Gå til innhold

Kan jeg ha dette som krav i datingprofilen?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

..." og om du kommer så langt: Må være god i senga/velutstyrt."

Jeg har ikke sex før tiende date minst, vil ikke fremstå billig eller useriøs med en sånn tekst men det er kjempe viktig at personen er velutstyrt og god i senga ellers føler jeg meg bare brukt siden jeg ikke får noe ut av sexen ellers, og bortkastet tid på å treffes og bli kjent. Kan jeg ha det eller burde jeg droppe det og risikere mer dårlig sex ... 

 

Anonymkode: 8f3c6...422

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

..." og om du kommer så langt: Må være god i senga/velutstyrt."

Jeg har ikke sex før tiende date minst, vil ikke fremstå billig eller useriøs med en sånn tekst men det er kjempe viktig at personen er velutstyrt og god i senga ellers føler jeg meg bare brukt siden jeg ikke får noe ut av sexen ellers, og bortkastet tid på å treffes og bli kjent. Kan jeg ha det eller burde jeg droppe det og risikere mer dårlig sex ... 

 

Anonymkode: 8f3c6...422

Selvfølgelig, om du ser ut som Jessica Alba!

Anonymkode: 7ddcc...418

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

😂 nei, det kan du ikke. 

Og god i senga er ikke en konstant. Det kommer an på partneren. 

Anonymkode: 0fe14...4e4

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ikke helt glad i en profil som er vinklet som "Jeg er ute etter en sånn og sånn partner", men liker best profiler som forteller meg "Dette er den jeg er". Husk at de som leser profilen er mest interessert i å få et innblikk i hvem du er og om du kan være en  interessant partner. Du bør reklamere for deg selv som partner ved å vise deg selv fra din beste side, ikke stille krav til den andre. Så blir det heller din oppgave å lese matchens profil med deres "Dette er den jeg er"-tekst, for å vurdere om interessen er gjensidig.

Har du f.eks. barn og forventer at en eventuell partner tar en rolle i forhold til barna, så holder det gjerne å skrive at du er mor til barn på heltid, fremfor å stille kravet "du må være glad i barn og ta en farsrolle for dem" på profilen. En annen match vil da gjerne skrive på sin profil at de er glad i barn, og dere finner da frem i fellesskap til at dette kan funke.

Det er da ingen som kan nekte deg å sette noen krav på profilen. Men dess flere krav man setter, vil det jo virke mer sært avvisende. Så kravene bør være mer kortfattet, litt overveid og helst bakt inn i teksten.

Og tilbake til det opprinnelige spørsmålet om du kan ha akkurat det kravet på profilen.. Snu det heller og spør om du ville ha tenkt at en match var seriøs hvis de hadde skrevet "Jeg er god i senga og er godt velutstyrt" på profilen. Hvis svaret er nei, så synes jeg ikke du bør sette det som et skrevet krav heller. Det vil føles like useriøst begge veier

Anonymkode: a5631...378

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Og god i senga er ikke en konstant. Det kommer an på partneren. 

Men diger kuk er. 
Jeg synes absolutt hun bør ha dette kravet med. Om ikke annet, gjør hun det tydelig hun hva slags menneske hun er.

Anonymkode: 22a72...b24

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er ikke helt glad i en profil som er vinklet som "Jeg er ute etter en sånn og sånn partner", men liker best profiler som forteller meg "Dette er den jeg er". Husk at de som leser profilen er mest interessert i å få et innblikk i hvem du er og om du kan være en  interessant partner. Du bør reklamere for deg selv som partner ved å vise deg selv fra din beste side, ikke stille krav til den andre. Så blir det heller din oppgave å lese matchens profil med deres "Dette er den jeg er"-tekst, for å vurdere om interessen er gjensidig.

Har du f.eks. barn og forventer at en eventuell partner tar en rolle i forhold til barna, så holder det gjerne å skrive at du er mor til barn på heltid, fremfor å stille kravet "du må være glad i barn og ta en farsrolle for dem" på profilen. En annen match vil da gjerne skrive på sin profil at de er glad i barn, og dere finner da frem i fellesskap til at dette kan funke.

Det er da ingen som kan nekte deg å sette noen krav på profilen. Men dess flere krav man setter, vil det jo virke mer sært avvisende. Så kravene bør være mer kortfattet, litt overveid og helst bakt inn i teksten.

