Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har en fetisj som på en måte styrer livet mitt, jeg er over gjennomsnittet glad i å vise meg naken....helst for menn på nakenstranda på Bygdøy, men etter en treningsøkt bruker jeg alt for lang tid i dusjen og garderoben. Jeg er en voksen dame på 38 år, som trener fire ganger i uken, og jeg liker å merke at andre damer studerer kroppen min.

Men det aller beste er å ligge å sprike mot en kar på nakenstranda og merke at han liker å titte på meg, eller det å rusle rundt på stranda å kjenne blikkene på kroppen min.....jeg blir veldig opphisset av dette, tør ikke å snakke med mine venniner om dette - bør jeg søke hjelp?            Nå bare venter jeg på sommeren......så jeg kan leve ut igjen  , hva skal jeg gjøre jeg skammer meg ji innerst inne.   Glad for svar...

Siw

• Liker 7
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Du begynner med å skrive at fetisjen styrer livet ditt. Det høres jo negativt ut. Men så har du egentlig en ganske positiv beskrivelse av hvordan du føler det. Hvis det verste du kan komme på er at du bruker lang tid i dusjen, så ser jeg ingen vits i å gjøre dette til et problem!

Anonymkode: 4f34e...2a5

• Liker 14
Skrevet
13 minutter siden, Siw H skrev:

Jeg har en fetisj som på en måte styrer livet mitt, jeg er over gjennomsnittet glad i å vise meg naken....helst for menn på nakenstranda på Bygdøy, men etter en treningsøkt bruker jeg alt for lang tid i dusjen og garderoben. Jeg er en voksen dame på 38 år, som trener fire ganger i uken, og jeg liker å merke at andre damer studerer kroppen min.

Men det aller beste er å ligge å sprike mot en kar på nakenstranda og merke at han liker å titte på meg, eller det å rusle rundt på stranda å kjenne blikkene på kroppen min.....jeg blir veldig opphisset av dette, tør ikke å snakke med mine venniner om dette - bør jeg søke hjelp?            Nå bare venter jeg på sommeren......så jeg kan leve ut igjen  , hva skal jeg gjøre jeg skammer meg ji innerst inne.   Glad for svar...

Siw

Synes du høres ut som en ålreit dame jeg. Trenger ikke å skamme deg for dette. 😄

• Liker 8
Gjest Dkgut38
Skrevet

Hvorfor får jeg aldrig en slik Nabo 😂😉

seriøst så lenge du ikke sjikanere andre er dette jo harmløst 

Skrevet

Det værste er jo skammfølelsen - og at jeg lyver til venniner for å slippe å bli med på en "vanlig" strand.  Og dette  styrer livet mitt om sommeren...eneste jeg tenker på er jo å komme meg ut på nakenstranda....

AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, Siw H skrev:

Det værste er jo skammfølelsen - og at jeg lyver til venniner for å slippe å bli med på en "vanlig" strand.  Og dette  styrer livet mitt om sommeren...eneste jeg tenker på er jo å komme meg ut på nakenstranda....

Hvis du har lyst til å være med venninnene, men ikke greier det fordi trangen til å kle av deg er så sterk, jo, da er det på tide å søke hjelp. Hvis du derimot med viten og vilje prioriterer nakenstrand over venninnetid, så er jo dette en prioritering iht. dine preferanser på lik linje med å velge kino over teater?

Anonymkode: 4f34e...2a5

• Liker 13
Skrevet

Du trenger ikke søke hjelp. Du gjør jo ikke noe ulovlig så lenge du ikke gjør det foran barn og det gjør du jo ikke.
Høres jo ut som drømmedama for mange, ei som er stolt av kroppen sin og tør å vise den fram.
Tar du en Sharon Stone foran menn på andre steder også?

• Liker 2
Skrevet

Nei egentlig ikke, eller jeg har tatt massasje på et Thaimassasjested i Oslo som har mannlig massør....da valgte jeg å ligge naken og uten håndkle over meg. Det var spennende.Har og vært der og fått massasje av kvinnelig massør, ligger helt naken da også......finner begge deler veldig pirrende.

Selvom det er best på stranda, men her setter jeg klare grenser, bare en gang har det ført til en hendelse på gressholmen.. med en kar...uff - føler meg dum nå....

• Liker 3
Skrevet
41 minutter siden, Siw H skrev:

Skamfølelse fordi venninene dine lever etter janteloven å du velger å stå utenfor?

Det er jo venninene dine som burde vært skamfulle som lar andre folk bestemme hva de skal mene å ikke. 

Gjest Alterego666
Skrevet

Jeg har det på samme måte som deg, men har lært meg å neglisjere skamfølelsen. Bader helst naken, og liker å bli sett. Dette har ført til flere eksplisitte hendelser med både kvinner og par.

På vinteren har jo vi ekshibisjonister The Well, men det vet du helt sikkert. 

Det er forøvrig også flere naturistklubber i Oslo. Hvis jeg ikke tar feil, er det naturistbading på både Holmlia og Linderud.

Skrevet

Innebading vet jeg ikke om er noe for meg - kanskje på the well en eller annen gang - jeg setter grenser på stranda, har bare stått løpet helt ut en gang på gressholmen. 

En kar som også likte å vise seg naken vi hadde en fin dag sammen derute....men var egentlig ikke dette jeg ville skrive om her.....jeg sliter jo litt med dette og vurderer å få hjelp

Gjest Alterego666
Skrevet (endret)
2 timer siden, Siw H skrev:

Innebading vet jeg ikke om er noe for meg - kanskje på the well en eller annen gang - jeg setter grenser på stranda, har bare stått løpet helt ut en gang på gressholmen. 

