Gå til innhold

Jyttes Gjemmeplass


Jytte

Anbefalte innlegg

Han ringte i går, og vi pratet lenge. Flørtet. Heldigvis er han singel selv om jeg ikke har tenkt å bli sammen med han. Jeg har bare lyst å komme på besøk, helst når jeg vil selv, og så kan han bli med på hytta hvis han vil. Bare han ikke løper naken utenfor. 

Det kan bli trangt. 

Vi måtte legge på i går kveld, flørten lå i lufta og vi merket den begge, og måtte le, og legge på fordi vi var sulten begge to. 

Ha ha, ja jeg drar dit, ringer han nå og sier at jeg skal se på flybilletter og hvor mange dager jeg kan være og cirka når. 

Han vi si at jeg må komme nå, men jeg skal til lege /spesialist, så det går ikke. 

Heldigvis, jeg har andre avtaler også. 

Glemmer aldri når vi gikk langs storhavet - en lang strand på flere kilometer. Vi passet en hund. Hadde med oss to pils og en røyk. Vi koset oss, jeg ble litt barnslig slem og prøvde å dytte han i en pytt. Da løp jeg litt. Hevn. Hunden var løs og løp lykkelig rundt. 

Egentlig, vil jeg at han skal komme på besøk til meg. Så drar vi på hytta, eller vil jeg det. 

Vi passer jo ikke sammen, ikke enda i alle fall. 

Hvis vi passer sammen er det bare fordi vi kjenner hverandre så godt og kan prate om alt, og har lett for å le sammen og føler oss vel i hverandres selskap. 

Det er forskjeller også. 

Prøvde jeg å endre han og hans rus? Nei. 

Ruser han seg for mye nå? Jeg vet ikke, det er ikke samme rem. og ikke så mye, men jeg vet ikke. 

Trenger jeg å ruse meg? Nei, jeg kan bare si at han må gå til kameratene sine og drikke. 

Tror jeg på det? Irl. 

Nei. Han vil plage meg som en flue når han er i det hjørnet, spille musikk hele natta og peke nese til meg, stenge meg ute av badet, osv. 

Jeg kan takle det i en uke eller to. 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har vært med han i tykt og tynt som en venninne. Han har vært døden nær. 

Klarer ikke se på oss som kjærester, bare som veldige gode venner. Unntatt de gangene han klarer å sjarmere meg. 

Men han kødder bare. Jeg flørter og sjarmerer han også, og så begynner vi å le. 

Har sagt at jeg trenger en mann par ganger i året, til praktiske ting. Ikke oppussing, men småplukk. 

Sexlivet er heller ikke det store og har aldri vært det. På grunn av hans rus-historie. Vi også måtte ha sex på alternativ vis. 

Mulig jeg drar dit og tar med meg en stor rød dildo i bagasjen. 

Kanskje han holder seg unna meg da. 

Men han er ikke masete, selv om han var helt koko noen ganger når det var ff. i bildet. 

Nuvel. 

Jeg må ikke bestemme meg i dag. Men påska hadde vært en fin tid der, skal spørre han. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 måneder senere...

I dag skal jeg ta taxi og kjøpe inn ferdig-pizza, øl og vin og sigaretter. Juke-boks har jeg ikke. 

Er så ræva lei. Pengene flyr, bare en liten tur på Ikea kostet skjorta. Uten å ha kjøpt møbler. 

Må jeg ut? Ja, jeg mangler sigaretter. Må jeg på polet? Neida, men godt med vin til pizza. Får jeg tak i blås, ja trolig, men det stresser jeg ikke med selv om det hadde vært godt. 

Kunne bestilt pizza på døra, men de har ikke sigaretter. 

Fillern for et elendig sted jeg befinner meg på nå. Men når jeg kommer hjem skal jeg sove. Det blir varmt, men da setter jeg vifta på og retter den mot senga. 

Ble full i går og husker cirka ti prosent. Flørta med broren til en av norges mest profilerte kjendis out of space. Ikke direkte flørt men... ille nok når jeg ikke husker fletta. 

For jeg tipper jeg ikke er den eneste som har flørtet med han. 

Å det er surt. 

Han husker sikkert ikke meg (det er bra). 

Jeg skal ta dyna og lese når jeg er hjemme igjen. En jeg kaller for "Veranda-pikk-Terje" har ringt i går,  men jeg svarte selvsagt ikke. 

Jeg kaller han Terje, men har lagret han som Veranda-pikken. 

Det betyr at jeg ikke vil ha noe med han å gjøre. Han er en frekk en jævel.

Dro 

 pikken på min veranda, og ble sur når jeg ikke slo til på tilbudet. 

Æsj. Men det minner meg på hvor heldig jeg er som ikke har han i huset. 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dagbok dagbok, men når Veranda-Terje-pikk ringer meg, ja da blir det sånn. 

Skal jeg ringe han tilbake??? 

