade naken, kort sagt være naken hele tiden. Stedet for deg? 

Hvordan kommer man dit? 

AnonymBruker
Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan kommer man dit? 

Husker ikke nøyaktig hvor det ligger for har ikke vært der selv, men det går tog til Moss og buss ut på Jeløya. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...