Gå til innhold

Irisiris prøvedagbok


Irisiri

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Åååå😍👏🏼 Jeg har vært så spent på dine vegne❤️ Gratulerer så mye!!! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Patriotpaula skrev:

Ååh 😭 Gratulerer ❤️

Tusen takk! ❤️ Det er litt uvirkelig å tenke på. Nå krysser jeg alt jeg har for kontrollen din i morgen, og håper du også får gode nyheter!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Cumberbitch skrev:

Gratulerer så mye! 😁 Så utrolig gøy! ❤️

Tusen takk! Ja, det er veldig stas!😍

39 minutter siden, Pillowtalk skrev:

Åååå😍👏🏼 Jeg har vært så spent på dine vegne❤️ Gratulerer så mye!!! 

Takk og takk! Koselig høre at du også har vært spent❤️ 

 

Føler meg veldig heldig, og håper så utrolig mye for dere andre fine mennesker her inne også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Dovendyr1 skrev:

Hæææ, å, så bra! Gratulerer :nigo::hjerte:

Takk!!❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 7.3.2019 den 22.12, prøverpåny skrev:

Fantastisk!! 😍😍

 

På 10.3.2019 den 12.46, Frøkenhåpefull skrev:

Gratulerer!!! 🎉🙌🏼😁❤️

 

15 timer siden, Bokdamen skrev:

Ååå! Gratulerer 🤩😍💕

 

Tusen takk til dere tre!❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uke 5+0.

Kjære lille spiren vår, nå har vi nådd den første milepælen.

Vi prøver å tenke at dette skal gå bra, og ellers ta det som det kommer. Men jeg er lykkelig for hver dag jeg legger bak meg. Når jeg plotter inn min data, så ser jeg at sannsynligheten for å miste nå er 17,6 %. https://datayze.com/miscarriage-chart.php

Jeg håper så inderlig at vi slipper å oppleve det.

Jeg har fortsatt ingen sterke symptomer, men det skjer noe i pupper og mage. Jeg har hatt nesten konstant vondt i magen, men nå begynner det å bli mer periodevis. Det er en følelse av å være stapp mett og som samtidig minner om begynnende menssmerter. Magevondten har vært der siden før IKM, og jeg trodde jo derfor mens kom. Jeg har også tenkt på om smerter er et dårlig tegn, men håper og tror det bare er livmor som begynner å vokse.

Puppene begynner også å bli mer ømme, merker det spesielt når jeg skal finne sovestilling. Også det merket jeg litt før IKM, men var usikker på om det var et tegn på noe. 

Ellers er humøret på topp, jeg er utrolig glad og positiv nå. Jeg var i en kjip periode før jeg testet, der jeg begynte å tenke det verste om våre sjanser. Men plutselig satt den, og helt øyeblikkelig føltes våre 9 prøvemåneder overkommelig og greit. Alle sorger er glemt, og vi kan se fremover!

Jeg kommer nok til å opprette en graviditetsdagbok, men føler for å vente noen dager til først. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da jeg ble gravid med mini sa en god venninne av meg: du er gravid så lenge du er gravid. Hvis du plutselig ikke er det lenger, ta det da, ikke bruk tiden på å ta sorger på forskudd som kanskje aldri kommer. Ikke alltid like lett, men jeg fikk det til å funke til en grad. I første trimester fokuserte jeg på å være gravid og å komme til uke 12, og prøvde å ikke tenke så mye på å bli mamma før det.

Magesmertene er livmor og ligamentene som strekker seg 💕

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, Bokdamen skrev:

Da jeg ble gravid med mini sa en god venninne av meg: du er gravid så lenge du er gravid. Hvis du plutselig ikke er det lenger, ta det da, ikke bruk tiden på å ta sorger på forskudd som kanskje aldri kommer. Ikke alltid like lett, men jeg fikk det til å funke til en grad. I første trimester fokuserte jeg på å være gravid og å komme til uke 12, og prøvde å ikke tenke så mye på å bli mamma før det.

Magesmertene er livmor og ligamentene som strekker seg 💕

Takk for påminnelsen, det der er jo så sant! Det er akkurat sånn jeg prøver å tenke, men som du sier er det ikke bare enkelt. Men det blir noen fryktelig lange måneder hvis jeg skal bekymre meg konstant.

Det er tross alt størst sjanse for at det går bra! 😊💕

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5+3

I dag tok jeg den andre testen i pakken, og fikk 3+ 🤩 Regnet jo med det, men likevel godt å få bekreftelse på at det er stigning. 

Alt går bra, ingen magevondt mer og ingen kvalme eller trøtthet. Bare ømme pupper og godt humør.