Butikken først. Jeg kommer til å være skarp i stemmen, han vil at vi skal ha sex. Det har vi hatt, men det var når vi var unge. Han fremstår som ung også i dag? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har ikke hatt sex på fire år. Det er andre jeg kan spørre... kanskje. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sex meg her og der. Jeg har ikke møtt Han som tenner meg. Så enkelt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veranda-pikk-Terje, ikke ring meg. Det gir ingen mening. Du respekterer meg ikke, du er temmelig gal faktisk. 

Ikke ring meg, jeg ringer deg. Det skal jeg sende som melding til deg nå. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm. Jeg anser han som gal selv om han er rik og har eget firma og står stødig i sitt yrke. 

Han er dannet og morsom, men har ingenting på min veranda å gjøre mer. Jeg kastet han ut. Klart han ble fornærmet, den store kuken. Må vite. 

Noe så avtennende har jeg aldri vært borti før. Og håper jeg slipper. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 måneder senere...

Ingen ny romanse på gang. 

En gammel. ???

Han var så ung at jeg sa nei til et forhold. Det var på grunn av at jeg ikke stolte på at jeg skulle bli sjalu, jeg en alenemor, og han så ung og pen....

Så sjarmerende også, men Nei. 

Nå har han kontaktet meg, møtes? 

Vet ikke, og kommer ikke om å skrive om det på kg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og, han er gift. 

Selvfølgelig. 

Han vil bare møte meg for å slå ihjel en ettermiddag med å le av gamle minner. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så jeg vet ikke om jeg vil møte han. 

For min del kan det skape følelser. Og sorg, ikke minst. Han er gift og det virker som de har et godt forhold. 

Den innbilske delen av meg sier at de kanskje står foran en skilsmisse eller har et åpent forhold, men jeg vil helst ikke bli en tredjepart i et åpent forhold. Vil man egentlig det? 

Følelsene for han har bleknet, men ikke i stor grad. 

Hvor er den moderne delen av meg, den som ikke ville vært så irriterende innbilsk og imbecil. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den gangen, vi var så unge og så kåte. 

Han var fem år yngre enn meg. 24 var jeg. 

Vi ble så kåte på hverandre på puben, og lo mye, jeg lo for han flørtet meg i senk. 

Den første gangen. Det gikk for meg straks han kysset og slikket puppene. 

Da ble det kjedelig, så jeg sa at han måtte komme inn i meg, det gikk for han og det var det. 

................

Men vi hadde kontakt i mange år. Og grunnen til at jeg sa nei til et forhold var at jeg ikke stolte på meg selv. 

Dette vet han ikke. Og han er gift. 

Det kan virke som de bare er gode venner som ikke har skiltes på grunn av barna og økonomi. 

Og det er det samme, jeg skal ikke vikle meg inn i et nytt håpløst forhold. 

Virker som jeg er innbilsk, tja, det er også en måte å si det på. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Fytti katta KRAKE SØKER MAKE osv. 

Dette vil jeg ikke skrive om. Det blir for privat. 

Det er en jeg er udelt glad i og har god kommunikasjon med, eller sånn dagen derpå - følelse, har vi god kommunikasjon? 

Jeg orker ikke ringe for å spørre. 

Dumt jeg ikke kan skrive om det for vi hadde en åpen samtale om noe som er viktig. 

Det er så viktig at jeg og sikkert de fleste vil føle seg som analfabet. Vet ikke om jeg kan endre meg, men det må flere ting til og ttt. 

Eller skal jeg jumpe i søla? 

En del vil det, men det hele kan bli infløkt. 

Kan jeg stille dere lesere ett spørsmål? 

Hvor lenge siden er det du hadde sex? 

Har slått mine egne rekorder på par år, det er faktisk j.... fem år siden sist. På en ... måte, har jeg snudd ryggen til menn. 

Og til kvinner. 

Har jeg blitt introvert? Neppe, har alltid vært det i perioder. 

Det handler om barmhjertighet, jeg anser meg for snill, men det går en grense et sted. Men er det ensbetydende med å ikke få ... få hva... 

Dette er noe jeg må bruke lang tid på å tenke over. 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det handler om kjærlighet, vennskap. 

Om man skal bevege seg videre. 

Satse vennskapet, sette det på en prøve. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husker alt, han kan ringe selv, men vi ble enige om å vente, ting tar tid. 

Tålte lite i går, måtte dra tidlig hjem. Vel hjemme fikk jeg ikke sove. Ble liggende å tenke på samtalen. 

Hvis vi tar den humoristisk kan vi le av den i dag selv om det er til å gråte av. 

Og nei, han er ikke gift. 

Vi har kjent hverandre i mange år. 

Men, for min egen del nå, må jeg se på det vi prata om i går som svada med undertone. 

Svada med undertone ja....

Må nesten ringe han, men vet ikke om jeg tør. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...