Gå til innhold

Irisiris prøvedagbok


Irisiri

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

PP 8, CD 21, 7 DPO.

Foreløpig har jeg ikke blitt koko i DPO-land denne gangen, det er jo en forbedring? I går spottet jeg en del, så da er jeg forberedt på ingenting. Men vi får se, 7 dager til IKM🤞

Lenke til kommentar
Del på andre sider

PP 8, CD 27, 13 DPO.

Selv om det spottes aldri så mye, så har jeg det lille håpet om at det skal gå veien. Man hører jo om andre som er gravide likevel?

Hver måned har jeg begynt å finne grunner til at det passer dårlig å bli gravid akkurat nå. Det kan være festligheter jeg ikke vil være edru på, praktiske ting som må bli ferdig først eller ferier jeg ikke vil være kvalm på. Men det har ganske begrenset effekt, for alle sånne småting spiller utrolig liten rolle når man bare vil at det skal klaffe. Men noe må man jo prøve for å ikke få for store håp hver gang 🤷‍♀️

Endret av Irisiri
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 timer siden, Dovendyr1 skrev:

Nå kan du vel snart teste? :smilorange: Spennende! 

Jeg har bestemt meg for å ikke teste før mens er 2 dager forsinket. Oog derfor har jeg aldri kommet så langt at jeg har tatt en test. Ser ikke poenget når jeg vet at en negativ test før IKM ikke nødvendigvis betyr ikke gravid 😉 Veldig glad for at jeg ikke hoppet på testekarusellen nå når det ser ut til å ta litt tid.

Dessuten ser det ut som mens kom i kveld.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Irisiri skrev:

PP 9, CD 2 🙁

Ikke gi opp ❤️ Jeg heier på deg 👏 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

44 minutter siden, Patriotpaula skrev:

Ikke gi opp ❤️ Jeg heier på deg 👏 

Tusen takk, setter pris på det❤️ 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, Dovendyr1 skrev:

Åå 😔 Håper 9 blir et lykketall for deg! 

Takk! Det håper jeg og❤️

Jeg må innrømme at jeg er skikkelig skuffet, selv om jeg trodde jeg klarte å slappe mer av denne runden. Jeg har egentlig mest lyst til å få utredning NÅ. Det kjennes umenneskelig ut å skulle vente over 3 mnd til på å starte utredningen, for jeg er så overbevist om at det er noe galt med meg. Det høres sikkert veldig usmakelig ut for noen av dere som har prøvd i langt over 12 måneder at jeg er så negativ allerede nå. Det har jeg ikke det minste problem med å forstå. Men for oss er det her bare trist og vondt akkurat nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, Irisiri skrev:

Takk! Det håper jeg og❤️

Jeg må innrømme at jeg er skikkelig skuffet, selv om jeg trodde jeg klarte å slappe mer av denne runden. Jeg har egentlig mest lyst til å få utredning NÅ. Det kjennes umenneskelig ut å skulle vente over 3 mnd til på å starte utredningen, for jeg er så overbevist om at det er noe galt med meg. Det høres sikkert veldig usmakelig ut for noen av dere som har prøvd i langt over 12 måneder at jeg er så negativ allerede nå. Det har jeg ikke det minste problem med å forstå. Men for oss er det her bare trist og vondt akkurat nå.

Det er veldig forståelig at du blir frustrert og lei nå! 9 mnd er lenge! Jeg husker hvor fortvilet jeg ble når vi bikket 6 mnd. I det vi bikket 9 mnd gav jeg bare opp. Mulig dette kommer ut feil, for jeg mener ikke at du skal gi opp, men det er fullt lovlig å være lei selv om det ikke har gått et år. Det er ungenting magisk med den grensa. Håper dette er lykkemnd for dere, og  dere må få hjelp, håper jeg dere får god hjelp, og når målet fort❤

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

8 timer siden, bondekone skrev:

Det er veldig forståelig at du blir frustrert og lei nå! 9 mnd er lenge! Jeg husker hvor fortvilet jeg ble når vi bikket 6 mnd. I det vi bikket 9 mnd gav jeg bare opp. Mulig dette kommer ut feil, for jeg mener ikke at du skal gi opp, men det er fullt lovlig å være lei selv om det ikke har gått et år. Det er ungenting magisk med den grensa. Håper dette er lykkemnd for dere, og  dere må få hjelp, håper jeg dere får god hjelp, og når målet fort❤

Tusen takk for gode ord! Det er veldig fint å få støtte fra folk som forstår❤️

Jeg synes det er rart at prøvetiden, som folk sier skal være så fint, spennende og romantisk, kan begynne å bli alt annet enn man trodde det skulle bli😅

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Irisiri skrev:

Tusen takk for gode ord! Det er veldig fint å få støtte fra folk som forstår❤️

Jeg synes det er rart at prøvetiden, som folk sier skal være så fint, spennende og romantisk, kan begynne å bli alt annet enn man trodde det skulle bli😅

Enig! Jeg synes ikke prøvetiden er så romantisk som folk skal ha det til - nyt tiden, nyt hverandre bla bla 🙄 Mer frustrasjon og skuffelse enn noe annet. Oppturene og glede oppi alt er jo så godt som ikke-eksisterende 🙄😬

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Irisiri skrev:

Tusen takk for gode ord! Det er veldig fint å få støtte fra folk som forstår❤️

Jeg synes det er rart at prøvetiden, som folk sier skal være så fint, spennende og romantisk, kan begynne å bli alt annet enn man trodde det skulle bli😅

..og at man ble skremt med at hvis man glemte en p-pille, så ble man gravid. Viser seg at det skal mer til enn noen glemte piller for å få dette til 😅 er ikke bare å bestemme seg for at NÅ passer det med baby 🙈

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Patriotpaula skrev:

Enig! Jeg synes ikke prøvetiden er så romantisk som folk skal ha det til - nyt tiden, nyt hverandre bla bla 🙄 Mer frustrasjon og skuffelse enn noe annet. Oppturene og glede oppi alt er jo så godt som ikke-eksisterende 🙄😬

Nettopp. Jeg synes det er var fint (romantisk?) de to, kanskje tre første månedene. Da husker jeg vi sa «tenk om det er noe som gror i denne magen nå» og slikt. Det var koselige tanker. Men det eneste som har grodd i magen på disse 9 månedene er fettlaget😂

De som sier at man skal nyte prøvetiden er kanskje de som fikk full klaff raskt? Evt. ekstremt tålmodige mennesker.

 

3 timer siden, Cumberbitch skrev:

..og at man ble skremt med at hvis man glemte en p-pille, så ble man gravid. Viser seg at det skal mer til enn noen glemte piller for å få dette til 😅 er ikke bare å bestemme seg for at NÅ passer det med baby 🙈

Haha! Så mye energi man har brukt på én glemt pille og på å huske de pillene i det heletatt. Men så man kan jo ikke akkurat vite hvor lett man blir gravid før man har prøvd. Men det føles litt dumt i ettertid, ja!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...