Gå til innhold

Matchet med skikkelig pen jente. Hvordan går jeg frem?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gi kompliment på noe hun ser ut til å ha lagt arbeid i. F.eks på stilen

Ellers sjekker du opp fine jenter på akkurat samme måte som alle andre jenter. Ikke behandle dem ulikt bare basert på utseendet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sendte denne jeg.

«Hei! Jeg synes du var en veldig flott jente som jeg veldig gjerne vil bli kjent med. Håper du har hatt en fin kveld!😊»

Anonymkode: cf9ca...d0e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 12/30/2018 at 11:40 PM, AnonymBruker said:

Sendte denne jeg.

«Hei! Jeg synes du var en veldig flott jente som jeg veldig gjerne vil bli kjent med. Håper du har hatt en fin kveld!😊»

Anonymkode: cf9ca...d0e

Håper du fikk den responsen du håpet på da 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 30.12.2018 den 21.36, AnonymBruker skrev:

Jeg er jente og 28 år. Jeg ville foretrukket noe i denne duren: «Hei! Så utrolig flott du er! Nydelig smil😍 Har du det fint?😊»

Og vær engasjert og nysgjerrig! Svar på det hun skriver, og kom med oppfølgingsspørsmål. Og ikke vent for lenge med å be henne ut. 

Det viktigste du gjør er å vise respekt og interesse, men ikke å være _for_ på. 

Masse lykke til!

Anonymkode: 77557...e82

Hvis jeg hadde fått den meldingen da jeg var 20 år, hadde jeg sveipet han raskt videre. 90% sier jo akkurat det du sier han skal si. Kjedelig. Man vet som regel at man er attraktiv når man er attraktiv - man trenger ingen til å fortelle det. 

Ts, hold litt tilbake, ikke logre som en valp. Spør hvor i verden hun har reist, hvilke land hun likte best, og les deg deretter opp litt på disse landene. Så har du en fin inngangsport for deres felles interesse. Ikke fokuser på utseendet hennes, det er hun sikkert drittlei av (han jeg er gift med var en av de få som aldri kommenterte mitt utseende, mens resterende var overfokusert på hvordan jeg så ut, og rett og slett var altfor lette å få..), fokuser på at du er interessert i å få vite hvem hun er. Nyt jakten 😊

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fikk du svar? 

Jeg ville ikke fokusert på utseendet hennes mer fra nå av, fokuser på interesser ol. 

Dersom dere utveksler snap eller dere møtes er det selvsagt helt greit å gi små komplimenter for utseende. Men man blir fort skeptisk til de som er altfor opptatt av utseende. 

Anonymkode: 8e691...836

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...