Og tilbake til det opprinnelige spørsmålet om du kan ha akkurat det kravet på profilen.. Snu det heller og spør om du ville ha tenkt at en match var seriøs hvis de hadde skrevet "Jeg er god i senga og er godt velutstyrt" på profilen. Hvis svaret er nei, så synes jeg ikke du bør sette det som et skrevet krav heller. Det vil føles like useriøst begge veier

Anonymkode: a5631...378

Har med intro om meg selv også men ærlig talt for at et forhold skal utvikle seg må man vite at den man dater er en man kan leve med, for noen er det kanskje felles religion som er viktig og har det som krav, eller viktig å dra på fjelltur sammen og har aktiv partner som krav mens for meg er det viktig med ja blandt annet god sex/velutstyrt. Lager ikke en liste med femti krav men dette er faktisk på topp 3.

 

-------------

Til deg som skrev at da måtte jeg se ut som Jessica Alba, ja jeg ser bra ut men teit av deg å mene at mindre pene jenter ikke kan forvente eller kreve bra sex som om de er mindre verdt eller noe. Alle fortjener et bra sexliv og det er ikke et slott og fem ferievillaer jeg krever, bare ordentlig god sex. Ikke fordi jeg er kravstor syns jeg men fordi jeg føler meg bokstavelig shit og deprimert om jeg deler noe så intimt og privat som kroppen min og sex med noen uten å få noe ut av det så det er verdt det! 

Anonymkode: 8f3c6...422

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

18 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men diger kuk er. 
Jeg synes absolutt hun bør ha dette kravet med. Om ikke annet, gjør hun det tydelig hun hva slags menneske hun er.

Anonymkode: 22a72...b24

Ingen som sier den skal være diger.  Bare god og ikke liten  ;) Men er dårligere gjort å skrive  no small penises allowed liksom hihi

Anonymkode: 8f3c6...422

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

46 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ingen som sier den skal være diger.  Bare god og ikke liten  ;) Men er dårligere gjort å skrive  no small penises allowed liksom hihi

Anonymkode: 8f3c6...422

Er det et vanlig problem? Størrelsen altså. De fleste er jo normale. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

..." og om du kommer så langt: Må være god i senga/velutstyrt."

Jeg har ikke sex før tiende date minst, vil ikke fremstå billig eller useriøs med en sånn tekst men det er kjempe viktig at personen er velutstyrt og god i senga ellers føler jeg meg bare brukt siden jeg ikke får noe ut av sexen ellers, og bortkastet tid på å treffes og bli kjent. Kan jeg ha det eller burde jeg droppe det og risikere mer dårlig sex ... 

 

Anonymkode: 8f3c6...422

Med en gang du skriver noe slikt så blir du bare et puleobjekt for gutta.

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Datingprofil, regner i dates og du bruker begrepet "date"...? Nordmenn dater ikke. Om du skal sette opp en hel del regler og føringer kan du like gjerne kjøpe hest eller hund. Og slett profilen. Du finner ikke vanlige folk på det viset der.

Anonymkode: ca0b9...e33

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, jabx said:

Med en gang du skriver noe slikt så blir du bare et puleobjekt for gutta.

Støttes. 

Å dra i land ti sexløse dater er urealistisk i seg sjæl. Med de gutta som biter på en slik profiltekst snakker vi nærmere umulig. 

Anonymkode: 82c8f...516

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS er sikkert en sånn som skråler om "buhu, jeg tiltrekker meg bare drittsekker, bla bla bla". Hvordan tror du de ble gode i senga da, lille venn? De pulte rundt som faen. De kan velge og vrake. De puler og dumper. Lykke til!

Jeg for min del får bare mer og mer ut av sex etter hvert som jeg lærer partneren bedre og bedre å kjenne. Det beste er når man er så godt kjent med hverandres kropper at man nærmest kan diktere når orgasmene skal komme. Edging er saker det, også for de med innovertiss.

Trenger ikke å være så jævla rå i senga i utgangspunktet bare man lærer å bli trygg på hverandre og kan kommunisere.

Endret av jabx
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Ingen som sier den skal være diger.  Bare god og ikke liten  
Anonymkode: 8f3c6...422

Jo, du skriver velutstyrt, og det oppfattes som stor kuk
Mener du ikke liten, får du nesten skrive det. Skjønt, en kuk som ikke er liten, er vel fort vekk stor?

