Gå til innhold

Offline på Sukker i 6 uker - creepy å sende melding på facebook?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Ja det er ekstremt creepy. Send hun en hyggelig melding på sukker og når hun er klar for å finne noen igjen så logger hun på å ser den og tar kanskje kontakt med deg tilbake da. 

Anonymkode: fefa3...cb8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

9 minutter siden, padawan skrev:

Du har ingen ting på å tape ved å kontakte henne så jeg synes du skal gjøre det. 

Det har han såvisst. Han taper sjansen på å gjøre et normalt, godt førsteinntrykk og dermed svekkes sjansen betraktelig for at hun gidder bruke noe tid på å skrive til ham. 

Å si slike ting som du gjør, er en idiotisk floskel videreført av desperate menn uten sosiale antenner. Klart man har mye å tape når man på en stupid måte henvender seg til folk man er interessert i.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Trulteskogen skrev:

Det har han såvisst. Han taper sjansen på å gjøre et normalt, godt førsteinntrykk og dermed svekkes sjansen betraktelig for at hun gidder bruke noe tid på å skrive til ham. 

Han hun vært offline i 6 uker fra Sukker har han lite å tape ved å ta kontakt på Facebook. Den som ikke prøver vinner selvfølgelig ingenting. At du ser på det som desperat mv får du ta på din egen kappe men jeg er i alle fall uenig med deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, padawan skrev:

Han hun vært offline i 6 uker fra Sukker har han lite å tape ved å ta kontakt på Facebook. Den som ikke prøver vinner selvfølgelig ingenting. At du ser på det som desperat mv får du ta på din egen kappe men jeg er i alle fall uenig med deg.

Det eneste rasjonelle i en slik situasjon er å sende henne melding på Sukker, ikke FB. Da har han iallefall en reell sjans til å fremstå som et normalt menneske. At du mener det er fritt frem å kontakte folk på FB i ens ærend for å prøve sjekke de opp, sier sitt om deg. Men nå har jo du tatt kontakt med damer her inne på PM og gitt de tilbakemeldinger om det ene og det andre...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ta det rolig da, folkens. 🙂

Jeg har sendt henne melding på sukker, men hun har ikke vært innpå enda. Jeg er også litt der at det er ingenting å tape på å prøve via FB om hun likevel ikke sjekker sukker etter en tid.
Om jeg gjør det, vil det jo gjøres med all respekt. Prøve å snu det fra å være en gjennomsnittlig creepy melding til å fremstå som noe jeg gjør litt unntaksvis for henne spesifikt, kanskje det til og med kan virke litt mer positivt da. En ting er jo hva man sier, en annen ting er måten man sier det på. Det gjelder kanskje å formulere det så det ikke er for påtrengende/plagsomt, at hun ikke trenger å føle seg forpliktet til å svare om hun synes det upassende, samtidig som det ikke må fremstå som desperat. En fin balanse mellom det.

Anonymkode: 9af06...b4b

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Velger å gå mot strømmen jeg. Fikk en del Facebook mld mens jeg  var på tinder. Syntes det var kjipt. Men hadde jeg fått en søt mld av en mann jeg syntes var tiltrekkende hadde jeg blitt sjarmert. Så syntes du skal prøve jeg!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ta det rolig da, folkens. 🙂

Jeg har sendt henne melding på sukker, men hun har ikke vært innpå enda. Jeg er også litt der at det er ingenting å tape på å prøve via FB om hun likevel ikke sjekker sukker etter en tid.
Om jeg gjør det, vil det jo gjøres med all respekt. Prøve å snu det fra å være en gjennomsnittlig creepy melding til å fremstå som noe jeg gjør litt unntaksvis for henne spesifikt, kanskje det til og med kan virke litt mer positivt da. En ting er jo hva man sier, en annen ting er måten man sier det på. Det gjelder kanskje å formulere det så det ikke er for påtrengende/plagsomt, at hun ikke trenger å føle seg forpliktet til å svare om hun synes det upassende, samtidig som det ikke må fremstå som desperat. En fin balanse mellom det.

Anonymkode: 9af06...b4b

Det har lite å si hvordan du formulerer deg i meldingen. Jeg har fått «respektfulle» meldinger på facebook fra menn som «fant meg» via datingapper. Det handler om at Facebook er feil arena, og det oppleves invaderende. Nå er jeg ikke singel lenger, men da jeg frekventerte datingsider foretrakk jeg respektløse meldinger via datingsiden foran greie meldinger via Facebook. Jeg svarte aldri på noen av meldingene menn sendte meg på Face, og ved å sende en melding der ødela de alle sine sjanser, men de hadde kanskje hatt en sjanse om de hadde gått via riktige kanaler.

Anonymkode: bbd24...dc5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg godtar ingen meldinger fra ukjente på facebook. 
Kommer det fram at personen i tillegg har stalket meg fra sukker, så hadde jeg blokkert. 
 

Anonymkode: 72b7e...c70

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 29.12.2018 den 19.34, AnonymBruker skrev:

Det har lite å si hvordan du formulerer deg i meldingen. Jeg har fått «respektfulle» meldinger på facebook fra menn som «fant meg» via datingapper. Det handler om at Facebook er feil arena, og det oppleves invaderende. Nå er jeg ikke singel lenger, men da jeg frekventerte datingsider foretrakk jeg respektløse meldinger via datingsiden foran greie meldinger via Facebook. Jeg svarte aldri på noen av meldingene menn sendte meg på Face, og ved å sende en melding der ødela de alle sine sjanser, men de hadde kanskje hatt en sjanse om de hadde gått via riktige kanaler.

Anonymkode: bbd24...dc5

Jeg skjønner hva du mener, men dette er slik man aldri kan vite før man prøver. Er man på et utested og tar initiativet til kontakt, så kan jo noen også oppfatte dette som innpåslitent, mens for andre er det en selvfølge og forventet at andre tar kontakt. Sitter man bare og venter i frykt for at den andre ikke setter pris på det, får man ihvertfall ingen kontakt. I de fleste arenaer er det jo forventet at mannen skal ta initiativ, og i mange tilfeller (forutsatt en riktig arena) vil man jo bli avvist. I alle tilfeller der man blir avvist er det jo fordi jenta på en eller annen måte ikke ønsker kontakt med deg.

Anonymkode: 9af06...b4b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 28.12.2018 den 4.45, solmåneogstjerner skrev:

Er litt vanskelig å si. Om det er noen jeg liker godt, så vil jeg bli sjarmert av at han prøver litt ekstra, søker meg opp osv. Er det noen jeg (i utgangspunktet) ikke er veldig begeistret for, så er det creepy. 

Så... 

Kort oppsummert:,TS

Creepy om du er stygg, sjarmerende om du er hot

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...