Gå til innhold

Pappas siste feiring, kjæreste vil ikke være med


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

16 timer siden, AnonymBruker skrev:

Min sønn på 15 vet bedre enn dette og han sier han aldri ville ha prioritert slik kjæresten til ts har gjort.

Hadde jeg hatt en sønn på 15 ville jeg sett det som mitt foreldreansvar å skåne ham for den påkjenningen det er å være utenforstående ved en så tung og vanskelig familiebegivenhet. Det er ikke alt tenåringer helt kan -eller skal forventes å kunne -  ta inn over seg og forstå omfanget av.

Anonymkode: afd9d...886

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

5 hours ago, AnonymBruker said:

Hadde jeg hatt en sønn på 15 ville jeg sett det som mitt foreldreansvar å skåne ham for den påkjenningen det er å være utenforstående ved en så tung og vanskelig familiebegivenhet. Det er ikke alt tenåringer helt kan -eller skal forventes å kunne -  ta inn over seg og forstå omfanget av.

Anonymkode: afd9d...886

Han mistet sin far for noen år siden, så han har nok vokst opp mer enn andre på sin egen alder og han er ikke redd for å støtte de som trengs selv om det kan være vanskelig for han selv. Jeg er så inderlig stolt over at han ikke har påtatt seg offerrollen som mange her mest sannsynlig ville gjort.

Anonymkode: d0e5d...f5a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen, og takk for alle svar!

kjæresten min er forresten 19, fyller 20 nå på nyåret:)

jeg har lest nøye gjennom kommentarene deres og kommet frem til at jeg skal snakke med han ordentlig. Vil ikke presse han til noe, men heller forklare min situasjon og at jeg hadde blitt veldig glad dersom han hadde valgt å bli med meg og min familie. Så får han ta et valg utifra det, og dersom gutta er første prioritet er dette noe jeg bare må respektere:)

takn igjen for alle svar

Anonymkode: 87dc7...805

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...