En kar som også likte å vise seg naken vi hadde en fin dag sammen derute....men var egentlig ikke dette jeg ville skrive om her.....jeg sliter jo litt med dette og vurderer å få hjelp

Jeg vurderer ikke å få hjelp. Mine lyster skader eller sårer hverken meg selv eller andre.

Endret av Alterego666
AnonymBruker
Skrevet

Jeg skjønner ikke helt problemet. Fetisjen blir du ikke kvitt. Du liker det du liker. Hvorfor kan du ikke heller se deg om etter fellesskap og muligheter til å leve ut denne lysten til å bli sett på naken litt mer systematisk? Og en ons. på ei nakenstrand er ikke relevant. Alle møter noen de kunne eller har pult på uansett hvor de er.

Vennene dine deler kanskje ikke lysten, men jeg er ganske sikker på at de kjenner deg bedre enn du tror og godtar deg allerede slik du er. Om du skal ha hjelp er det for å bli kvitt plagene dine med skam. Du bør være en lykkelig skamløs pike på 38 som ukentlig til månedlig hele året har en kanal/ et akseptabelt og trygt sted å være naken og bli sett på. Du lever best i din egen medstrøms, du skader ingen.

Forøvrig, en går ikke naken rundt ute på the Well. Det er en bare naken i badstue og dampbad. Ellers er det valgfritt om en har på badetøy eller ikke i bassengene. En går rundt i badekåpe mellom stedene.

Hadde du møtt meg og partneren min noensteds, hadde du om du hadde turt fått samtalt med to mennesker som trives naken. Vi får ikke så mye kikk av å bli sett på, men det plager oss ikke. Du vil kunne omtale deg som "glad i å være naken", "ekshibisjonist" eller "nudist" litt etter som laget du er i. Forsøk å være åpen, og du vil stort sett få et lettere liv.

Anonymkode: dd302...d6d

• Liker 4
Gjest Alterego666
Skrevet
18 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg skjønner ikke helt problemet. Fetisjen blir du ikke kvitt. Du liker det du liker. Hvorfor kan du ikke heller se deg om etter fellesskap og muligheter til å leve ut denne lysten til å bli sett på naken litt mer systematisk? Og en ons. på ei nakenstrand er ikke relevant. Alle møter noen de kunne eller har pult på uansett hvor de er.

Vennene dine deler kanskje ikke lysten, men jeg er ganske sikker på at de kjenner deg bedre enn du tror og godtar deg allerede slik du er. Om du skal ha hjelp er det for å bli kvitt plagene dine med skam. Du bør være en lykkelig skamløs pike på 38 som ukentlig til månedlig hele året har en kanal/ et akseptabelt og trygt sted å være naken og bli sett på. Du lever best i din egen medstrøms, du skader ingen.

Forøvrig, en går ikke naken rundt ute på the Well. Det er en bare naken i badstue og dampbad. Ellers er det valgfritt om en har på badetøy eller ikke i bassengene. En går rundt i badekåpe mellom stedene.

Hadde du møtt meg og partneren min noensteds, hadde du om du hadde turt fått samtalt med to mennesker som trives naken. Vi får ikke så mye kikk av å bli sett på, men det plager oss ikke. Du vil kunne omtale deg som "glad i å være naken", "ekshibisjonist" eller "nudist" litt etter som laget du er i. Forsøk å være åpen, og du vil stort sett få et lettere liv.

Anonymkode: dd302...d6d

Godt resonnert!

Skrevet

Kjenner meg igjen, vær stolt av kroppen din og nyt din ekshibisjonisme så lenge du ikke skader andre. Naturiststranden og The Well er nevnt, men det finnes også andre muligheter. Selv har jeg fra tid til annen stilt som naken oppvarter på utdrikningslag og jenteparties, og jeg tror nok ikke du som jente vil ha mindre muligheter hvis du tenker i den retning. Bare en idé. Kanskje vi til og med kunne stilt opp sammen?

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Pm😉

Anonymkode: 0274c...39e

AnonymBruker
Skrevet

Så fint å høre om andre som har det som meg. Jeg greier ikke å gå på en vanlig strand. Trives ikke der i det hele tatt, men jeg MÅ sole meg og både naken om sommeren. Har ikke sagt det til noen men dette er grunnen til at jeg har flytta til Oslo. Du burde få med deg noen til Ca ap d'agde i Frankrike. Det er et deilig sted for sånne som oss. 

Anonymkode: e6784...ebd

• Liker 1
Skrevet (endret)

Har ikke en kropp som "passer" så godt på en nakenstrand, men liker den pirringen det gir å sole seg og bade naken. Gjør ofte dette i "Syden", men her hjemme er jeg mer forsiktig.:fnise: 

Nå skal vi snart til GC så da blir det vel noen turer på en FKK-strand. Heldigvis liker fruen det samme så da er vi sammen om dette.

Og til TS; ikke noe å skamme seg over. Nakenhet er den mest naturlige sak av verden så lenge man ikke plager andre og det er tillatt. Ville nok vært mer tilbakeholden i et muslimsk land.

Endret av 911
  • Liker 2
Gjest Alterego666
Skrevet

Leste denne tråden én gang til og fikk akutt sommerlengsel!

Kjæresten min ville reise til GC i fenruar, men jeg takket nei..... #panneklask

Skrevet

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...