Gå til innhold

Matchet med skikkelig pen jente. Hvordan går jeg frem?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Mann på 24 her

Hun jeg matchet med er 20 år gammel. Hun er veldig pen, men ser også ut som ei trivelig jente med god utstrålig og selvtillit. Det ser ut som hun er glad i å reise på ferier og slikt, og det er topp siden jeg liker det og. Det er perfekt for meg som trenger det i en partner og ha en å reise med. Hun har også god sans for mote, kler seg utrolig fint og sminker seg bra. Langt fint velstelt hår. 

Jeg vet ikke hva jeg skal skrive til henne. Jeg vil ikke drite meg ut eller få henne til å miste interessen. Og hva slags meldinger setter dere damer pris på, og hva slags meldinger er kjedelige og dere unngår å svare på? Vil som sagt skille meg ut blandt mange av de andre mannfolka hun har på lista. 

Ser på meg som selv som en normalt kjekk og oppegående mann som behandler jenter med respekt! Ca 1.90 høy og normalvektig, litt trent. 

Takk!:) 

Anonymkode: cf9ca...d0e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er jente og 28 år. Jeg ville foretrukket noe i denne duren: «Hei! Så utrolig flott du er! Nydelig smil😍 Har du det fint?😊»

Og vær engasjert og nysgjerrig! Svar på det hun skriver, og kom med oppfølgingsspørsmål. Og ikke vent for lenge med å be henne ut. 

Det viktigste du gjør er å vise respekt og interesse, men ikke å være _for_ på. 

Masse lykke til!

Anonymkode: 77557...e82

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er jente og 28 år. Jeg ville foretrukket noe i denne duren: «Hei! Så utrolig flott du er! Nydelig smil😍 Har du det fint?😊»

Og vær engasjert og nysgjerrig! Svar på det hun skriver, og kom med oppfølgingsspørsmål. Og ikke vent for lenge med å be henne ut. 

Det viktigste du gjør er å vise respekt og interesse, men ikke å være _for_ på. 

Masse lykke til!

Anonymkode: 77557...e82

Tusen takk for tips! Jeg foretrekker heller å bli kjent på ekte face to face, enn over chatting i evigheter. Opplevd å bli skuffa når personen ikke er helt den samme i virkeligheten.... så da er det best irl. Tenker å vise hennes mye interesse og spørre henne ut relativt fort.

TS

Anonymkode: cf9ca...d0e

Lenke til kommentar
Del på andre sider


Dette: ser også ut som ei trivelig jente med god utstrålig og selvtillit. Det ser ut som hun er glad i å reise på ferier og slikt, og det er topp siden jeg liker det og. Det er perfekt for meg som trenger det i en partner og ha en å reise med. Hun har også god sans for mote, kler seg utrolig fint og sminker seg bra. Langt fint velstelt hår.'

Skriv at hun virker som en veldig interessant person, at du liker henne og at hun skiller seg ut fra andre.
Hun vet nok mest sannsynlig at hun er pen, men hun vet ikke om hun er pen for deg, så si det til henne.
Og si at du gjerne vil bli kjent med henne fordi du tror hun er vakker på innsiden også.
Vi liker å føle oss spesielle og vi liker (ærlig) oppmerksomhet.
Lykke til! :nordvesta:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er jente og 28 år. Jeg ville foretrukket noe i denne duren: «Hei! Så utrolig flott du er! Nydelig smil😍 Har du det fint?😊»

Og vær engasjert og nysgjerrig! Svar på det hun skriver, og kom med oppfølgingsspørsmål. Og ikke vent for lenge med å be henne ut. 

Det viktigste du gjør er å vise respekt og interesse, men ikke å være _for_ på. 

Masse lykke til!

Anonymkode: 77557...e82

Nei, nei, nei! Har du det fint? Hva skal man egentlig svare på det? Superkleint.

Anonymkode: 64541...9c4

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hadde det vært meg, hadde jeg hatet at du kommenterte utseende til vi var godt kjent. Og spørsmål som: skjer? whats up? Er kjipe spørsmål. 

Anonymkode: d8879...47f

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er det mye håpløse alternativer 😂

Skriv; Hei ****** 😊 har du hatt en fin helg? 

Ikke kleint. Lett å svare på. Både kort og eventuelt utfyllende hvis man ønsker.. 

Skriv navnet hennes. Gjør det mye mere personlig! 

Anonymkode: 4c438...3f1

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ikke skriv navnet hennes... definisjon på creepy.

Anonymkode: f08dd...5fd

Ja Gud unngå for all del det!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enda usikker på hva jeg skal skrive... Hva med å bare holde det enkelt som et «Hei!:)» ?? Eller en melding hvor jeg ber henne ut i første melding? Hva tenker dere damer om det?

TS

Anonymkode: cf9ca...d0e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Huff, glad jeg ikke er singel når det er så mye rart en må ta hensyn til. Hadde jo gjort alt feil skjønner jeg med min enkle måte å bare si "Hei, hatt en fin helg?"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Enda usikker på hva jeg skal skrive... Hva med å bare holde det enkelt som et «Hei!:)» ?? Eller en melding hvor jeg ber henne ut i første melding? Hva tenker dere damer om det?

TS

Anonymkode: cf9ca...d0e

Gud nei da vil du bare drukne i alle meldingene hun får. Hvis hun er pen som du sier får hun nok mange matches og mange meldiger

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva med å bare holde det enkelt som et «Hei!:)»

Nei nei nei det holder ihvertfall ikke. Da får du ikke svar og må komme på noe ENDA bedre i din neste melding, ellers blir du garantert ghostet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg hadde satt pris på en åpnings kommentar som ikke handlet om utseendet mitt. Men heller et spørsmål om jeg har hatt en fin dag, en hyggelig jul. Sånne spørsmål som viser at du er interessert i henne som person og ikke i henne pga hun er pen. 

Anonymkode: 2e2f8...547

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er denne bra?

Hei! Du hadde en interessant profil, og du ser ut som en fin jente jeg godt kunne tenkt meg å bli kjent med. Håper du har hatt en fin kveld! Hva er dine planer for nyttårsaften?😌»

TS

Anonymkode: cf9ca...d0e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er denne bra?

Hei! Du hadde en interessant profil, og du ser ut som en fin jente jeg godt kunne tenkt meg å bli kjent med. Håper du har hatt en fin kveld! Hva er dine planer for nyttårsaften?😌»

TS

Anonymkode: cf9ca...d0e

Alt for langt. 

"Hei! Du virker som en flott jente. Har du hatt en fin helg?" 

Anonymkode: d9411...3ee

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker said:

Er denne bra?

Hei! Du hadde en interessant profil, og du ser ut som en fin jente jeg godt kunne tenkt meg å bli kjent med. Håper du har hatt en fin kveld! Hva er dine planer for nyttårsaften?😌»

TS

Anonymkode: cf9ca...d0e

Nå er ikke jeg på datingapper og jeg er gammel. Men jeg personlig synes dette høres veldig greit ut.

Hva unge damer mener vet jeg ikke. 

e

Anonymkode: cd97a...88c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...