Jeg legger ved tempkurven min, i tilfelle noen tempere synes det er nyttig å se. Bortsett fra at tempen holder seg over linjen, så var det ikke noen trifasisk kurve som kunne fortalt meg at jeg var gravid. Appen anbefaler å fortsette å teste i 1. trimester, men det er vel bare for å tjene penger på abonnement. Noe jeg allerede har betalt for frem til januar 2020, da jeg ikke trodde vi skulle klare det🙈 Men jeg må vel likevel stoppe snart for å ikke risikere å bli unødvendig skremt.

7210F493-FEBF-4533-853E-D128513D9932.jpeg

9B8B9D55-2559-430B-BC6D-A34EECAA6C7E.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Irisiri skrev:

5+3

I dag tok jeg den andre testen i pakken, og fikk 3+ 🤩 Regnet jo med det, men likevel godt å få bekreftelse på at det er stigning. 

Alt går bra, ingen magevondt mer og ingen kvalme eller trøtthet. Bare ømme pupper og godt humør.

Jeg legger ved tempkurven min, i tilfelle noen tempere synes det er nyttig å se. Bortsett fra at tempen holder seg over linjen, så var det ikke noen trifasisk kurve som kunne fortalt meg at jeg var gravid. Appen anbefaler å fortsette å teste i 1. trimester, men det er vel bare for å tjene penger på abonnement. Noe jeg allerede har betalt for frem til januar 2020, da jeg ikke trodde vi skulle klare det🙈 Men jeg må vel likevel stoppe snart for å ikke risikere å bli unødvendig skremt.

7210F493-FEBF-4533-853E-D128513D9932.jpeg

9B8B9D55-2559-430B-BC6D-A34EECAA6C7E.jpeg

Gratulerer 😊❤️ Det er vel egentlig anbefalt å stoppe med temping når man får positiv test 😬 Du burde jo virkelig nyte det fremover, å slippe å tenke på at du skal tempe med en gang du våkner 😅

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Patriotpaula skrev:

Gratulerer 😊❤️ Det er vel egentlig anbefalt å stoppe med temping når man får positiv test 😬 Du burde jo virkelig nyte det fremover, å slippe å tenke på at du skal tempe med en gang du våkner 😅

Takk igjen🙂 Jeg følger spent med på dagboken din, og gleder meg til du også kan vise frem positiv test!

Jeg synes virkelig ikke tempingen har vært noe stress, så det føles veldig rart å skulle slutte etter 15 måneder med temping daglig 🤪 Men leser jo at det ikke har noen hensikt, så får pakke det bort. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

31 minutter siden, Irisiri skrev:

Takk igjen🙂 Jeg følger spent med på dagboken din, og gleder meg til du også kan vise frem positiv test!

Jeg synes virkelig ikke tempingen har vært noe stress, så det føles veldig rart å skulle slutte etter 15 måneder med temping daglig 🤪 Men leser jo at det ikke har noen hensikt, så får pakke det bort. 

Forhåpentligvis kan jeg få en positiv test rundt 17mai 🤞🏻 Krysser alt jeg har for at det skal skje! Er så mange her inne som jeg har fulgt som har blitt gravide den siste tiden - vil så gjerne være med i den «klubben» ❤️ 

Ja, nå kan du bare pakke bort det - men skjønner at det nok er rart å pakke det bort etter å ha holdt på med det hver morgen i lang tid 🙊 Jeg temper også i denne nye syklusen for å se om det tilfeldigvis skjer en eggløsning av seg selv, har sagt til samboeren at vi får legge inn aksjer annenhver dag en periode i håp om at vi kan klare det selv 😅 Vet jo at charten viser når EL har vært og at det ikke er noe hjelp ift sex.  Det er jo ikke noe press på oss denne syklusen uansett, når vi vet at vi uansett har en eskimo. Lov å håpe 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Patriotpaula skrev:

Forhåpentligvis kan jeg få en positiv test rundt 17mai 🤞🏻 Krysser alt jeg har for at det skal skje! Er så mange her inne som jeg har fulgt som har blitt gravide den siste tiden - vil så gjerne være med i den «klubben» ❤️ 

Ja, nå kan du bare pakke bort det - men skjønner at det nok er rart å pakke det bort etter å ha holdt på med det hver morgen i lang tid 🙊 Jeg temper også i denne nye syklusen for å se om det tilfeldigvis skjer en eggløsning av seg selv, har sagt til samboeren at vi får legge inn aksjer annenhver dag en periode i håp om at vi kan klare det selv 😅 Vet jo at charten viser når EL har vært og at det ikke er noe hjelp ift sex.  Det er jo ikke noe press på oss denne syklusen uansett, når vi vet at vi uansett har en eskimo. Lov å håpe 😅

Det er absolutt grunn til å fortsette å prøve og håpe. Plutselig har man flaks! 👍

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg startet en graviditetsdagbok, og denne prøvedagboka skal forehåpentligvis ikke oppdateres mer. Takk for all støtten her inne, fortsett å ta vare på hverandre!❤️

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Følger deg videre «på den andre siden» ❤️ Lykke til! Håper vi kommer etter snart alle sammen ☺️

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...