Anonymkode: 22a72...b24

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Folk kan selvsagt skrive hva de vil, og det er jo ikke noe i veien for å skrive det hvis det er virkelig det du trenger. Men husk på at mottakeren også skal tolke det du skriver, og personlig ville jeg nok som mann oppfattet noen motstridende signaler dersom en kvinne sier hun vil vente lenge med sex samtidig som hun eksplisitt ser etter en velutstyrt kar. Når man har tekst som helt klart er seksuelt orientert, så ville jeg hatt vansker med å tro på at hun ikke primært ser etter en sexpartner fremfor et seriøst forhold. 

Anonymkode: 10f11...b1e

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

..." og om du kommer så langt: Må være god i senga/velutstyrt."

Jeg har ikke sex før tiende date minst, vil ikke fremstå billig eller useriøs med en sånn tekst men det er kjempe viktig at personen er velutstyrt og god i senga ellers føler jeg meg bare brukt siden jeg ikke får noe ut av sexen ellers, og bortkastet tid på å treffes og bli kjent. Kan jeg ha det eller burde jeg droppe det og risikere mer dårlig sex ... 

 

Anonymkode: 8f3c6...422

Man vet vel ikke om det blir bra sex før man opplever samspillet? Du er ikke bra i senga du heller med feil person.

Synes det er helt patetisk å skrive noe sånt, men du får vel tilbud uansett vil jeg tro, selvom oppegående mannfolk ville skygget banen.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man kan kreve og skrive hva man vil, men man skremmer bort mange bra mennesker på den måten. Mange velutstyrte menn som er gode i senga OG bra og oppegående menn ellers vil styre unna slike tilfeller som deg. Og godt er det. :)

Så sånn sett er det bra for alle parter å røpe hva slags menneske man er allerede i datingprofilen.

Anonymkode: 98856...f67

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Og menn som svarer på dette? De ser kun siste krav. Lykke til med å finne en bra mann. Du finner i aller beste fall en kåt elsker. Noen damer asså. Og noen menn. De bør jo finne hverandre. De burde holde sammen også, så vi andre slipper kjønnshatere av begge kjønn. 

Anonymkode: 34fc0...88e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har med intro om meg selv også men ærlig talt for at et forhold skal utvikle seg må man vite at den man dater er en man kan leve med, for noen er det kanskje felles religion som er viktig og har det som krav, eller viktig å dra på fjelltur sammen og har aktiv partner som krav mens for meg er det viktig med ja blandt annet god sex/velutstyrt. Lager ikke en liste med femti krav men dette er faktisk på topp 3.

 

-------------

Til deg som skrev at da måtte jeg se ut som Jessica Alba, ja jeg ser bra ut men teit av deg å mene at mindre pene jenter ikke kan forvente eller kreve bra sex som om de er mindre verdt eller noe. Alle fortjener et bra sexliv og det er ikke et slott og fem ferievillaer jeg krever, bare ordentlig god sex. Ikke fordi jeg er kravstor syns jeg men fordi jeg føler meg bokstavelig shit og deprimert om jeg deler noe så intimt og privat som kroppen min og sex med noen uten å få noe ut av det så det er verdt det! 

Anonymkode: 8f3c6...422

Dersom du ikke kan få noe ut av sex uten at mannen er "velutstyrt", så burde du kanskje gå litt i deg selv. Noen menn mener de ikke får noe ut av sex hvis de ikke kan ha sex med en ung skjønnhet. Det blir litt av det samme. 

Anonymkode: 8fadc...28d

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du verden så mange elendige profil tekster som ligger ute på diverse datingsider. Noen er bare helt blåst på dette, og skrive masse idioti som aldri kan ende særlig bra. Alt fra syting om hvor forferdelig de har hatt det i tidligere forhold, til hvor dårlige dating tekster det er på forum de er på. Altså ren syting, og det er så "turn off" at man bare kan slette profilen sin. Det samme gjelder en rekke krav, det innbyr ikke til kontakt en gang.

Skriv om deg selv hva du står for! Dropp kravene! Ha et åpent sinn og vis at du kan tilpasse deg, utforske og være åpen. Det er når man treffes at eventuelle "krav" kan settes opp, når man er blitt skikkelig kjent med hverandre. Helt håpløst faktisk, og det gjør at jeg mister litt troen på hele nettdatingen.

Endret av Duftavsommerregn
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 26.12.2018 den 7.03, AnonymBruker skrev:

Jo, du skriver velutstyrt, og det oppfattes som stor kuk
Mener du ikke liten, får du nesten skrive det. Skjønt, en kuk som ikke er liten, er vel fort vekk stor?

Anonymkode: 22a72...b24

Eventuelt middels eller "normal".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...